No ilmastonmuutosta ja ydinsotaa.Miksikö?No siksi kun hänellä ei ole muuta toivoa kuin tämä maanpäällinen elämä.Hän ei tiedä että koko maailma on tulelle talletettu ja tuhoutuu jonain päivänä.Sen jälkeen luodaan uusi taivas ja uusi maa.Lisäksi hänen alitajunta tietää että Tuomio on tulossa .
Mitä jumalaton pelkää?
10
86
Vastaukset
- Anonyymi
Prideläisillä oli mahtava voimannäyttö !
Nyt on suuri vaara että Jumala ei pärjää heille.
Saa nähdä miten tässä käy. - Anonyymi
Uskovat ovat turvassa koska he tietävät mitä tulevaisuus tuo ja voivat luottaa Jumalaan. !
- Anonyymi
Eivät he mitään tiedä vaan luulevat sitäkin enemmän. Tästä syystä heidän nimitys on uskovat eikä esim. "runsaasti tietoa omaavat"
- Anonyymi
Lähinnä itseään.
- Anonyymi
minä pelkään itseäni 🤣🤣🤣 olen äärimmäisen jumalaton , jos kaikki olisi kuin minä mitään rikoksia ei tehtäisi , koska tiedän mitä tekisin rikollisille 🤔ja olettaisin muiden tekevän samoin ja siksi ei olisi rikollisuutta
- Anonyymi
Mistä tiedät että jumalaton pelkää?
- Anonyymi
Jumalattomat eivät edes pelkää kummituksiakaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalattomat eivät edes pelkää kummituksiakaan!
totta jos näen jotain kummallista niin menen sitä kohti mikä se on !!!
- Anonyymi
elämä on pohjimmiltaan vitsi ja sinä et ole sitä vielä tiedostanut
ennen aikaista kuolemaa totta Sinänsä hiukan hassu väite sillä maailmanlopusta on kautta aikojen vaahdonneet tietyt uskovaiset ja siitä on maalattu mitä karmeimpia kuvia. Lähinnä tietenkin juuri niille toisille. Aihe on ollut aina niin suosittu tietyissä piireissä että melkein sääliksi käy kun taivaassa ei ole Vip-paikkoja mistä pääsisitte mielestänne huonompien kärsimystä katsomaan mutta ehkä sillä selittyykin tuo pohjaton tarve hekumoida asialla joka tuntuu toisinaan saavan jopa hedonistisia piirteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899