palstan sekaisin kirjoittaja.
Ehdotuksia?
aika valita kesäkuun uskistunein
56
3064
Vastaukset
- Sälli
Äijälle kesäkuun pojot.
- tiaana
ovat olleet Nassen ja Sälli, joten äänestettäköön heidän välillään. Minä äänestän Nassenia. Yksi pojo hänellä siis, ja johtaa tällä hetkellä. Onneksi olkoon Nassen!
- Kriittinen analyytikko
tiaana kirjoitti:
ovat olleet Nassen ja Sälli, joten äänestettäköön heidän välillään. Minä äänestän Nassenia. Yksi pojo hänellä siis, ja johtaa tällä hetkellä. Onneksi olkoon Nassen!
Ylivoimainen voittaja on sitä tittelijä jo kuolaten odottava: Nasse!
- akk.
Siinä näet,en saanu,kun yhden äänen.
Mutta mikä on tuo 47? akk. kirjoitti:
Siinä näet,en saanu,kun yhden äänen.
Mutta mikä on tuo 47?Luultavasti AKK47 viittaa venäläiseen AK-47 rynnäkkö kivääriin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/AK-47- akk.
oggi kirjoitti:
Uskonnon rynkky, herra:
akk.Jumalan sanaa.
Välillä on joku kyllä työntänyt räkäpäitä sekaan,kun kiireessä sieppasin repun täyteen lippaita.Mutta tulee sieltä koviakin,lippaasta, sano. akk. kirjoitti:
Jumalan sanaa.
Välillä on joku kyllä työntänyt räkäpäitä sekaan,kun kiireessä sieppasin repun täyteen lippaita.Mutta tulee sieltä koviakin,lippaasta, sano.Sanoisin täsmälleen samat sanat. Merkitys olisi tosin täysin eri
- akk.
oggi kirjoitti:
Sanoisin täsmälleen samat sanat. Merkitys olisi tosin täysin eri
Mitä on eri merkitys? Puhutko sinä kaksinaamaisia juttuja? Elikkä ammut räkäpäitä.
- UskovainenNainen
Ihan selvästi Nassen tulee pian uskoon. Et ole sekaisin kirjoittaja.
Diagoras on myös hyvin perhtynyt Raamattuun.
Sekaisin kirjoittaja ei myöskään ole hän.
Siunausta elämäänne kaikki lukijat.- Markus
Jeesuskin tulee pian. Jos kauppias laittaa oveen kyltin "palaan pian", niin se ei tarkoittane vähän yli kahta tuhatta vuotta. Koska Jeesus ei palannut pian, niin emmekö voi jo voisi lopettaa odottelun.
Vai odotellaanko vielä sen aikaa, että Nassesta tulee uskis ?
- pph
Diagoras.
- Evankelisluterilainen
Sinä itse tietenkin. Jos et ymmärtänyt niin Nasse.
- Pakanamaan kartta
Valintaan ei ole kuin yksi mahdollisuus vaikka monta kalkkiviivoilla, Nasse.
- tiaana
ylivoimaisesti vielä!
Kymmenestä äänestä noukit jo puolet, joten enää ei kannata äänestellä. Voitto on ylvoimaisesti sinun, joten
palkinnoksi saat ihka uuden raamatun, ´jos meilaat mulle osoitteen mihin sen voi lähettää!
Kyllä kannatti. Harvoin kukaan voittaa itse järjestämäänsä kilpailua, mutta Nassen, nyt sinäkin sen tiedät: uskiksille kaikki on mahdollista!
Siunausta!
tiaana- UskovainenNainen
Onnea ja siunausta sinulle Nassen. Katsotaan nyt jonkin aikaa, niin taidatpa voittaa kisan.
Joku kysyi milloin on "pian". Jeesus tulee takaisin pian.
Siis ihan pian :D - frigidillekin
UskovainenNainen kirjoitti:
Onnea ja siunausta sinulle Nassen. Katsotaan nyt jonkin aikaa, niin taidatpa voittaa kisan.
Siis ihan pian :Dolen samaa mieltä, Jeesus tulee pian.
