En nähnyt nuorempana mitään syytä liialle rehkimiselle. Koulussa oli mälsää, ja typeriä aineita, kuten ruotsin kieli, jota en mihinkään tarvitse.
Jätin lopulta käymättä koulun loppuun ja siirryin suoraan Kelan kirjoille. Vaikka elämä on ollutkin toisinaan niukkaa, niin olen ollut kuitenkin vapaa muiden kalhleista.
Kun näitä elämiä ei ole kuin yksi, niin ei sitä viitsisi muiden puolestakaan uhrata.
Jätin koulun kesken ja ryhdyin Kelan asiakkaaksi
24
159
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta Ruotsinkieli on myös jonnin joutava aikaansa voi tosiaan käyttää paremmin kuin istumalla hölmöillä Ruotsin tunneilla.
- Anonyymi
Minusta ruotsin kieltä oli kiva opetella, kun sen opiskelun sai aloittaa puhtaalta pöydältä. Käyttöä kieltämättä aika vähän. Niukkuutta jakaessa voisi olla parempi uhrata resurssit johonkin tarpeellisempaan aineeseen.
- Anonyymi
Saat vapaalipun vasemmistoliiton kesäkokoukseen.
- Anonyymi
Ruotsi valinnaiseksi.
- Anonyymi
Oispa isäs ryhtynyt esim. R-kioskin asiakkaaksi ja ostanut sieltä aina esim. topan seitin ohuita ennen kuin rupes äitis piparin kanssa peuhaamaan. Olis jo koulu saati Kela päässeet paljon helepommalla. Kuten koko yhteiskuntamme. Näin o.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oispa isäs ryhtynyt esim. R-kioskin asiakkaaksi ja ostanut sieltä aina esim. topan seitin ohuita ennen kuin rupes äitis piparin kanssa peuhaamaan. Olis jo koulu saati Kela päässeet paljon helepommalla. Kuten koko yhteiskuntamme. Näin o.
Toivottu juttu katsos olin. Sääli ettet itse ollut se toivottu tapaus vaan tahaton vahinko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottu juttu katsos olin. Sääli ettet itse ollut se toivottu tapaus vaan tahaton vahinko.
Tunnetteko toisenne, kun noin hyvin tiedätte toistenne asiat?
- Anonyymi
Kouluja on ollut ihmiskunnan historiassa loppujen lopuks aika vähän aikaa, etenkin sellaisia kouluja, jotka olisi tarkoitettu jokaiselle.
Kyllä elämä opettaa. - Anonyymi
Moni on jättänyt koulut kesken eikä mennyt töihin vaan elää maataloustuella leveää elämää työtä tekemättä.
- Anonyymi
Tuo edellyttää syntymistä sopivaan sukuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuottavimmat tilat peritään suvussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta joka sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuottavimmat tilat peritään suvussa.
Verovaroilla kustannettu Maataloustuki elättää Kokoomuksen loisia leveästi.
- Anonyymi
Itä-Helsinki on täynnä aavikolta tulleita kaltaisiasi.
- Anonyymi
Ihmiset tulevat kuka mistäkin. Käytännössä melkein koko maapallo on asutettu.
- Anonyymi
Työn tekeminen kannattaa aloittaa vasta noin 50-vuotiaana, silloin voi päästä jopa terveenä vanhuuseläkkeelle, ei ehdi invaliidisoitua pitkässä työurassa.
- Anonyymi
Pian opiskellaan arameaa, latinaa, hepreaa ja somaliaa,
Nyt voitte jo aloittaa..- Anonyymi
Latinaa opiskeltiin jo 1950-luvuilla . Sille on syynsäkin.
- Anonyymi
Kannattaa olla ylpeä itsestään. Kelakin tarvitsee asiakkaita, muuten se lakkautetaan. Poliisikin lakkautettais jos rosvot loppuis maailmasta.
- Anonyymi
" Poliisikin lakkautettais jos rosvot loppuis maailmasta."
Hauska huomio sikäli.
Yhteiskunnan onnistumista mitataan suhdeluvulla poliiseja/capita. Pienempi luku on parempi.
- Anonyymi
Minulta kun loppui lapsilisä niin jäin eläkkeelle.
- Anonyymi
Veljeskansaa?
- Anonyymi
Onnellinen sinä. Minun vanhemmat ryppässivät MINUN lapsilisäni.
- Anonyymi
Kyllä se niin on että kukin on oman onnensa seppä. Turha muiden siihen mitään sanoa. Onnittelen aloittajan onnellisuutta niukkuuden valitsemisesta. Maailma pelastuu kun kaikki ei tuhlaa. 👌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833789Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071812- 1091125
- 991095
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751