Ihana naida varattua naista

Anonyymi-ap

Ottaa suihin ja nielee, saan panna myös kakkoseen ja laueta paljaalla joka reikään. Usein nussin viisikin kertaa tapaamisen aikaan. Minua vain kiihottaa ajatus siitä, että nainen menee spermaa valuen kotiin hyvin nussituna. Oikea narttu. Mies ei tiedä mitään eikä saa peppua eikä laueta suuhun.

14

1015

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin niin, ja ihanko se horo itse näin sulle asiat kertoi. Ja sinä näköjään uskoit. 😂

• Anonyymi

Sinähän olet luotettavan oloinen ihminen. Tuossahan ei voi muuta toivoa kuin sitä, että löydät joskus naisen, johon rakastut. Nainen ei voi olla mitään muuta kuin yhtä luotettava kuin sinä. Sitten hän kirjaa hienoja ajatuksiaan tänne S24 palstalle.

Sitä odotellessa :)

• Anonyymi

Jep. 😅

• Anonyymi

Tuon tarinan mukaan nainen oli uskoton eli epäluotettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon tarinan mukaan nainen oli uskoton eli epäluotettava.

Näinhän se on, että samantyyppiset löytävät kyllä toisensa ennen pitkää. Siellä voi silti olla rakastava mies taustalla.

• Anonyymi

Kaisa on 😍

• Anonyymi

kuulostaa mun eksältä, siis entiseltä vaimolta

• Anonyymi

Kaikenlaisia porttoja sitä on olemassa. Uskon että edestään löytää nämä henkilöt sen vielä tavalla tai toisella tämänkin tempun.

• Anonyymi

Normi settiä

• Anonyymi

Viisi kertaa muhahahah

• Anonyymi

Heehheh…portto mikä portto.

• Anonyymi

Portot on parhaita. 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Portot on parhaita. 😋

Minulla samanlainen rakastajatar. Erosi ja seurustelee nyt. Haukkuu minua uudelle, mutta antaa panna edelleen silloin tällöin, koska tykkää isosta kalustani ja riettaista otteista. Uusi ei tiedä mitään, että pumppaan vieläkin sen naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla samanlainen rakastajatar. Erosi ja seurustelee nyt. Haukkuu minua uudelle, mutta antaa panna edelleen silloin tällöin, koska tykkää isosta kalustani ja riettaista otteista. Uusi ei tiedä mitään, että pumppaan vieläkin sen naista.

Kaikenlaisia vaimoja sitä miehet elättää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      88
      8042
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      91
      7998
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      172
      6151
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      11
      5375
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5158
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      22
      4231
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3980
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      39
      3850
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      37
      3769
    10. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      48
      3620
    Aihe