Tuo, että minun ÄO on sentään tutkittu ja on 189.
Minä olen sentään suomalainen nainen ja minulla on sentään paljon työhistoriaa ja minä olen ollut monella alalla töissä.
ULKOMAALAISET OVAT HEITÄ JOTKA TULEVAT SUOMEEN PÄTEMÄÄN JA HE OVAT VIELÄ KORKEASTI KOULUTETTUJA MIEHIÄ JOTKA EIVÄT OLE EDES IKINÄ TEHNEET RUUMIILLISTA TYÖTÄ.
Meillä on sentään Suomessa NAINEN JOKA SENTÄÄN TEHNYT TÖITÄ JA ON VIELÄ HEITÄ ÄLYKKÄÄMPI.
Minusta tuo sentään ihan hyvä asia.
16
206
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olisit oikeasti älykäs, niin olisit jättänyt kirjoituksesi tekemättä.
- Anonyymi
Kyllä nuo kaikki testit mitä minulle on tehty ovat Suomen valtion tiedoissa.
En minä välttämättä edes käytä, kun 10 prosenttia aivojen kapasiteetista.
Koska minä olen imenyt niin paljon tietoa elämäni aikana, että EI TARVI KÄYTTÄÄ PAHEMMIN PÄÄTÄ.
Kirjoitin tuon kyllä erikseen alle, mutta käy vastauksena tähän myös. - Anonyymi
Niin ja lisäksi niin kylmä nainen että puistattaa sorry
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja lisäksi niin kylmä nainen että puistattaa sorry
Onko tämä joku TYRKKYPALSTA?
- Anonyymi
Kyllä nuo kaikki testit mitä minulle on tehty ovat Suomen valtion tiedoissa.
En minä välttämättä edes käytä, kun 10 prosenttia aivojen kapasiteetista.
Koska minä olen imenyt niin paljon tietoa elämäni aikana, että EI TARVI KÄYTTÄÄ PAHEMMIN PÄÄTÄ.- Anonyymi
Uskotaan, että käytät vain 10% aivoistasi; se näkyy ja kuuluu.
- Anonyymi
Taitaa tuo lukema ilmaista korviesi välin tulehdusarvoja.
- Anonyymi
Sama homma, mutta sain tuloksen 190.
- Anonyymi
Hyvä, että SUOMESTA LÖYTYY SUOMALAINEN MIES JOKA ON SENTÄÄN MINUA ÄLYKKÄÄMPI 😍🥰😘💕
- Anonyymi
Äläpä nyt höpötä .Älykäs ihminen
Ei kirjoita roskaviestejä netissä!
Koska äly riittää myös sosiaaliseen
käyttäytymiseen .
Älykäs käyttäytyy aina hyvin.
Ei ensin kirjota roskaa
Eli isoin kirjaimin kun tietää nettietiketin.
Vain trollit tekevät toisin.!
Älähan siis käyttäytyä niikun sun tasollasi kuuluu!
Eli vain positiivista kivapuhetta ja objektiivisia näkökulmia
Ja kirjoitat vain kaunista kieliopillisesti
virheetöntä teksti akrobatiaa jota on kiva lukea.
Ei mitää roskaa enempää kiitos!- Anonyymi
KUNNIATON ÄLYKKÖ KÄYTTÄYTYY NIIN, KUIN KUNNIALLISET NETISSÄ.
KUNNIATON ÄLYKKÖ EI ELÄ NETISSÄ VAIKKA KUNNIALLISET FACEBOOKILAISET ELÄVÄT.
Kotona saan olla niin, kun haluan ja MUUALLA OLEN KYLLÄ PYRKINYT OLEMAAN POISSA TÄYDELLISTEN SILMISTÄ NIIN EI TARVI MINUN TAKIA KENENKÄÄN HÄVETÄ ITSEÄÄN!
PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT OVAT SENTÄÄN MINUAKIN EDUSTAVAMPIA TUOLLA KYLILLÄ JA KAUPUNGEILLA.
- Anonyymi
Joku on taas karannut suljetulta
- Anonyymi
Ei ole.
Etkä ole myöskään nainen.
Et ole myöskään korkeasti koulutettu. Sen näkee kirjoitustavastasi, joka on kuin lapsen käsialaa. Oletkin todennäköisesti lapsi, joka viettää kaikki päivät netillä.- Anonyymi
En olekaan KORKEASTI KOULUTETTU.
NAINEN KYLLÄ OLEN JA KOKEILIN JUST NIIN EI OLLUT MUNIA MINULLA, MUTTA MIEHENI ANTAA OMANSA KYLLÄ MINUN KÄYTTÖÖN JOS NIITÄ TARVIN...
- Anonyymi
Niiden olisi pitänyt tutkia takemmin, siinä tuli selvästi virhe.
- Anonyymi
Sentään neljä sentään sanaa oli aloituksessa. Joku tiukempi luu olisi saanut vielä pari enemmän sinne sentään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819