Raskaana tyydyttely uskaltaako sauvalla ..?

Anonyymi-ap

Mun mies lakkasi tyystin seksin kun tulin raskaaksi. Olen nyt sitten tyydyttänyt itseäni masturboimalla mutta kaipaisin sauvaa. Voiko sitä käyttää sisään asti ja vielä tyhmempi kysymys voiko sikiö aistia ne tärinät ja muut ku vielä usein sauvalla ejakuloin ja pimppi supistelee..? Asialliset vastaukset kiitos 👍

16

886

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hölmö mies sulla, raskaana oleva kiimainen nainen on parasta mitä minä tiedän muutaman lapsen kokemuksella... Varmasti sikiö aistii värinät, mutta samoin aistii sun tyytymättömyyden ja sen kun oot tyydytetty kunnolla. Ainakin normaalisti rakastella voi lapsen syntymään asti, no miksei dildoakin vois käyttää?
      Mies+50v

• Anonyymi

Ps. Ejakuloiva nainen on mun unelma kokea ja on vielä kokematta 🙈
      Mies+50v

• Anonyymi

Kyllä voi huoletta naida ja dildolla kiusata pillua 👍
      Doc 64v

• Anonyymi

Itsetyydytys on syntiä!

• Anonyymi

Voi vittu. Miksi oot ees täällä masturbointi-ryhmässä jos se on syntiä. Mee nukkumaan klo on jo 21

• Anonyymi

Malta nyt mielesi ja tingi lapsen edun takia omien himojesi tyydyttämisen suhteen!

Kyllä sellaista on ihan aikuisten oikeesti sattunut että tiineenä ollut emäntä on saanut nussimisen takia keskenmenon. Ei se orkku ole sen arvoinen asia että kannattaisi riskeerata. Ei meinaan tunnu kivalta jos ne pimpin supistelut työntää sikiön ulos keskeneräisenä.

Tämän palstan kiiman sokaisemilla äijillä vaan ei realismi toimi tunnetusti muutenkaan, esim anaaliseksiä isoilla dildoilla , kyrvillä ja jopa nyrkkinaintina suositellaan väittäen että ei siitä sulkijalihas löysty vaikka asiasta on netissä ihan virallisilla sivuilla päinvastaista faktaa. Kelpaa siinä sitten paikkansa survottua rikki kulkea paskat housuissa.

• Anonyymi

Eipä taida pimpin supistelut orkun takia työntää sikiöö ennen aikaisesti ulos...

• Anonyymi

Ei ainakaan meillä kertaakaan ollut ongelmia raskaana ollessa panot jopa suositeltiin sitä tekemään
      M 53v

• Anonyymi

Et aitoa haluisi, siis aloittaja?
      Mies+50v

• Anonyymi

Loppuraskaudessa sikiö kääntynyt ja pää kiinittynyt lantiokuopaan. Siinä vieressä emätin jossa sauva jyrisee ja täristää juuri pään vieressä!
      Ehkä vähän hellempiä tyydytyskeinoja voisi käyttää.

• Anonyymi

Vaikka 18/5 joka kutittaa sikiön selkää ja täydet pallit jotka takaapäin naidessa kivasti läpsyttelee sikiön otsaa?

• Anonyymi

Eiköhän ole parempi ottaa varman päälle ja odottaa lapsen syntymää.

• Anonyymi

Parasta on luopua seksistä ja masturboinnista kokonaan. Ne on syntiä, eikä sovi kenellekään.

• Anonyymi

Anna mennä vaan, mut käyp sääliksi sua.
      Sun ukko ei ymmärrä mitä menettää kun ei pane raskaana olevaa..

• Anonyymi

Toukan pää tärisee ja hurisee, ei voi olla terveellistä.

• Anonyymi

Nää on kyl just sen verta ristiriitaisia vastauksia että jatkan varuiksi sauvalla vain ulkoisesti. Sisään sormi kaks vast sit lopuks ja varovasti. Teininä kykenin säilyttämään jopa neitsyyteni kun tyydytin tietyn mallisella dldöpullolla ne on myös hyviä kortsun sisällä.

Alkup.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6458
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      360
      5994
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2923
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      109
      2374
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      2048
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1774
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1653
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1320
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1217
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1178
    Aihe