Jamalin mielenterveyspotilas

Anonyymi-ap

Törkyturpakuperkeikkahullu sovitaanko jos tulen lieksaan heinä/elokussa niin sinä lähd et esittelemään jamalin ihmemaailman. Jos se löytyy kaikki ne mitä olet valehdellut ja ne löytyykin. Niin maksan sinulle 3000€ ja jos niitä ei löydy sinä maksat 3000€ ja kerrot lieksa 24 keskustelu palstalla olevasi paskahousu valehtelia. Jos olet oikessä minä myönnän olleeni väärässä. Joten nyt Törkyturpakuperkeikkahullu. Miten on?

22

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Käytiin viime vuona Jatkiksen kanssa ajelulla Jamalissa. Jatkis näytti kaikki saunamaailman vamiit rakennukset ja tulevat suunnitelmat ja turisteja oli satoja majoittumassa. Jatkis antoi 1000 euroa niinkuin lupasi. Luotettava ja varakas mies.

• Anonyymi
        UUSI

Empä käynyt lieksassa. Enkä jaa eurojani paskahousu valehtelijoille. Joten nyt pitäisi löytyä faktaa. Minä väitän jotta sinä yritit tulla autooni nakuna kun olin tampereella. Heitin sinut ulos ja potkaisin ahnukseesi. Joten sitä etpystynyt jakamaan sitä sinakaan 2-3 viikkon. Ja mulla oli oma avovaimoni mukana. Joten kokojuttusi on vain paskanjauhantaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Empä käynyt lieksassa. Enkä jaa eurojani paskahousu valehtelijoille. Joten nyt pitäisi löytyä faktaa. Minä väitän jotta sinä yritit tulla autooni nakuna kun olin tampereella. Heitin sinut ulos ja potkaisin ahnukseesi. Joten sitä etpystynyt jakamaan sitä sinakaan 2-3 viikkon. Ja mulla oli oma avovaimoni mukana. Joten kokojuttusi on vain paskanjauhantaa

Muistan peruukkipäisen "aitonaisen". Oikealta nimeltään Jonne. Alunperin Yamalin Bemupoikia, joka transu nykyisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan peruukkipäisen "aitonaisen". Oikealta nimeltään Jonne. Alunperin Yamalin Bemupoikia, joka transu nykyisin.

Esa nimitti sillä nimellä törkyturpaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Esa nimitti sillä nimellä törkyturpaa.

Kuka Esa? Et ole ikinä kertonut kuka tämä mystinen Esa on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka Esa? Et ole ikinä kertonut kuka tämä mystinen Esa on?

Sehän oli tökiksen isäntä. Joka ei tuhlannut tökikseen tummelia. Ja kulkivat maakunta kierroksilla Esan bmw:llä. Leräsivät rahaa uudempaan bmw:hen. Tökis oli jakorasiana.

• Anonyymi
      UUSI

Törkyturpakuperkeikkahullu yrittää välttää koko jutun omiin satuihin. Tökis vastaa nyt.

• Anonyymi
      UUSI

Nytkyllä tökiksen pitää myöntää olleensa väärässä. Ei voi millään todistaa saunalautan, saunakylää, ynm ynm sepustukset. Tyhjää ei saa näkymää eikä olemaan. Joten jatkis on ajanut tökiksen nurkkaan. Tökis 0 jatkis 6 joten jatkis on voittaja. Onnea voittajalle. Tökis on ryssinyt itsensä lopullisesti.

• Anonyymi
        UUSI

Olen tässä Tökiksen puolella. Tökis ei ole valehdellut koskaan ja Jatkis jää valheista päivittäin kiinni. Väitti esimerkiksi Kevätniemen onnettomuusautoa Toyotaksi. Tämä varmistui kuvista BMW 535 pakettiautoksi. Kaikki paitsi Jatkis ovat myöntäneet asian. Onnettomuus oli viskoutumisen aiheuttama.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tässä Tökiksen puolella. Tökis ei ole valehdellut koskaan ja Jatkis jää valheista päivittäin kiinni. Väitti esimerkiksi Kevätniemen onnettomuusautoa Toyotaksi. Tämä varmistui kuvista BMW 535 pakettiautoksi. Kaikki paitsi Jatkis ovat myöntäneet asian. Onnettomuus oli viskoutumisen aiheuttama.

