Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein?
Tästä pääset Testerin Juomavisaan:
https://www.suomi24.fi/viihde/mita-alkoholijuomaa-on-myyty-seka-linda-lampeniuksen-etta-matti-nykasen-nimella-testaa-tietosi?s24
Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

20
2411
Vastaukset
- Anonyymi
SPERMAA
- Anonyymi
Kesken käynyttä kiljua.
Pas...a lentää, kuin valkoposkihanhi parvi 💩🦅🦤🐦🔥🌪 - Anonyymi
Siideriä, tuotanto loppui, kun se piti valmistaa "käyttämällä", Alkoa pelotti . . .
- Anonyymi
Joo, *kke teki sitä viinaa laimentamalla ja Makuja lisäämällä, valtio/alko päätti toisin. . . . .. . . ....
- Anonyymi
Oli kuulemma Nokialla hyvät tunnelmat kun Matti koristi siideripullon kylkeä ja matti veteli Merviä turpiin.
Suosittelen käymään Nokian panimolla tutustumiskierroksella. - Anonyymi
Pääskö Matti Lintan päälle ?
- Anonyymi
Eipä päässyt.
Sillä, minä olin jo päällä 😝🤪😜
- Anonyymi
Linda oli ainakin siideri.
- Anonyymi
Kohta varmasti pikku myy. Tai Muumi pappa
- Anonyymi
Tai sitten KAJ, sitten 😬
- Anonyymi
Ei mitään Suomi24 viihde on nyt taas väärässä minä määrään mitä Suomi24 viihde jatkossa laittaa ja millaista kirjoitusta ok
- Anonyymi
Saathan sinä " määrätä ", vaan kun olet sinä väärässä 😝🤪
- Anonyymi
Linda siideri tehtiin omenamehu pirtu pohjalle
- Anonyymi
Ei tehty vaan Sanna Marin konkurssi kypsä velka siideri jossa on 0,2% Alkoa ja greippiä ja sokeria loput ei mene päähän mutta tulee krapula
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tehty vaan Sanna Marin konkurssi kypsä velka siideri jossa on 0,2% Alkoa ja greippiä ja sokeria loput ei mene päähän mutta tulee krapula
Haha! Ja vauhtia tuo vehnäjauho, mitä sitäkin voi vetää nenään ilman pelkoa, että nousee päähän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pelkästään kommari punikkien höpinät ja jauhobileet, aiheuttaa tavan veronmaksajissa krapulaa 😡🤬🤢🤮
- Anonyymi
Kossu? Kerro jo.
- AnonyymiUUSI
Nykänen oli vankilassa vähän aikaa joten ehkä jotain vankilakiljua, saattaa Lindallekin maistua kilju.
Vastaus: Kilju.- AnonyymiUUSI
👍😇
- AnonyymiUUSI
Kiusatut ja tönityt saa työn mitä tykkää tehdä vapaa ajallakin ja heille maksetaan palkkaa siitä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751440Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481342Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1551122Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551098- 51805
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647