Törkyturpakuperkeikkahullu sovitaanko jos tulen lieksaan heinä/elokussa niin sinä lähd et esittelemään jamalin ihmemaailman. Jos se löytyy kaikki ne mitä olet valehdellut ja ne löytyykin. Niin maksan sinulle 3000€ ja jos niitä ei löydy sinä maksat 3000€ ja kerrot lieksa 24 keskustelu palstalla olevasi paskahousu valehtelia. Jos olet oikessä minä myönnän olleeni väärässä. Joten nyt Törkyturpakuperkeikkahullu. Miten on?
Jamalin mielenterveyspotilas
22
149
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Käytiin viime vuona Jatkiksen kanssa ajelulla Jamalissa. Jatkis näytti kaikki saunamaailman vamiit rakennukset ja tulevat suunnitelmat ja turisteja oli satoja majoittumassa. Jatkis antoi 1000 euroa niinkuin lupasi. Luotettava ja varakas mies.
- AnonyymiUUSI
Empä käynyt lieksassa. Enkä jaa eurojani paskahousu valehtelijoille. Joten nyt pitäisi löytyä faktaa. Minä väitän jotta sinä yritit tulla autooni nakuna kun olin tampereella. Heitin sinut ulos ja potkaisin ahnukseesi. Joten sitä etpystynyt jakamaan sitä sinakaan 2-3 viikkon. Ja mulla oli oma avovaimoni mukana. Joten kokojuttusi on vain paskanjauhantaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Empä käynyt lieksassa. Enkä jaa eurojani paskahousu valehtelijoille. Joten nyt pitäisi löytyä faktaa. Minä väitän jotta sinä yritit tulla autooni nakuna kun olin tampereella. Heitin sinut ulos ja potkaisin ahnukseesi. Joten sitä etpystynyt jakamaan sitä sinakaan 2-3 viikkon. Ja mulla oli oma avovaimoni mukana. Joten kokojuttusi on vain paskanjauhantaa
Muistan peruukkipäisen "aitonaisen". Oikealta nimeltään Jonne. Alunperin Yamalin Bemupoikia, joka transu nykyisin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistan peruukkipäisen "aitonaisen". Oikealta nimeltään Jonne. Alunperin Yamalin Bemupoikia, joka transu nykyisin.
Esa nimitti sillä nimellä törkyturpaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esa nimitti sillä nimellä törkyturpaa.
Kuka Esa? Et ole ikinä kertonut kuka tämä mystinen Esa on?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka Esa? Et ole ikinä kertonut kuka tämä mystinen Esa on?
Sehän oli tökiksen isäntä. Joka ei tuhlannut tökikseen tummelia. Ja kulkivat maakunta kierroksilla Esan bmw:llä. Leräsivät rahaa uudempaan bmw:hen. Tökis oli jakorasiana.
- AnonyymiUUSI
Törkyturpakuperkeikkahullu yrittää välttää koko jutun omiin satuihin. Tökis vastaa nyt.
- AnonyymiUUSI
Nytkyllä tökiksen pitää myöntää olleensa väärässä. Ei voi millään todistaa saunalautan, saunakylää, ynm ynm sepustukset. Tyhjää ei saa näkymää eikä olemaan. Joten jatkis on ajanut tökiksen nurkkaan. Tökis 0 jatkis 6 joten jatkis on voittaja. Onnea voittajalle. Tökis on ryssinyt itsensä lopullisesti.
- AnonyymiUUSI
Olen tässä Tökiksen puolella. Tökis ei ole valehdellut koskaan ja Jatkis jää valheista päivittäin kiinni. Väitti esimerkiksi Kevätniemen onnettomuusautoa Toyotaksi. Tämä varmistui kuvista BMW 535 pakettiautoksi. Kaikki paitsi Jatkis ovat myöntäneet asian. Onnettomuus oli viskoutumisen aiheuttama.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen tässä Tökiksen puolella. Tökis ei ole valehdellut koskaan ja Jatkis jää valheista päivittäin kiinni. Väitti esimerkiksi Kevätniemen onnettomuusautoa Toyotaksi. Tämä varmistui kuvista BMW 535 pakettiautoksi. Kaikki paitsi Jatkis ovat myöntäneet asian. Onnettomuus oli viskoutumisen aiheuttama.
Taasen kuperkeikkahullu yrittää kääntää nurinpäin. Kyllä se oli törkyturpa joka väitti bmw auton ja niitten matkustajat syylliseksi. Ja mitään bmw paketti autoa eiole. Törkyturpa taas valehtelee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taasen kuperkeikkahullu yrittää kääntää nurinpäin. Kyllä se oli törkyturpa joka väitti bmw auton ja niitten matkustajat syylliseksi. Ja mitään bmw paketti autoa eiole. Törkyturpa taas valehtelee.
Törkyturpakuperkeikkahullu on nyt itse myöntänyt satuilua suoltamalla olevansa valehtelia. Joten tökis olet nyt virallisesti paskahousu itkuiikka valehtelia.
- AnonyymiUUSI
Tökis meneekö hyvin?
- AnonyymiUUSI
Tökis on nykyajan Hannu Karpo. Ihan oikein että paljastaa Jatkiksen kieroilut kaikille. Tökis on luotettavan miehen maineessa lieksassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tökis on nykyajan Hannu Karpo. Ihan oikein että paljastaa Jatkiksen kieroilut kaikille. Tökis on luotettavan miehen maineessa lieksassa.
Tökis on paljastanutitsensä valehteliaksi. Vai mitä tökis. Sinä yrität kaikella tavalla kiemurella tilanteesta ulos. Sehän vain tarkoittaa miten epätoivonen olet. Et vastaa haasteeseen. Joten olet tuomittu lopun ikääsi paskahousu itkuiikka valehteliaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tökis on paljastanutitsensä valehteliaksi. Vai mitä tökis. Sinä yrität kaikella tavalla kiemurella tilanteesta ulos. Sehän vain tarkoittaa miten epätoivonen olet. Et vastaa haasteeseen. Joten olet tuomittu lopun ikääsi paskahousu itkuiikka valehteliaksi.
Kuulin luotettavalta taholta, että tökis on vastannut haasteeseen. Jatkis häviää vedon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin luotettavalta taholta, että tökis on vastannut haasteeseen. Jatkis häviää vedon.
Sehän helppoa tökis vastaa vain kyllä ja säästää kelankorvauksista 3000€ valmiiksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän helppoa tökis vastaa vain kyllä ja säästää kelankorvauksista 3000€ valmiiksi.
Miten Jatkiksen 535 kameravalvonnan alla oleva pakettiauto pääsee 500 kilometrin päästä ojaan heittelehtimättä Yamaliin:
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten Jatkiksen 535 kameravalvonnan alla oleva pakettiauto pääsee 500 kilometrin päästä ojaan heittelehtimättä Yamaliin:
Kun ole edes 535 pakettiautoa. Joten provo valehtelee kuten aina.
- AnonyymiUUSI
Itse ainakin uskon tökistä. Hän on kiltti ja älykäs toisinkuin jatkis.
- AnonyymiUUSI
Älykäs on valehtee joka asiassa. Ja putlerin trolli.
- AnonyymiUUSI
Näkyy törkyturpa myöntävän tappionsa. Joten on vain valehteleva paskahousu itkuiikka.
- AnonyymiUUSI
Tökis lähetti Jatkikselle todisteet. Jatkis on luvannut laittaa 3000 euroa tilille huomenna. Saa nähdä pitääkö jatkis sanansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1024498Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071892- 1331296
- 1021178
- 801091
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate180986- 42901
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll25877IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57841Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g62812