Voimmeko päätyä siihen että kaikesta saatavilla olevasta tiedosta tieteestä tieteistä.
Lopputulemana. Ateistinen väestö l. maailma kaappaa suurimman osan. Tietää paljon paljon enemmän kuin muu maailma l. Jumalaan uskollisesti uskova maailma. Ihmiset.
20/80 periaate. Kuten rahan suhteen. 20% väestöstä omistaa muut. Eli. Jos mitataan pääomien jakaantumista ne ovat keskittyneet.
Miten tieto jakautuu?
5
95
Vastaukset
- Anonyymi
Usan kirurginen sotilasoperaatio Iranin ydinvoimalaan
noudatti alusta loppuun tieteen huippusaavutusta.
Kuten tunnettua kaikki mukana olevat muuttujat alkaen suunnittelusta lopputotetukseen luottavat omassa elämässään Jumalaan. Itse pommin suunnittelu on niin tieteelliståå puuhaa että energia keskittyy siihen. Tietoa tiedettä ei kukaan omista vaan se jaetaan. - Anonyymi
se jolla netti on googlettaa kaiken
- Anonyymi
nykyään on jopa videot miten jokin korjataan , törkeää ennen tarvitsi itse pähkäillä 🤣
- Anonyymi
Ateistinen perusväittämä; uskovat sivuuttavat kaiken tieteen.
Tämä on tunteellinen reaktio ainoastaan. Tiede nimittäin kiinnostaa varmasti ihmisiä. Fundamentaalinen usko saattaa peittää sen. Tietysti myös uskovat haluaisivat jumalasta enemmän tietoa. Historian tiedemiehiä onkin hyvä kuunnella. - Anonyymi
Anteeksi että sekaannun asiaan, kun en kuitenkaan pääse mitenkään aallonpituudellesi.
Vaikka uskovaisilla on usein haasteita loogisessa ajattelussa, niin eivät he pääse piiloon kaikelta asiatiedolta. Kognitiivista dissonanssia toki pukkaa ja suoranaista denialismia joutuu joidenkin asioiden suhteen harjoittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662