Vai ei kokoomuslaiset kirjoittele tänne. No minä olen kokoomuslainen

Anonyymi-ap

kuten olivat edesmenneet yrittäjä vanhempanikin, ja minä olen useinkin täällä irvaillut vasemmistolle, ja aina tulee vasemmistolaiset sanoon että "persu persu persu", muuhun ei järki heillä riitä.

On älyllisesti tyhmää selittää, että juuri sen tai sen puolueen kannattajat kirjoittelee juuri tietynlaisia juttuja, että "kyllä minä tunnistan" selittää vasemmistolainen.

Eikö teidän päähänne mene, että tänne voi ihan kuka tahansa kirjoitella ihan mitä tahansa, eli tänne voi tulla vaikka professori heittään täysin sakeen höpöjutun, koska saa olla anonyymi.

Koittakaa hankkia joskus älyä sinne päähänne, vasemmistolaiset.

35

177

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänne kirjoittaa VKK:t, keput ja Sinimustat myös.

• Anonyymi

mina ole hulu sdp sosialisti mina kirjota mitä satuu ja panen akoja piluun, mina nusija

• Anonyymi

Aloitus on peräisin venäjän trollitehtaalta.

• Anonyymi

Vasemmistolaiset luulee että kaikki muut kannattaa heitä paitsi persut.

• Anonyymi

Yrittäminen vie hautaan

• Anonyymi
        UUSI

Keput, RKP....

• Todista väitteesi. Niin helppoa se on.

Sanot vaikkapa näin: "Persut on puolue, jonka kanssa olemme hallitusyhteistyössä siksi, että pakko oli. Mieluiten olisimme hallituksessa sivistyneemmän joukon kanssa. Maahanmuutosta olen eri linjoilla kuin PS."

Onnistuuko?

Voit sanoa muutakin asiapitoista kritiikkiä persuja kohtaan. Se todistaa väitteesi.

• Anonyymi

Oletko ylipäätään terve, kommenttisi on järjetön.

Persut on hallituskumppani ja minulla ei ole henkilökohtaisesti mitään heitä vastaan. Sitä paitsi kokoomuksessa on myös paljon mamukriittisiä, onhan demareissakin.

Terv, se kokoomuslainen

• Anonyymi kirjoitti:

Persut on hallituskumppani ja minulla ei ole henkilökohtaisesti mitään heitä vastaan. Sitä paitsi kokoomuksessa on myös paljon mamukriittisiä, onhan demareissakin.

Terv, se kokoomuslainen

Olet tuttu tyyppi, "kokoomuslainen". Koomista, kun täällä kirjoittajat olettavat, että heitä ei tunnista.

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Olet tuttu tyyppi, "kokoomuslainen". Koomista, kun täällä kirjoittajat olettavat, että heitä ei tunnista.

🤣🤣🤣

Sinä saat luulla mitä huvittaa.

Terv, se kokoomuslainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Terv, se kokoomuslainen.

En luule, vaan tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terv, se kokoomuslainen

Korjaa kirjoitusvirheet. Toki kokoomustakin voi äänestää vähemmänkin koulua käynyt!

• Anonyymi kirjoitti:

Terv, se kokoomuslainen.

Kerropa, "kokoomuslainen": kuka sinusta on paras Kokoomuksen pj kautta aikojen?

Entä mitkä hallitusohjelman kohdat ovat sinulle erityisen mieluisia?

Entä osaatko arvioida sitä, miksi Persujen kannatus on jyrkästi laskenut ja Kokoomuksen ei?

Tokihan nyt osaat näitä asioita arvioida, vai mitä?

• Anonyymi

Todista itse demariutesi, eli myönnä toveri Putinin olevan teidän suurin idoli (tai onhan Antti vähän häntä pidempi).

PS. Oletko lastentarhassa opettajana?

• Anonyymi

Luuletko, että tuo aloittaja kuuluu hallitukseen? 🤭🤣🤣

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

En luule, vaan tiedän.

Mitäpä et ”tietäisi”?

