Olen ymmärtänyt että asuntovaunujen / asuntoautojen välimatka pitää olla neljä metriä, miksi laki ei koske suviseuroja.
Suviseurat....
Anonyymi-ap
7
228
Vastaukset
- Anonyymi
Koska herra ohjaa uskovaisten kulkineita, voi välimatkat olla lyhyet kulkineiden välillä. Koko homman tarkoitus on vain kerääntyä näyttelemään, että kenellä on hienoimmat asuntoautot, vetoautot ja asuntovaunut.
- Anonyymi00007
Ei ole kyytiä suviseuroille tulisko sipilä hakemaan se meidän entinen pääministeri. Hei sipilä tuletko haluun suviksille liian pitkä matka.
- Anonyymi
Missä päin stadia noi geimit on ????
- Anonyymi
Nuuksiossa.
- Anonyymi
Seuroissa jumala suojaa lähimmäisiä ja lähellä.
- Anonyymi00008
helepompi naida siskoo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402