En ole itse hellari, mutta olen ihmetellyt sitä vihan ja katkeruuden määrää joissakin kirjoittajissa hellareita kohtaan.
Mistä ihmeestä se sikiää ?
Mistä se on saanut alkunsa ?
Toki Raamatussa sanotaan näinkin:
Joh. 15:18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
11 Sillä tämä on se sanoma, jonka te olette alusta asti kuulleet, että meidän tulee rakastaa toinen toistamme
12 eikä olla Kainin kaltaisia, joka oli pahasta ja tappoi veljensä. Ja minkätähden hän tappoi hänet? Sentähden, että hänen tekonsa olivat pahat, mutta hänen veljensä teot vanhurskaat.
13 Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa.
14 Me tiedämme siirtyneemme kuolemasta elämään, sillä me rakastamme veljiä. Joka ei rakasta, pysyy kuolemassa.
15 Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.
Tämä nyt vain näin alustukseksi.
Mikä saa täällä herjaavat kirkkokunta kristityt niin kovin vihaamaan hellareita ?
Anonyymi-ap
3
87
Vastaukset
- Anonyymi
No kyllä tuo lopetukseksikin käy.
- Anonyymi
On monia jotka roikkuvat koneensa ääressä 18h / vrk. Esim. parhamfani. Sitten jotkut kirjoittavat krapulassa.
- Anonyymi
Rienaajahan se istuu monen povella, kun Kristus puuttuu elämästä.
Kun rienaaja istuu- sieltä saa aikaiseksi kaiken sen pahan, mikä ei kirkasta Jeesusta, vaan sen puhujan omaa pahaa oloa, johon käärmeen myrkky on saastuttanut mielen.
Siitä on kyse- ongelmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047235- 1792296
- 1131788
- 511450
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021155Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2711038