"– Penkkiä en edes treenaa, koska se tekee vaan hallaa painonnostossa." Erikoinen, kummallinen heitto, jota ei sen kummemmin avaa. En sinänsä epäile, jos hän niin on kokenut, mutta ei tuo mikään yleinen totuus ole. Saako joku kiinni tuosta?
https://www.is.fi/urheilu/art-2000011325002.html
Markus Heinosen outo väite
6
151
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sitten, ääntä ja mielipiteitä maailmaan mahtuu,
se on hänen mielipiteensä asiasta ja jokaisella omansa,
absoluuttista totuutta tuskin tästäkään löytyy?
Ihmiset ottaa hirveitä pultteja jos joku on eri mieltä jostain,
se on selkeä merkki omasta mielen.................................................
Niin miksi, toki jokainen voi olla mitä mieltä vaan ja mistä,
yleensä näitä kommentoivat vain ja ainoastaan toisten mielipiteitä apinoivat ja sirpaletietoa netistä imevät,
harva on vuosia treenannut sitä tai tätä ja puhuu pitkällä kokemuksella,
vielä,
mikä sopii arskalle tai sovi sinulla välttämättä......... - Anonyymi
Painonnoston suoritteissa, tempauksessa ja työnnössä ei ole mitään missä penkistä olisi mitään hyöytyä! Ajatelkaa suoritustekniikoita!
Penkistä voi olla myös haittaa tempaukseen.
Tempauksessa tanko vedetään suorille käsille "olkakulmien" varaan. Ajatelkaa vedon loppuasentoa. Ukko syväkyykyssä.Tanko voimakkaasti lavoilla, reilusti kroppaan nähden takaviistossa. Jos on penkannut tosimielessä niin rintalihakset saattavat huomaamatta haitata loppukääntöä.
Työntö on suorituksena ja varsinkin motoorisesti täysin erilainen kuin penkki. - Anonyymi
Onko Markuksella siveä menneisyys?
- Anonyymi
Kuulostaa lähinnä tekosyyltä koska on huono penkissä.
- Anonyymi
Niinpä, jos jollain kova penkkitulos aina lässyyttää siitä,
jollain kova kyykky , on juopunut siitä ja selittää aina ,
miksi joku ei sitä ja tätä,
toinen taas huippu maastavetäjä, ja ne jotka ei vedä maasta niin ja niinpaljon on luusereita,
jos on paska jossain muussa ,ei siitä tietenkään puhuta,
(kyllä meidän isä teidän isän voittaa, mitä sitten sen voittaa meidän äitikin.)
MITÄ SITTEN? - AnonyymiUUSI
Mitä sitten ,
mitä joku markus heino väittää,
joku muu väittää sitä ja tätä, näitä kun mietit saat pääsi sekaisin,
tee vaan mikä sinulle sopii ,
ja mistä pidät,
älä vertaa ianäikuisesti aina muihin itseäsi,
ja älä hyvä lapsi usko ihan kaikkea,
ne kuules reppana on aina ja ihankaikkisesti ,
vain ja ainoastaan jonkun mielipide, siis joku on jotain mieltä, tajuatko?
ei todellakaan mikään fakta totuus.
Kun ei ole kokemusta eikä omaa itsevarmuutta tehdä ja toimia ,
sitten se on kohdallasi niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1292304Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451850- 401527
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311343Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281250Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541143
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742