Taasen kuperkeikkahullu yrittää kääntää nurinpäin. Kyllä se oli törkyturpa joka väitti bmw auton ja niitten matkustajat syylliseksi. Ja mitään bmw paketti autoa eiole. Törkyturpa taas valehtelee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taasen kuperkeikkahullu yrittää kääntää nurinpäin. Kyllä se oli törkyturpa joka väitti bmw auton ja niitten matkustajat syylliseksi. Ja mitään bmw paketti autoa eiole. Törkyturpa taas valehtelee.

Törkyturpakuperkeikkahullu on nyt itse myöntänyt satuilua suoltamalla olevansa valehtelia. Joten tökis olet nyt virallisesti paskahousu itkuiikka valehtelia.

• Anonyymi
      UUSI

Tökis meneekö hyvin?

• Anonyymi
        UUSI

Tökis on nykyajan Hannu Karpo. Ihan oikein että paljastaa Jatkiksen kieroilut kaikille. Tökis on luotettavan miehen maineessa lieksassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tökis on nykyajan Hannu Karpo. Ihan oikein että paljastaa Jatkiksen kieroilut kaikille. Tökis on luotettavan miehen maineessa lieksassa.

Tökis on paljastanutitsensä valehteliaksi. Vai mitä tökis. Sinä yrität kaikella tavalla kiemurella tilanteesta ulos. Sehän vain tarkoittaa miten epätoivonen olet. Et vastaa haasteeseen. Joten olet tuomittu lopun ikääsi paskahousu itkuiikka valehteliaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tökis on paljastanutitsensä valehteliaksi. Vai mitä tökis. Sinä yrität kaikella tavalla kiemurella tilanteesta ulos. Sehän vain tarkoittaa miten epätoivonen olet. Et vastaa haasteeseen. Joten olet tuomittu lopun ikääsi paskahousu itkuiikka valehteliaksi.

Kuulin luotettavalta taholta, että tökis on vastannut haasteeseen. Jatkis häviää vedon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulin luotettavalta taholta, että tökis on vastannut haasteeseen. Jatkis häviää vedon.

Sehän helppoa tökis vastaa vain kyllä ja säästää kelankorvauksista 3000€ valmiiksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän helppoa tökis vastaa vain kyllä ja säästää kelankorvauksista 3000€ valmiiksi.

Miten Jatkiksen 535 kameravalvonnan alla oleva pakettiauto pääsee 500 kilometrin päästä ojaan heittelehtimättä Yamaliin:

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten Jatkiksen 535 kameravalvonnan alla oleva pakettiauto pääsee 500 kilometrin päästä ojaan heittelehtimättä Yamaliin:

Kun ole edes 535 pakettiautoa. Joten provo valehtelee kuten aina.

• Anonyymi
      UUSI

Itse ainakin uskon tökistä. Hän on kiltti ja älykäs toisinkuin jatkis.

• Anonyymi
        UUSI

Älykäs on valehtee joka asiassa. Ja putlerin trolli.

• Anonyymi
      UUSI

Näkyy törkyturpa myöntävän tappionsa. Joten on vain valehteleva paskahousu itkuiikka.

• Anonyymi
        UUSI

Tökis lähetti Jatkikselle todisteet. Jatkis on luvannut laittaa 3000 euroa tilille huomenna. Saa nähdä pitääkö jatkis sanansa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      102
      4498
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1892
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      133
      1296
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      102
      1178
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      80
      1091
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      180
      986
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      901
    8. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      25
      877
    9. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      841
    10. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      62
      812
    Aihe