Sairastin kuusi vuotta sitten influenssan. Raju, todella raju tauti. Ei ollut kuolema kaukana, niin hirveäksi olo meni kuumeviikkojen aikana. Hengitystieni tulehtuivat pahasti, vuosivat verta runsaasti ja lopuksi tuli bakteeritulehdus. Tämä kesti 1,5 kk.
Toivuin influessasta seitsemässä kuukaudessa muuten, mutta ylähengitysteihin tuli jotain vikaa. Minulla alkoi kuorsaus. :( Ihan kuin nenän takana olisi jotain löysää, mikä pärisee. Ensimmäiset kaksi vuotta influenssan jälkeen hengityksen pysähtyi nukkuessa, mutta tutkimuksessa sitä ei todettu uniapneaksi.
Hengityshäiriö on helpottanut, mutta joskus nukahtaessani jotain menee tukkoon ja herään yskimiseen. Pahinta on kuorsaus joka haittaa kumppania. Joka tapauksessa nenän takana on jotain outoa, ikään kuin löysää.
Mitään tuollaista ei ollut ennen kuin joudun sairastamaan influenssan.
Asia vaivaa minua ja mietin paraneenko hengitystiet enää ennalleen?
Rokotteen olen ottanut aina sen jälkeen, kun olin joutunut sairastamaan elämäni ensimmäisen influenssan. Harmittaa ettei rokotusta mainosteta enempää, koska olisin selvinnyt paljon kevyemmällä taudilla rokotettuna. Ainakin tutulla on rokotus ja hänellä influenssasta tuli vain viikon korkea kuume - ei varsinaistan influenssaa ollenkaan!
No tulipa vuodatus, mutta kun kaipaan kysymykseeni vastausta.
Influenssan aiheuttamat vauriot. :( Paranevatko ne koskaan?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei924132Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071852- 1291227
- 1011143
- 751023
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate171921- 42856
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57821Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61790