Tosin ensin minun täytyy nimetä joku miljoonista siittiöstäni Jeesukseksi ja Hän on valmis tulemaan.
Tuskin kuitenkaan Sinun suuhusi, eikä myöskään Öljymäelle.
Tule Sinäkin pian, vaikka omin käsin, kuten tavallista.
"Siis ihan pian :D" - pyyntöni
kun en ehtinyt virallisiin äänestys aikoihin äänestämään, mutta tahdon antaa ääneni nasselle ja vilpitön onnitteluni voiton johdosta.
Arvelin kyllä ,että Nassella on pienoiset mahdollisuudet.
Uskoni onneksi ei täysin pettänyt, vaan taivaalliset siunaukset Nasselle, tuossa raamatun tutkinnassa. - Markus
UskovainenNainen kirjoitti:
Siis ihan pian :DJumalan päivä on jokunen miljoona vuotta ja Jeesuksen pian ainakin yli 2000 vuotta. Hitaita on Herrojen kiireet.
- akk.
Joten suuremmat voimat voitelivat ja seppelöitsivät sinut.
Tiedätkö,että sinun on nyt kunnialla kannettava kirkasta Kruunuasi,vaikka se ensin aiheuttaakin paniikkihäiriöitä,ja piiloutumishalua.
Mutta ota vain reippaasti vastaan ystävämme Tiaanan tarjoama Raamattu. Se poistaa sinusta kaiken sekavuuden,jota aloituksessasi ehdokkaalta edellytit. Onnea matkallesi,ja ilmoittaudu välillä meille,tausta joukoillesi. Jooko?- Peikko poika
Nassen valinta oli odotettu, ehkäpä kyseessä oli Nassen taholta pettymyksen kieltäminen koska hän itse ehdotti äänestystä. Keskitasoisenakin piti asiaa selvänä ja uskalsi sitä äänestystä ehdottaa.
- akk.
Peikko poika kirjoitti:
Nassen valinta oli odotettu, ehkäpä kyseessä oli Nassen taholta pettymyksen kieltäminen koska hän itse ehdotti äänestystä. Keskitasoisenakin piti asiaa selvänä ja uskalsi sitä äänestystä ehdottaa.
Niin,kyllä heidät tiedetään.
- Nassen
Tasaiselta näyttää.
Elikkäs tähän mennessä mopoa on ansiokkaimmin keulittaneet:
- akk
- tiana
- uskovainennainen
Kerrataanpa vielä, haussa oli siis uskistunein ja eniten sekaisin oleva kesäkuun kirjoittaja. Mielestäni ehdolle asettuneet, ehkäpä akk:ta lukuunottamatta, edustavat ns. vilpittömimmän hölmön tittelistä kisaavia, akk:han pärjää molemmissa kategorioissa, vai onko vilpitön hölmöys ja uskistuminen asioita joita ei voi toisistaan erottaa?- piukkana
Ei, horju edes kaatuessaan rähmälleen omiin selityksiinsä.
- Pakanamaassa
Sinä Nassen olet se originelli voittaja.
Häpeätkö titteliäsi? - Nasse ansaitsee
Pakanamaassa kirjoitti:
Sinä Nassen olet se originelli voittaja.
Häpeätkö titteliäsi?Tämän tittelin.
Taidat itse johtaa tuota. Et voi pudottaa itseäsi pois, vaikka et minunkaan mielestäni ole pahasti sekaisin etkä ainakaan uskis.
Vaikka taidatkin saada tuon tittelin haltuusi, ota se ylpeydellä vastaan. Se, että täydelliset idiootit sanovat sinua idiootiksi, koska et ajattele kuten he, pitäisi ottaa ilolla vastaan.
- ikuinen ja taas ikuinen
oggi kirjoitti:
Vaikka taidatkin saada tuon tittelin haltuusi, ota se ylpeydellä vastaan. Se, että täydelliset idiootit sanovat sinua idiootiksi, koska et ajattele kuten he, pitäisi ottaa ilolla vastaan.
kakkonen tässäkin asiassa
ikuinen ja taas ikuinen kirjoitti:
kakkonen tässäkin asiassa
En todellakaan ole? En pääse edes kärki kymmenikköön
- olet ja
oggi kirjoitti:
En todellakaan ole? En pääse edes kärki kymmenikköön
pysyt kakkosena. älä ole vaatimaton ja teeskentele tyhjää.
olet ja kirjoitti:
pysyt kakkosena. älä ole vaatimaton ja teeskentele tyhjää.
Teeskentelisin tyhjää vasta silloin, jos väittäisin yltäneeni hopealle.
Mutta kyllä olen sydämmessäni hopealla ;)- akk.
oggi kirjoitti:
Syytteeseen. Todisteet eivät riitä,vaikka ei ole mitään epäselvää.
harvinainen sanankäytön lahja sulla.
Ja kuitenkin vilpitön hyvää tarkoittava sydän. - Pitkä jussi
Nasse ansaitsee kirjoitti:
Tämän tittelin.
Lienevät kaikki saman henkilön kirjoittamia! Ainakin sanunnaisnimerkki ja kirjoitustyyli viittaavat vahvasti siihen...
- hurskas
Edellyttääkö ateismin ymmärtäminen sitä, että on sekaisin, vai onko niin, että vasta ateismi tekee ihmisestä sekavan?
- Nassen
hurskas kirjoitti:
Edellyttääkö ateismin ymmärtäminen sitä, että on sekaisin, vai onko niin, että vasta ateismi tekee ihmisestä sekavan?
jos olet pahasti uskistunut, et ehkä koskaan tule ymmärtämään sitä että eräät eivät usko mielikuvitusukkeleihin, joita te Jumaliksi kutsutte.
Tai muihin yliluonnollisiin juttuihin.
Jos taasen on suhteellisen tervejärkinen ihminen, ymmärtää että ateismi tarkoittaa sitä ettei usko jumalaan/jumaliin tai yliluonnollisiin asioihin.
Toivottavasti kykenet tämän vastauksen perusteellä päättelemään, mitä ateismin ymmärtäminen kohdallasi tarkoittaa?
- tietysti
Nassea!
- mielestäni
Mirka on selvästi kaikista uskistunein!
Suunnittelee jo kai kasteelle menoakin!
Mirkasta tulee nopsajalkainen J.T.! Monia hyviä ehdokkaita on. Sekavaisinta en tiedä, mutta mielenkiintoisia ainaki on ollu. On ollu jumalan valonkantajaa ja lannenhunttaria
- Voittanutta
ei ole eikä tule. Nasse-setä on nyt hyvin hyvin vihainen, mutta suotta. Titteli on varsin osuva.
Nasse on voittaja!
Nasse on voittaja!
Nasse on voittaja!
- Eerolainen
Eiks kukaan äänestänytkään mua?!
Oon yrittäny vittuilla tasapuolisesti sekä uskiksille että ateisteille, mutta näköjään se terävin terä puuttuu.
Nyt oon kyllä tosi kateellinen Nasselle!
Sä tuut hei Nasse uskoon! Onneksi olkoon vaan! Ensi kesänä telttajuhlilla tavataaan!
Siis Roskildessa... :-D- Nasse
mielestäni Sinä toimit varoittavana esimerkkinä myös uskistumisesta.
Sun vittuilusta todellakin puuttuu ei terävin kärki, vaan koko kärki. - Setä Knappe
nasse-setä ei ossaa kelijuilla. hää on aito hönö ja siks se voitti. ei kait se muuten oi äänestystä laittanukkaan. luuli tekevänsä hupitempun mutta sattu ommaan nilikkaan pilikka nasse setällä. se on ollunna pakkohoijossa mielisairaalassa. joutunnee taas uuvelleennii.
se on semmonen nasse setä.
iliman naista jääpi ja vonkaa silti. ujo. ujo piimä. - Kysyn vaan
Setä Knappe kirjoitti:
nasse-setä ei ossaa kelijuilla. hää on aito hönö ja siks se voitti. ei kait se muuten oi äänestystä laittanukkaan. luuli tekevänsä hupitempun mutta sattu ommaan nilikkaan pilikka nasse setällä. se on ollunna pakkohoijossa mielisairaalassa. joutunnee taas uuvelleennii.
se on semmonen nasse setä.
iliman naista jääpi ja vonkaa silti. ujo. ujo piimä.Miten noin kömpelöä tekstiä saa aikaan?
