Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein?
Tästä pääset Testerin Juomavisaan:
https://www.suomi24.fi/viihde/mita-alkoholijuomaa-on-myyty-seka-linda-lampeniuksen-etta-matti-nykasen-nimella-testaa-tietosi?s24
Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

21
2715
Vastaukset
- Anonyymi
SPERMAA
- Anonyymi
Kesken käynyttä kiljua.
Pas...a lentää, kuin valkoposkihanhi parvi 💩🦅🦤🐦🔥🌪 - Anonyymi
Siideriä, tuotanto loppui, kun se piti valmistaa "käyttämällä", Alkoa pelotti . . .
- Anonyymi
Joo, *kke teki sitä viinaa laimentamalla ja Makuja lisäämällä, valtio/alko päätti toisin. . . . .. . . ....
- Anonyymi
Oli kuulemma Nokialla hyvät tunnelmat kun Matti koristi siideripullon kylkeä ja matti veteli Merviä turpiin.
Suosittelen käymään Nokian panimolla tutustumiskierroksella. - Anonyymi
Pääskö Matti Lintan päälle ?
- Anonyymi
Eipä päässyt.
Sillä, minä olin jo päällä 😝🤪😜 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä päässyt.
Sillä, minä olin jo päällä 😝🤪😜Pääsit Matin pärskeille
- Anonyymi
Linda oli ainakin siideri.
- Anonyymi
Kohta varmasti pikku myy. Tai Muumi pappa
- Anonyymi
Tai sitten KAJ, sitten 😬
- Anonyymi
Ei mitään Suomi24 viihde on nyt taas väärässä minä määrään mitä Suomi24 viihde jatkossa laittaa ja millaista kirjoitusta ok
- Anonyymi
Saathan sinä " määrätä ", vaan kun olet sinä väärässä 😝🤪
- Anonyymi
Linda siideri tehtiin omenamehu pirtu pohjalle
- Anonyymi
Ei tehty vaan Sanna Marin konkurssi kypsä velka siideri jossa on 0,2% Alkoa ja greippiä ja sokeria loput ei mene päähän mutta tulee krapula
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tehty vaan Sanna Marin konkurssi kypsä velka siideri jossa on 0,2% Alkoa ja greippiä ja sokeria loput ei mene päähän mutta tulee krapula
Haha! Ja vauhtia tuo vehnäjauho, mitä sitäkin voi vetää nenään ilman pelkoa, että nousee päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkästään kommari punikkien höpinät ja jauhobileet, aiheuttaa tavan veronmaksajissa krapulaa 😡🤬🤢🤮
- Anonyymi
Kossu? Kerro jo.
- Anonyymi
Nykänen oli vankilassa vähän aikaa joten ehkä jotain vankilakiljua, saattaa Lindallekin maistua kilju.
Vastaus: Kilju.- Anonyymi
👍😇
- Anonyymi
Kiusatut ja tönityt saa työn mitä tykkää tehdä vapaa ajallakin ja heille maksetaan palkkaa siitä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842