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Entä osaatko arvioida sitä, miksi Persujen kannatus on jyrkästi laskenut ja Kokoomuksen ei?

Kerropa sama demuista. Toki kykenet siihen, vai mitä?

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

🤣🤣🤣

No sut kyllä tunnistaa, hörhö.

• Anonyymi kirjoitti:

No sut kyllä tunnistaa, hörhö.

No, kerro tarkemmin.

• Anonyymi kirjoitti:

Luuletko, että tuo aloittaja kuuluu hallitukseen? 🤭🤣🤣

Luulen, että ihninen tietää edes jotakin hallitusohjelmasta, kun julistaa olevansa päähallituspuolueen kannattaja.

Kai se oli liikaa luultu. Ihmisten tietämättömyys ei enää yllätä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerropa sama demuista. Toki kykenet siihen, vai mitä?

Koeta nyt keksiä jotakin järkevämpää sanottavaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Xw46 kirjoitti:

En luule, vaan tiedän.

Voi ressukka kun sinä et tiedä mitään.

Terv, se kokoomuslainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaa kirjoitusvirheet. Toki kokoomustakin voi äänestää vähemmänkin koulua käynyt!

Tämä ei ole mikään oikeinkirjoituspalsta.

• Anonyymi
        UUSI
        Xw46 kirjoitti:

Miksi minä niitä sulla selittäisin, sinähän olet täyshörhö.

Terv, se kokoomuslainen

• Anonyymi

Heillä aate estää oman ajattelun

• Anonyymi

Tuskinpa olet yrittäjäperheestä.

Kokoomuslainen ei kanssa noin uunoja kirjoittele.

Joten vaihtoehdoksi jää ... kuten arvata saattaa....

• Anonyymi

Katsos kun tulen, mutta sinä et.

Tämä lause paljastaa tyhmyytesi, "Kokoomuslainen ei kanssa noin uunoja kirjoittele."

Et siis ymmärtänyt mitä avauksessa kirjoitin.

Terv, se kokoomuslainen

• Anonyymi

Heh, hauska. Ellet sitten tosissasi tehnyt juuri sitä, mistä kritisoit. No, hauska se on siinnäkin tapauksessa, vain tahattomasti.

• Anonyymi

Kokoomus on yrittäjävastainen puolue:

Syksyllä tehty alv-korotus vaikeutti monen yrityksen tilannetta. Vain runsas puolet (58 %) yrittäjistä pystyi nostamaan hintojaan alv-korotuksen vuoksi, kun 41 prosenttia ei pystynyt korottamaan hintojaan. "Alv-korotus vaikeutti monen pk-yrityksen tilannetta ja on osaltaan kiihdyttänyt yrittäjämäärän laskua sekä yritysten vaikeuksia. Se oli varsinkin yksinyrittäjien ja pienten työnantajayrittäjien kannalta onneton päätös”, toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen Suomen Yrittäjistä sanoo.

https://www.sttinfo.fi/tiedote/71055324/yrittajagallup-alv-korotus-heikensi-laajalti-pk-yritysten-myyntia-ja-kannattavuutta?publisherId=1624&lang=fi

• Anonyymi

Totta

• Anonyymi

Tunnin junan matkustaja siis ?

• Anonyymi

Olet siis jäänyt asemalle?

• Anonyymi

https://yle.fi/a/74-20169917
      Koksupersut suunnittelee avaavansa pietarin vodka hanat 80% ihan posti toimituksina.
      Korruptio mietteet tulee kokoajan selvemmäksi.

• Anonyymi

Persuhan sinä olet. Älä höpötä.

• Anonyymi
      UUSI

Mielenterveysongelmaiset kokee harhoja ja huutelee täällä. Ei saa ottaa henkilökohtaisesti.
      Täällä käy kaikenlaisia ihmisiä laidasta laitaan. Suurin osa ei kommentoi mitään. Kaikki ei halua riskeerata nimeään, netissä kun ei pysty olemaan anonyymi. Siksi fiksuimmat pysyvät hissuksiin ja tulee vaikutelma, ettei heitä olekaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3596
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe