ettei siitä tahdo irti päästä.
Toimeentulotuki on vähän sellainen
32
184
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miksei, mikä estää?
- AnonyymiUUSI
Niinpä, kaikki hyvät asiat on sellaisia, mistä ei tahdo irti päästää.
Aviomies, omat lapset ja läheiset, ei tahdo irti pästää.
Lastenlapset, ei atahdo heistä irti päästää, ei rahan tulo, ei kotieläimet, ei oma koti ei mökki, ei mitenkään halua irti päästää.
Hyvät aiat ovat sellaisia. Olet niin oikeessa.- AnonyymiUUSI
Unohdit mainita kartanon, flyygelin, laiturin, mersun, aitan ja viinapullon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit mainita kartanon, flyygelin, laiturin, mersun, aitan ja viinapullon.
Harmi että sinulle se viinapullo on niin tärkeä, että jo aamulla se on sulla mielessä. Alkoholisina sinun paras kaveri on viinapullo, Otappa nyt onkeesi ja ryhdistäydyt ja jätät sen viinan pois, ehkä sun elmä siitä paranee.
En unohtanut flyygeliä, en laituria enk mersua ja ittaa, mutta en luetteloi omaa elämääni, siihen kuuluu niin paljon parasta ja hyvää.
Otappa sinä nyt koppia ja muutat elämäsi suunnan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Harmi että sinulle se viinapullo on niin tärkeä, että jo aamulla se on sulla mielessä. Alkoholisina sinun paras kaveri on viinapullo, Otappa nyt onkeesi ja ryhdistäydyt ja jätät sen viinan pois, ehkä sun elmä siitä paranee.
En unohtanut flyygeliä, en laituria enk mersua ja ittaa, mutta en luetteloi omaa elämääni, siihen kuuluu niin paljon parasta ja hyvää.
Otappa sinä nyt koppia ja muutat elämäsi suunnan.Maksatko auton,&kiinteistöjen kulungit tt-tuella vai joudutko tekemään lisärahaa kirppiksellä 790€/2vk jotta raha riittää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otappa sinä nyt koppia ja muutat elämäsi suunnan.Sinähän se olet kertonut alkoholiongelmistasi aiemmin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se olet kertonut alkoholiongelmistasi aiemmin.
Tai sinä olet kertonut niistä,sinullahan on suuri tarve haukkua ja arvailla kaikkien elämää tåållå, kun itse olet niin avuton n ja saamaton ettet osaa omaa eläsi elää oikein, niin pitää vähän moittia muita niinkuin tueksi, jotta ajttelet että kaikki ollaan sinunlaisia. Säälihän se on, että elät noin kurjaa elämää.
Hulluhan se on joka sulle vastaa, mutta yritän kaikin tavoin auttaa sua ymmärtämään asioita oikein ja muuttaa sinun ajatusmaailmaa, kun olet niin hakoteillä. Mutta turhaan kulutan aikaani sinuun. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sinä olet kertonut niistä,sinullahan on suuri tarve haukkua ja arvailla kaikkien elämää tåållå, kun itse olet niin avuton n ja saamaton ettet osaa omaa eläsi elää oikein, niin pitää vähän moittia muita niinkuin tueksi, jotta ajttelet että kaikki ollaan sinunlaisia. Säälihän se on, että elät noin kurjaa elämää.
Hulluhan se on joka sulle vastaa, mutta yritän kaikin tavoin auttaa sua ymmärtämään asioita oikein ja muuttaa sinun ajatusmaailmaa, kun olet niin hakoteillä. Mutta turhaan kulutan aikaani sinuun.Sinun elämääsi ei tarvitse arvailla, sillä jostain syystä kertoilet siitä täällä niin usein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun elämääsi ei tarvitse arvailla, sillä jostain syystä kertoilet siitä täällä niin usein.
Ei ole pakko lukea kenenkään kirjoituksia. Miksi luet? Ei ole pakko vastat, miksi vastaat? Tai oikeesti arvostelet ja haukut ja ilkeilet ja haastat riitaa.
Oma vika jos mielesi järkkyy, ihmisten kirjoituksita kun siulla ei ole asiat hyvin, ei ole siis pakko lukea.
- AnonyymiUUSI
Toimeentulotuesta on aivan helppo luopua heti kun menee vaan töihin.
Ei tarvitse enää Kelan anomuksia täytellä eikä liitteitä hommata. - AnonyymiUUSI
Työkyveläke päätös n, 20vuotta sitten riitti ettei tarvi toimeentulotukea.Rahaa tulee tiettyinä päivinä.Jos työkyinen ja toimeentulotuella niin tuosta pääsee irtautumalla menemällä töihin. Mennä sinne missä töitä on eikä luetella ongelmia.Kuinka aikoinaan ihmiset pystyivät töihin lähteen,Ruotsiin,Amerikkaan.
- AnonyymiUUSI
Vain persut ja kokoomuslaiset eläisivät tyytyväisinä toimeentulotuella.
- AnonyymiUUSI
Palkkaakaan ei tarvi ottaa vastaan jos ei taho! helposti pääset siitä eirti. Ilmaistöitä sulle varmasti löytyy aina.
- AnonyymiUUSI
Ei tartte syödäkään, jos vaan pääsee elämästä irti. Sitten ei tartte ruokaakaan.
- AnonyymiUUSI
Kyllähän työpaikoissa on alakohtainen tes niin mikä ihmeen hoenta tuo on ettei palkkaa makseta.Lisää työtoiminta ja harjoittelupaikkoja
- AnonyymiUUSI
Lues tarkkaan viesti. Aloittajasta on paha asia kun joutuu ottamaan toimeentulotukea vastaan. Hän ei pidä että saa rahaa. Joten jos hn menee töihin, niin ei tarvi palkkaa ottaa vastaan jos ei tahdo. Helposti pääsee tuloista ja etuuksista eroon jos ei niitä halua. Siitä oli kyse. Hänestä ei ole kiva saada rahaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lues tarkkaan viesti. Aloittajasta on paha asia kun joutuu ottamaan toimeentulotukea vastaan. Hän ei pidä että saa rahaa. Joten jos hn menee töihin, niin ei tarvi palkkaa ottaa vastaan jos ei tahdo. Helposti pääsee tuloista ja etuuksista eroon jos ei niitä halua. Siitä oli kyse. Hänestä ei ole kiva saada rahaa.
"Hänestä ei ole kiva saada rahaa."
Ei tuollaista lue aloituksessa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Hänestä ei ole kiva saada rahaa."
Ei tuollaista lue aloituksessa.Voi sua....Se tarkoittaa juuri sitä että hänen on vaikea ottaa rahaa mistään vastaan. Aina ei tarvi selittää asiaa tarkkaan, PITÄÄ OSTA TUO SISÄLUKUTAITO ja ymmärtää itse mitä viesti tarkoittaa.
Oletpa sinä rasittava ihminen, kun et itse osaa ymmärtää yhtään mitään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi sua....Se tarkoittaa juuri sitä että hänen on vaikea ottaa rahaa mistään vastaan. Aina ei tarvi selittää asiaa tarkkaan, PITÄÄ OSTA TUO SISÄLUKUTAITO ja ymmärtää itse mitä viesti tarkoittaa.
Oletpa sinä rasittava ihminen, kun et itse osaa ymmärtää yhtään mitään.Mistä sisälukutaitoja voi ostaa? Samasta paikastako ostit kirjoitustaitosi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi sua....Se tarkoittaa juuri sitä että hänen on vaikea ottaa rahaa mistään vastaan. Aina ei tarvi selittää asiaa tarkkaan, PITÄÄ OSTA TUO SISÄLUKUTAITO ja ymmärtää itse mitä viesti tarkoittaa.
Oletpa sinä rasittava ihminen, kun et itse osaa ymmärtää yhtään mitään.Siinähän sinulla vatipää petraamista riittäå
- AnonyymiUUSI
Siitä pääsi ihmeen helposti irti vielä silloin, kun vastassa oli kuukausittainen sossun tädin puhuttelu.
- AnonyymiUUSI
Oikeastaan liiankin helposti pääsi eroon. Loppui sillä sekunnilla, kun menin töihin. Asumistukea piti maksaa vielä takaisinkin.
- AnonyymiUUSI
Ennen piti olla paperipinkka kopiot useista paikoista sossussa mukana, tuntien jonotukset tungoksessa.
nettiä ei ollut.
tunnin kuulustelu joka kerta.
huhhuh.
Alkoi työt kiinostamaan kummasti..- AnonyymiUUSI
Minä olen näitä uudemman polven fattan asiakkaita ja kaikki onnistui hienosti nettiportaalin kautta. Pankkien sivuilta vaan otti tiliotteet 3 kuukauden ajalta ja teki anomuksen. Heti sen 3 kuukaudeksi hyväksyivät. Sitten vaan muisti kännykällä ottaa kuvat sähkölaskuista, kotivakuutuksesta ja vastaavista ja laittaa liitteenä Kelalle. Rahat tuli tilille kuin Manulle illallinen.
Olen ollut tosi tyytyväinen systeemiin.
- AnonyymiUUSI
Ei mistään saa raha niin nopeasti kun Kelasta.
- AnonyymiUUSI
Lakia rikkomatta ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lakia rikkomatta ei.
Miksi itse rikot lakia joka päivä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lakia rikkomatta ei.
Miten kelan asiakas rikkoo lakia????
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi itse rikot lakia joka päivä?
Mitähän lakia olen rikkonut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten kelan asiakas rikkoo lakia????
Meinaatko opetella joskus lukemaan?
- AnonyymiUUSI
Helpolla pääsee nykypäivän luumuilijat.
tietokoneilla vaan anomukset ja muut.
TADAAA!- AnonyymiUUSI
Fiksusta päästä ei kärsi koko ruumis.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2605785
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!612957- 942642
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.4121709Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1041480SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä311288Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101239Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei301214Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST92691028Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u42995