Eräässä keskustelussa kristitty väitti, että homoseksuaalisuus on valintakysymys. Kysyin, että muistaako hän kuinka valitsi, ettei ole homoseksuaali vaan heteroseksuaali. Kristitty vastasi, että hän muistaa, kuinka hänellä oli homoseksuaalisia fantasioita ennen heteroksi kääntymistä.
Avaankin nyt asiallisen keskustelun siitä, miten ja missä iässä te kristityt valitsitte, ettette ole enää homoseksuaaleja vaan alatte heteroiksi.
Kuinka moni palstalla väijyvä kristitty on homoseksuaali?
8
100
Vastaukset
- Anonyymi
<<Kristitty vastasi, että hän muistaa, kuinka hänellä oli homoseksuaalisia fantasioita ennen heteroksi kääntymistä.>>
Tämä on valhe. Sanoin harjoittaneeni yhdyntää tytön kanssa ennen kouluun menemistä. Olen poika. Teini-iässä minulle tuli homoeroottisia ajatuksia, mutta koska jatkoin heterona, niin en valinnut homoseksuaalisuutta.
Tässä on taas yksi esimerkki siitä, miten ateistit valehtelevat, vääristelevät asioita ja johtavat tahallaan harhaan ihmisiä.- Anonyymi
”Sanoin harjoittaneeni yhdyntää tytön kanssa ennen kouluun menemistä. Olen poika. Teini-iässä minulle tuli homoeroottisia ajatuksia…”
Ehkä tyydytit latentteja homoseksuaalisia tarpeita pojalta näyttävän esipuberteetti-ikäisen tytön kanssa? Onko lääkärivaimosi, anteeksi Kanya bulgarialaisen kuulantyöntäjän näköinen? Jatkat homofantasioitasi miesmäisen naisen kanssa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sanoin harjoittaneeni yhdyntää tytön kanssa ennen kouluun menemistä. Olen poika. Teini-iässä minulle tuli homoeroottisia ajatuksia…”
Ehkä tyydytit latentteja homoseksuaalisia tarpeita pojalta näyttävän esipuberteetti-ikäisen tytön kanssa? Onko lääkärivaimosi, anteeksi Kanya bulgarialaisen kuulantyöntäjän näköinen? Jatkat homofantasioitasi miesmäisen naisen kanssa?Isot tissit ja leveä perse. Sellainen.
- Anonyymi
Ei sitä muisteta ja tai haluta muistella miten valinnat on tehty.
Naurettavaa olettaa että ihmiset olisivat rehellisiä edes itselleenHomoseksuaalisuutta valinnaksi väittävät ovat synnynnäisiä homoseksuaaleja. He ovat joutuneet tukahduttamaan synnynnäisen homoseksuaalisuutensa ja pakottautumaan heteroseksuaaliseen suhteeseen uskonnollisen yhteisön painostuksesta.
- Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
Homoseksuaalisuutta valinnaksi väittävät ovat synnynnäisiä homoseksuaaleja. He ovat joutuneet tukahduttamaan synnynnäisen homoseksuaalisuutensa ja pakottautumaan heteroseksuaaliseen suhteeseen uskonnollisen yhteisön painostuksesta.
Se nyt vaan on valinta ja yksi syy siihen on se, ettei saa seksiä toista sukupuolta olevalta. Homothan ovat yleensä rumia. Toinen syy on vinoutunut käsitys omasta sukupuolesta. Tyttömäiset pojat iskevät poikia ja poikamaiset tytöt tyttöjä. Homoseksuaalisuutta se siltikin on. Vaikka olisi transsukupuolinen.
- Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
Homoseksuaalisuutta valinnaksi väittävät ovat synnynnäisiä homoseksuaaleja. He ovat joutuneet tukahduttamaan synnynnäisen homoseksuaalisuutensa ja pakottautumaan heteroseksuaaliseen suhteeseen uskonnollisen yhteisön painostuksesta.
Biseksuaalisuutensa kietävätkin.
- Anonyymi
miehet rakastaa jeesusta 🤔 honojahan ne on !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292835- 951079
- 58921
- 66885
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6867olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75744Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739