Kuten monet ovat todenneet tämä tietty eksyttäjä on fanaattisella vimmalla koettanut pysyttää ihan Uutta Uskontohaaraa! Omine – outoine - oppeineen!
• Siihen ei kuulu hänen ”dogmiensa” mukaan ketkään Jeesuksen uskovat!
• Eivät ketkään ne, jotka kuuluvat suomalaisiin uskonsuuntiin ( luetellut 130) nimeltä todettua! ( Ne hän on tuominnut – kaikki – portoiksi!)
• Siihen (yhden-miehen-poteroon) ei ilmeisesti lasketa keitään maailman kristittyjä?
• Siihen Uskontopoteroon ei kuulu Jeesus, ei Jeesuksen opetukset!
• Siihen ei kuulu Jeesuksen opettama Rakkauden kaksoiskäsky!
• Siihen eivät kuulu Jeesuksen valitsemat apostolit Paavali ja Pietari. . .
• Siihen ei kuulu Jeesuksen lunastustyö ristillä!
• Siihen ei kuulu Jeesuksen sovitus ja Pyhän sovintoveren lunastusvoima!
• Siinä Uskontoharhan Poterossa ei ole tippaakaan rakkautta, ei Kristuksen rakkautta!
• Siinä vain Viha-Viha-Viha on dynaaminen käyttövoima!
• Siinä pitää osata vihata kaikkia, kaikkea, Raamatun terveitä sanojakin!
• Siinä pitää osata herjata kaikkia ”saatanoiksi”….
• Siinä poterossa on itse S...a korkeimmalla kukkulalla...
• Jne, etc
ANTIKRISTILLINEN LAHKO
20
196
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko Vanhoillis -Lestadiolaista liikettä?
Maa on syntinen laulu?- Anonyymi
En tarkoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoita.
Kyse on jo hajonneesta TS-lahkosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse on jo hajonneesta TS-lahkosta.
Kuuluitko kyseiseen lahkoon, ja oliko se oikein virallisesti rekisteröity pulju?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluitko kyseiseen lahkoon, ja oliko se oikein virallisesti rekisteröity pulju?
Olen onneksi seurannut ko. lahkoa vain kaukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluitko sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluitko sinä?
En takuulla kierrän kaikki lahkot hyvin kaukaa, koskee kaikkien uskonharhaisten touhuja. YMMÄRSITKÖ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen onneksi seurannut ko. lahkoa vain kaukaa.
Vai kaukaa seurasit, kaukoputkellako seurasit.😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En takuulla kierrän kaikki lahkot hyvin kaukaa, koskee kaikkien uskonharhaisten touhuja. YMMÄRSITKÖ?
Epäilenpä…
- Anonyymi
Maa on syntinen laulu.
Lahkosaarnaaja kiihotti väen hurmostilaan ja kysyi yhdeltä nuorelta naiselta, tuliko sinulle hikhi ja kiimainen olo?
Nainen vastasi: tuli.- Anonyymi
Näin lestoissa asiat hoidettiin. On ex lestan omalla rekisteröidyllä nimimerkillään kirjoittama!
https://prnt.sc/1wm6x67
- Anonyymi
Lahkonsa kukistui alkumetreillä. Hyvä niin.
- Anonyymi
Het män nurin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TS Kirjoitti myös kirjan!
https://prnt.sc/w0Hc09A3jnuxKovinpa siinä entinen ex ystävänsä/ lahkotoverinsa ylistää kirjaa.
- Anonyymi
Onko se nykyisin Savitaipaleella?
- Anonyymi
On tuhkauurnassa, kyllähän sinä sen tiedät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tuhkauurnassa, kyllähän sinä sen tiedät!
Olen perin kyllästynyt valheisiisi…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen perin kyllästynyt valheisiisi…
Ymmärrän, että totuus kirpaisee. Sille asialle et vaan mahda mitään, että katkeran vihasi kohde on kuollut 13.05-22. Olen myös tietoinen siitä, että tiedät asian erittäin hyvin, mutta haluat vain häpäistä vainajan muistoa.
- Anonyymi
Monet vainajiksi päätyneet ovat ihan omin avuin sotkeneet muistonsa, kuten hyvin tiedämme!
Esm monet natsijohtajat makaa nimettömissä haudoissa !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919