Kuinka moni palstalla väijyvä kristitty on homoseksuaali?

Anonyymi-ap

Eräässä keskustelussa kristitty väitti, että homoseksuaalisuus on valintakysymys. Kysyin, että muistaako hän kuinka valitsi, ettei ole homoseksuaali vaan heteroseksuaali. Kristitty vastasi, että hän muistaa, kuinka hänellä oli homoseksuaalisia fantasioita ennen heteroksi kääntymistä.

Avaankin nyt asiallisen keskustelun siitä, miten ja missä iässä te kristityt valitsitte, ettette ole enää homoseksuaaleja vaan alatte heteroiksi.

8

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

<<Kristitty vastasi, että hän muistaa, kuinka hänellä oli homoseksuaalisia fantasioita ennen heteroksi kääntymistä.>>

Tämä on valhe. Sanoin harjoittaneeni yhdyntää tytön kanssa ennen kouluun menemistä. Olen poika. Teini-iässä minulle tuli homoeroottisia ajatuksia, mutta koska jatkoin heterona, niin en valinnut homoseksuaalisuutta.

Tässä on taas yksi esimerkki siitä, miten ateistit valehtelevat, vääristelevät asioita ja johtavat tahallaan harhaan ihmisiä.

• Anonyymi

”Sanoin harjoittaneeni yhdyntää tytön kanssa ennen kouluun menemistä. Olen poika. Teini-iässä minulle tuli homoeroottisia ajatuksia…”

Ehkä tyydytit latentteja homoseksuaalisia tarpeita pojalta näyttävän esipuberteetti-ikäisen tytön kanssa? Onko lääkärivaimosi, anteeksi Kanya bulgarialaisen kuulantyöntäjän näköinen? Jatkat homofantasioitasi miesmäisen naisen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Sanoin harjoittaneeni yhdyntää tytön kanssa ennen kouluun menemistä. Olen poika. Teini-iässä minulle tuli homoeroottisia ajatuksia…”

Ehkä tyydytit latentteja homoseksuaalisia tarpeita pojalta näyttävän esipuberteetti-ikäisen tytön kanssa? Onko lääkärivaimosi, anteeksi Kanya bulgarialaisen kuulantyöntäjän näköinen? Jatkat homofantasioitasi miesmäisen naisen kanssa?

Isot tissit ja leveä perse. Sellainen.

• Anonyymi

Ei sitä muisteta ja tai haluta muistella miten valinnat on tehty.
      Naurettavaa olettaa että ihmiset olisivat rehellisiä edes itselleen

• Homoseksuaalisuutta valinnaksi väittävät ovat synnynnäisiä homoseksuaaleja. He ovat joutuneet tukahduttamaan synnynnäisen homoseksuaalisuutensa ja pakottautumaan heteroseksuaaliseen suhteeseen uskonnollisen yhteisön painostuksesta.

• Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

Homoseksuaalisuutta valinnaksi väittävät ovat synnynnäisiä homoseksuaaleja. He ovat joutuneet tukahduttamaan synnynnäisen homoseksuaalisuutensa ja pakottautumaan heteroseksuaaliseen suhteeseen uskonnollisen yhteisön painostuksesta.

Se nyt vaan on valinta ja yksi syy siihen on se, ettei saa seksiä toista sukupuolta olevalta. Homothan ovat yleensä rumia. Toinen syy on vinoutunut käsitys omasta sukupuolesta. Tyttömäiset pojat iskevät poikia ja poikamaiset tytöt tyttöjä. Homoseksuaalisuutta se siltikin on. Vaikka olisi transsukupuolinen.

• Anonyymi
        Extremist_atheist kirjoitti:

Homoseksuaalisuutta valinnaksi väittävät ovat synnynnäisiä homoseksuaaleja. He ovat joutuneet tukahduttamaan synnynnäisen homoseksuaalisuutensa ja pakottautumaan heteroseksuaaliseen suhteeseen uskonnollisen yhteisön painostuksesta.

Biseksuaalisuutensa kietävätkin.

• Anonyymi

miehet rakastaa jeesusta 🤔 honojahan ne on !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7628
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3662
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1856
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1110
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      963
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      931
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      817
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      742
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      683
    Aihe