Ihana naida varattua naista

Anonyymi-ap

Ottaa suihin ja nielee, saan panna myös kakkoseen ja laueta paljaalla joka reikään. Usein nussin viisikin kertaa tapaamisen aikaan. Minua vain kiihottaa ajatus siitä, että nainen menee spermaa valuen kotiin hyvin nussituna. Oikea narttu. Mies ei tiedä mitään eikä saa peppua eikä laueta suuhun.

19

2387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin niin, ja ihanko se horo itse näin sulle asiat kertoi. Ja sinä näköjään uskoit. 😂

• Anonyymi

Sinähän olet luotettavan oloinen ihminen. Tuossahan ei voi muuta toivoa kuin sitä, että löydät joskus naisen, johon rakastut. Nainen ei voi olla mitään muuta kuin yhtä luotettava kuin sinä. Sitten hän kirjaa hienoja ajatuksiaan tänne S24 palstalle.

Sitä odotellessa :)

• Anonyymi

Jep. 😅

• Anonyymi

Tuon tarinan mukaan nainen oli uskoton eli epäluotettava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon tarinan mukaan nainen oli uskoton eli epäluotettava.

Näinhän se on, että samantyyppiset löytävät kyllä toisensa ennen pitkää. Siellä voi silti olla rakastava mies taustalla.

• Anonyymi

Kaisa on 😍

• Anonyymi

kuulostaa mun eksältä, siis entiseltä vaimolta

• Anonyymi

Kaikenlaisia porttoja sitä on olemassa. Uskon että edestään löytää nämä henkilöt sen vielä tavalla tai toisella tämänkin tempun.

• Anonyymi

Normi settiä

• Anonyymi

Viisi kertaa muhahahah

• Anonyymi

Heehheh…portto mikä portto.

• Anonyymi

Portot on parhaita. 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Portot on parhaita. 😋

Minulla samanlainen rakastajatar. Erosi ja seurustelee nyt. Haukkuu minua uudelle, mutta antaa panna edelleen silloin tällöin, koska tykkää isosta kalustani ja riettaista otteista. Uusi ei tiedä mitään, että pumppaan vieläkin sen naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla samanlainen rakastajatar. Erosi ja seurustelee nyt. Haukkuu minua uudelle, mutta antaa panna edelleen silloin tällöin, koska tykkää isosta kalustani ja riettaista otteista. Uusi ei tiedä mitään, että pumppaan vieläkin sen naista.

Kaikenlaisia vaimoja sitä miehet elättää.

• Anonyymi00022
        Anonyymi kirjoitti:

Pumppaa poika niin kauan ku voit.Kello tikittää kunnes pysähtyy.

• Anonyymi00019

Ai että. Varmaan harmittaa herätä aamulla peitto eritteestä märkänä...

• Anonyymi00020

Vilkas mielikuvitus sulla

• Anonyymi00023

Tuollainen nainen kärsii kyllä jonkinasteisia lapsuudentraumoja ja mielenterveysongelmia.

• Anonyymi00024

uuh

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      262
      3208
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1274
    3. 66
      1193
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      998
    5. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      62
      899
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      896
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      48
      824
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      762
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      708
    Aihe