Pitäisikö Suomen adventtikirkon koko pastoristo vaihtaa?

Anonyymi-ap

Suomen adventtikirkon jäsenmäärä on kutistunut koko 2000-luvun?

Voisiko olla Jumalan tahto, että otettaisiin uutta tuulta evankeliumin levityksen purjeisiin vaihtamalla uudet saarnamiehet vanhojen tilalle?

Miksi adventtikirkon evankeliumin levitys ei etene Suomessa?

7

309

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Adventtikirkon pastori sanoi joskus 70-luvulla ystävälleni Toivonlinnassa, että hänellä on intoa, mutta taito puuttuu.

Onko asia nähtävä Suomen adventtikirkon jäsenmääräkehityksen valossa, että adventtikirkolta puuttuu täysin evankeliointi-into vai onko puutteita taidonkin alueella?

• Anonyymi

Paljon hyviä Adventistipastoreita on nurmen alla, ikä on tullut vastaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon hyviä Adventistipastoreita on nurmen alla, ikä on tullut vastaan.

Totta virkot. Aika vie.

• Anonyymi

Yksi hyvä evankelista päihittää 30 korvasyyhyyn rahanhimossaan höpöttävää leipäpastoria.

• Anonyymi

Eipä ole ihme, ettei adventtikirkko kasva. Joku aika sitten kuuntelin radiokirkon. Siinä puheltiin pehmoisia Baabelintornista ja kielten synnystä. On aivan varmaa, että viimeinenkin kirkossa majaa pitänyt kielitieteilijä jättää pyhäkön.

• Anonyymi

Ei pastorikunnan vaihtaminen mitään auttaisi, koska Adventtikirkkokin on rakennettu katoliselle kuolleiden kivien kirkko-organisaatioperustukselle.

Adventtikirkkokin pn vain yksi Baabelin porttomorsiamista.

• Anonyymi

Rahankeräys kaiken keskiössä tuntuu olevan nykyään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2441
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      52
      906
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      60
      835
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      226
      699
    5. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      49
      661
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      9
      600
    7. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      597
    8. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      47
      577
    9. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65