Lähtökohta tässä asiassa on se, että Jeesus pani alulle vain yhden tosi kristillisen uskonnon.
Siksi nykyäänkin pitää olla vain yksi Jumalan tosi palvovien ryhmä.
Mormonit eksyttää!
Miten voit tunnistaa tosi kristityt
4
115
Vastaukset
Ja mikähän hellari- tai jehnulahko se "ainoa oikea" on?
varmaankin alkukirkko..sitten ihmiset alkoivat sepittää omiaan raamattuun oman ajatusmaailmansa mukaan..ei jeesuksen..
- Anonyymi
Jeesus ei minun mielestäni perustanut mitään kirkkoa. Kaikki kirkot syntyivät Jeesuksen kuoleman jälkeen eli sitä oikeaa Jeesuksen perustamaa kirkkoa ei ole olemassakaan. Mormonit kuten monet muutkin uskovat, että he ovat juuri Jeesuksen kirkon seuraajia. Mormonismi on valitettavasti täyttä Joseph Smithin keksimää ja muilta lainaamaa huijausta. Mormonismissa on paljon hyvää joka voi johtaa jostain syystä maassa olevia ihmisiä liittymään, mutta totuutta siinä ei sitten olekaan. Katolinen kirkko on sanoo myös olevansa ainoa oikea alkukirkko.
- Anonyymi
Häirinnästä. Tungetaan muiden alueelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747