Suomen miesten jääkiekkojoukkueelle ensimmäisen arvokisamitalin luotsannut Pentti Matikainen on kuollut tänä aamuna 74-vuotiaana.
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000011331193.html
RIP Matikaisen Pena
12
148
Vastaukset
- Anonyymi
R.I.P.
- Anonyymi
yks turha yhteiskunnalle kallis vapaamuurari-pönöttäjä vähemmän?
Stubbi seuraavana?
- Anonyymi
Pentillä kului purkkaa jonkun verran ottelujen aikana.
- Anonyymi
Jäänyt viellä se ottelu Venäjää vastaan mieleen.
Venäjä hävisi tahallaan että Suomi saisi hopea
mitallin?- Anonyymi
Talvisodassakin Suomi sinnitteli hopealle.
- Anonyymi
Oi niitä aikoja! Neukut lahjoitti hopean ystäville. YYA.
- Anonyymi
Takatukka on poissa, RIP
- Anonyymi
Pena oli eka valmentaja, joka sai tuloksia ilman hullun kohtauksia.
- Anonyymi
Ihme hömpötys koko ukko. Kerran kendo aina kendo. Koripalloilijoiden ja jalkapalloilijliden pallopojaksi ja koris ja futis valmentajien paimentavaksi taivaaseen ja Koben Maradonan Pelen ja Drazan Petrovicin eteen pyytelemään anteeksi Howen ja muiden kanssa että koris ja futis tienaa enemmän isompia lajeja ja paimentaa kendoja
- Anonyymi
Saisiko saman suomeksi?
Mielestäni oli ihan asiallinen heppu omalla alallaan, vaikka kieltämättä aikuiset ihmiset luistelemassa kumilätkän perässä herättääkin hilpeyttä. Laupeudentyökin olisi hyödyllisempää.
- Anonyymi
Muistan Calgaryn olympialaiset kuin omat hautajaiset. Tunnelma oli silloin katossa.
- Anonyymi
Ruotsin koko joukkue oli katsomassa kyseistä ottelua. Odottivat varmaa hopeaa.
Neuvostotoverit kuitenkin lahjoittivat hopean Suomelle häviämällä tahallaan sen ottelun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797