Otahan omat lääkkeesi! - Nassen
Kysyn vaan kirjoitti:
Miten noin kömpelöä tekstiä saa aikaan?
Otahan omat lääkkeesi!se on nimimerkillä fri kirjoittava helluntailainen.
- fri
Nassen kirjoitti:
se on nimimerkillä fri kirjoittava helluntailainen.
minut erehtymään kirjoittamaan.
No kun tuonne helluntalais sivuille sattui tää äänestys linkki tuleen ,niin minäkin tulin katsomaan.
Älä Nasse minua joka paikkaan sotke.
Sitä kun ei minulla ole aikaa liienny täällä hyppimään.
Tää kesä kun on sellaista aikaa ettei niin paljoa tän masinan ääressäkään olla.
Sinä yö liitäjänä kylläkin taidat asustaa netin näppäimissä.
Tule lopputulos kertoon.
Koitan tällä frii nimellä täällä töhertää,ettäs tulevaisuudessa tiedät.
- Pitkä jussi
Pitkäaikaisen ansiokkaan valistustoiminnan perusteella. Akk:sta tosiaan näkyy hihhulin sairaskertomuksen kaikki vaiheet ;)
Sori jos uudet lahjakkuudet jäivät multa huomioimatta, jussi on ollut kesälaitumilla....- akk.
Jos olet aivan varma,niin sitten se on niin.
Sinun mielipiteesi on vain hieman kyseenalainen,joten se sitten ei ole niin,kuin väität.
Älä mee ihan umpimutkalle tätä lukiessasi,vaan mutjauta yhtä-äkkiä pääsi toisapäin 380 astetta,ja jatka lukemista,niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.
- Tavallinen mies
Kaikki nuo anonyymit Nasse äänet näyttäisivät olevan saman henkilön käsialaa.
Onkohan joku vakkari-hihhuli vieläkin noin pahasti suviseuroista sekaisin?
Kyllä noiden kirjoitusten kaava on normaalijärkisen helppo huomata ;)- akk.
Semmosta se onkin normaalijärkisellä.
Luulee tietävänsä,eikä tiedä luulevansa.
- fri
tulen äänestyspaikalle .
Ilmoitus on siis lähetetty toissille sivuille kutsuna äänestämään ja sehän merkitsee, että velvollisuuden tuntoisena äänestän NASSEA.
Tietäen ,että hän on aivan ovella, kun uskosta Kristukseen on kyse.
Itseasiassa hän ei uskoaan kiellä, hieman hupailee kylläkin.
Sallittakoon tämä leikkimielinen olotila Nasselle, koska hän on jättämässä viinakset ja ilo ilman viinaa on Nasselle aiemmin ollut teeskentelyä.
Eli pitkän harkinnan ja tuntemukseni perusteella olen vaaleihin osallistunut ja kantani julki tuonut.
Onnea ja siunausta Nassen uskon elämälle.
Hyvä muistaa myös,että kesällä Nasse voi kastattaa itsensä Inarijärvessä, kun vesikin on lämmintä.- Nassen
edelleen että luopuisit viimeisimmästä, suurimmasta sekä Sinulle turmiollisimmasta huumeestasi:uskistumisesta.
Muiden huumeiden suhteen olet jo sen ison askeleen ottanut, ota tämänkin suhteen, molemmat tiedämme että olet riittävän vahva siihen.
- Nassen
Raati on kokoontunut ja yksimielisesti päättänyt myöntää palkinnon nimimerkki akk:lle.
Valinta ei liiemmin perusteluja kaipaa, mutta kilpailu on käymässä tiukemmaksi, parin uuden tulokkaan esittämä haaste tulee olemaan akk:lle kova pala valittaessa heinäkuun uskista.- tiaana
Oletpa nolo. Ilman nikkiä käyt antamassa oman otsakkeesi alla hätäpäissäsi ääniä muille, kuten akk:lle.
sori vaan, olet läpinäkyvä ja tyhmäkin.
Miehisty, ota vastaan se, mikä osaksesi on kostunut.
Sinä olet ollut kilpailun ylivoimainen johtaja alusta asti, ja OLET VOITTANUT TÄMÄN KILPAILUN AIVAN YLIVOIMAISEN KIRKKAASTI! ONNITTELUMME, JA PAHOITTELUMME, ETTÄ PALJASTIMME SINUT NÄIN NOLOSTI.
OLE MIES! - Nassen
tiaana kirjoitti:
Oletpa nolo. Ilman nikkiä käyt antamassa oman otsakkeesi alla hätäpäissäsi ääniä muille, kuten akk:lle.
sori vaan, olet läpinäkyvä ja tyhmäkin.
Miehisty, ota vastaan se, mikä osaksesi on kostunut.
Sinä olet ollut kilpailun ylivoimainen johtaja alusta asti, ja OLET VOITTANUT TÄMÄN KILPAILUN AIVAN YLIVOIMAISEN KIRKKAASTI! ONNITTELUMME, JA PAHOITTELUMME, ETTÄ PALJASTIMME SINUT NÄIN NOLOSTI.
OLE MIES!minun ei tarvitse antaa ääniä, teen vain päätöksen.
Päätökseni oli akk. Piste. Jos se Sinua harmittaa, niin keulita enemmän mopoa, sulla on vielä mahkut päästä heinäkuun sekaisimmaksi uskikseksi.
Mitä tulee minun uskistumiseen, sekin käy kyllä, ohessa aiempi vastaukseni aiheeseen.
--------------
Uskonnon nimi on Pyhä Pepsi ja me atleettiset, pronssirintaiset Adonikset palvomme Jumalattariamme yhdessä tai erikseen, heitä kaikkia.
Muutaman tunnin kuluttua tapaat meidät Mikonkadun terasseilla ja aamyöstä eteläisissä kaupunginosissa suorittamassa riittejä yhdessä Afroditien kanssa. Alkuvauhteja otamme satamassa, Kisses-veneessämme.
Saattaapa siina saada lahkolaisen muodollisesti pätevä, 17-26 vuotias tytärkin perehdytyksen meidän uskovaisten Adonisten maailmaan, ja kaikkeen siihen joka puolivaloilla ajavan lahkolaisen elämää ei koskaan kosketa ja jota kerran maistettuaan ei enää kykene palaamaan lahkon pimeyteen, missä suu vaahtoaa ja järki seisoo.
-------------- - fri
Nassen kirjoitti:
minun ei tarvitse antaa ääniä, teen vain päätöksen.
Päätökseni oli akk. Piste. Jos se Sinua harmittaa, niin keulita enemmän mopoa, sulla on vielä mahkut päästä heinäkuun sekaisimmaksi uskikseksi.
Mitä tulee minun uskistumiseen, sekin käy kyllä, ohessa aiempi vastaukseni aiheeseen.
--------------
Uskonnon nimi on Pyhä Pepsi ja me atleettiset, pronssirintaiset Adonikset palvomme Jumalattariamme yhdessä tai erikseen, heitä kaikkia.
Muutaman tunnin kuluttua tapaat meidät Mikonkadun terasseilla ja aamyöstä eteläisissä kaupunginosissa suorittamassa riittejä yhdessä Afroditien kanssa. Alkuvauhteja otamme satamassa, Kisses-veneessämme.
Saattaapa siina saada lahkolaisen muodollisesti pätevä, 17-26 vuotias tytärkin perehdytyksen meidän uskovaisten Adonisten maailmaan, ja kaikkeen siihen joka puolivaloilla ajavan lahkolaisen elämää ei koskaan kosketa ja jota kerran maistettuaan ei enää kykene palaamaan lahkon pimeyteen, missä suu vaahtoaa ja järki seisoo.
--------------ei tarvinnutkaan uusinta äänestystä, koska otit ohjat heti.
Tuuhan nasse lohia onkiin lappiin ens viikolla ,niin saatat saada myös Pietarin kalasaaliin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760