Ottaa suihin ja nielee, saan panna myös kakkoseen ja laueta paljaalla joka reikään. Usein nussin viisikin kertaa tapaamisen aikaan. Minua vain kiihottaa ajatus siitä, että nainen menee spermaa valuen kotiin hyvin nussituna. Oikea narttu. Mies ei tiedä mitään eikä saa peppua eikä laueta suuhun.
Ihana naida varattua naista
14
1154
Vastaukset
- Anonyymi
Niin niin, ja ihanko se horo itse näin sulle asiat kertoi. Ja sinä näköjään uskoit. 😂
- Anonyymi
Sinähän olet luotettavan oloinen ihminen. Tuossahan ei voi muuta toivoa kuin sitä, että löydät joskus naisen, johon rakastut. Nainen ei voi olla mitään muuta kuin yhtä luotettava kuin sinä. Sitten hän kirjaa hienoja ajatuksiaan tänne S24 palstalle.
Sitä odotellessa :)- Anonyymi
Jep. 😅
- Anonyymi
Tuon tarinan mukaan nainen oli uskoton eli epäluotettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon tarinan mukaan nainen oli uskoton eli epäluotettava.
Näinhän se on, että samantyyppiset löytävät kyllä toisensa ennen pitkää. Siellä voi silti olla rakastava mies taustalla.
- Anonyymi
Kaisa on 😍
- Anonyymi
kuulostaa mun eksältä, siis entiseltä vaimolta
- Anonyymi
Kaikenlaisia porttoja sitä on olemassa. Uskon että edestään löytää nämä henkilöt sen vielä tavalla tai toisella tämänkin tempun.
- Anonyymi
Normi settiä
- Anonyymi
Viisi kertaa muhahahah
- Anonyymi
Heehheh…portto mikä portto.
- Anonyymi
Portot on parhaita. 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Portot on parhaita. 😋
Minulla samanlainen rakastajatar. Erosi ja seurustelee nyt. Haukkuu minua uudelle, mutta antaa panna edelleen silloin tällöin, koska tykkää isosta kalustani ja riettaista otteista. Uusi ei tiedä mitään, että pumppaan vieläkin sen naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla samanlainen rakastajatar. Erosi ja seurustelee nyt. Haukkuu minua uudelle, mutta antaa panna edelleen silloin tällöin, koska tykkää isosta kalustani ja riettaista otteista. Uusi ei tiedä mitään, että pumppaan vieläkin sen naista.
Kaikenlaisia vaimoja sitä miehet elättää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1393336Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk822930Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro402307Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1142212Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1452096Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva472031Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?181540Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.121476Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville291363- 1351063