On aivan ihanaa todistaa että kuolleet rakkaamme vierailevat luonamme ! Omasta kokemuksestani voin rakkaimmat muistoni kertoa, vaikka tähän linkitänkin samalla julkkistarinan.
Kun isä kuoli, hän lupasi tulla kertomaan, onko toisella puolella mitään. No, eräänä päivänä KAIKKI kellot pysähtyivät klo 10 kohdalla( Napakymppi), siis patterikello, veivattava seinäkello ja sähkökello. Sellainen hetki on muuten armollista juhlaa.
Myös kuollut äiti vastasi puhelimeen kun soitin isäni kotiin. Mutta häkeltynyt kun olin sain vain laskettua luurin alas. Kaikki se on olemassa ! Kaikille Ihanaa kesää!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0a898708-5b73-49f2-8138-507004628219
Kuoleman jälkeen sielu vierailee rakkaidensa luona
2
137
Vastaukset
- Anonyymi
Joo tuosa nuo käy , samassa pöydässä syömässä, tai Jos ne ei käy, - nii sitte ne on Paperittomia-Paskiaisia ja Matuja/Mamuja - !
- Anonyymi
Ainahan se lienee ollut omasta asenteesta ja mielipiteestä riippuvainen. Toisten vihauskonto estää näkemästä missään muussa hyvää kuin ilmaisrahassa ja vähempiosaisten kurinpidossa.
Ja sitten on useimpien ihmisten LAAJA uskonkuva, joka käsittää hyvyyttä, armoa ja rakkautta ihmisessä hyvää tekevässä mielessä. Kyllä ne enkelitkin kuuluu tällaisille ihmisille ja se ken uskoo, se kaiken näkee. Minäkin olen sekä nähnyt että kokenut enkeleitä ja henkimaailmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun272644Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5031774Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei161754- 171384
- 231198
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si681189Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431068Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?751065- 31978
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa90942