Useimmissa Pride kulkueesta.
Jesaja 53:n aito Jeesus tulee mieleen
13
112
Vastaukset
- Anonyymi
Unohdin Torren
- Anonyymi
*
____________________ Ja HERRA sanoi Heille ;
" Peljätkää SDP:n ja LaitaVasemmiston ja MyrkynVihreitä HarhaanJohtajia "
Sillä Ne Ovat Vitsaus Jotka Turmelee Koko Kansan - Jotka on Jumalan Lapsia
*- Anonyymi
Herra varjele meitä , SDP:ltä ja ÄäriVasemmistolta ja Vihreiltä ja PunaKepulta
Anonyymi kirjoitti:
Herra varjele meitä , SDP:ltä ja ÄäriVasemmistolta ja Vihreiltä ja PunaKepulta
Sipilän hallitus siirsi minun verotuksen Suomeen ja Purra vei kansaneläkkeen.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sipilän hallitus siirsi minun verotuksen Suomeen ja Purra vei kansaneläkkeen.
Hienoa!
Pysy poissa Suomesta! Anonyymi kirjoitti:
Hienoa!
Pysy poissa Suomesta!Siitä huolimatta verotus on Suomessa. Sain sitten kovat mätkyt.
- Anonyymi
Homostelu on niin kummallista, että sitä ei tarvitse lapsille opettaa. Voisi opettaa tavallisia ja hyviä asioita eikä mitään sukupuolijuttuja.
- Anonyymi
PS
Suuri mestari on kuin Jeesus
(Jesaja 53)
- Anonyymi
Aito_Jeesus
- Anonyymi
Pride-marssi on syntiä ja lisäksi epänormaalia. Jeesus ei hyväksy sellaista ollenkaan.
- Anonyymi
Homoseksuaalisuus on epänormaalia. Miksi ihmiset juhlivat epänormaalia asiaa? Sitä on vaikea ymmärtää. Koulun päättäminen tai ylioppilaaksi tuleminen on normaali ja juhlinnan arvoinen, mutta homous ei.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Jeesus oli erilainen kuin sinä. Hän oli enemmän uskovia vastaan.
Jeesus palauttaisi sinut heteroksi jos kadut homoutesi syntejä.
Niin muutkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861809Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1361260YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621090- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan77897Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84838Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029826Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.124799