diane nova, paino, muita merkkejä

Olen syönyt kohta 3 levyä diane novaa ja paino on noussu ja nousee vaikken syö juuri mitään. Lääkäri sanoi että näin pieni painon nousu ole mitään, mutta kuitenkin ajattelin yrittää vaihtaa johonkin. kyseessä on 3 kiloa. Tietääkö kukaan jotain muuta merkkiä mikä auttaa akneen, muttei aiheuta paino ongelmia. Tai eri tavalla toimivaa, mitä voisi kokeilla jos sopisi paremmin mulle.
6802
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

siis nimeltään Yasmin

Äänestä
  • mulla ainaki yasminit pisti pään sekasin, kannattaa lukee noita vanhoja keskusteluja yasmineista, ja miettiä kaks kertaa haluaako raivota ihmisille ja sekoilla kun mielipuoli....

    Äänestä

  • entinen sekopää kirjoitti:

    mulla ainaki yasminit pisti pään sekasin, kannattaa lukee noita vanhoja keskusteluja yasmineista, ja miettiä kaks kertaa haluaako raivota ihmisille ja sekoilla kun mielipuoli....

    Niin, minulla ei ainakaan tullut minkäänlaisia sivuvaikutuksia.. finnit tosin kaikkosivat lähes kokonaan (mutta sehän on vain hyvä asia :)). Painokaan ei mielestäni kohonnut...ei ainakaan pillereiden takia.

    Ainoa ongelma Yasmineissa on korkea hinta. ja tälläiselle köyhälle opiskelijalle ~33 euroa/ 3kk on suhteellisen paljon.

    Äänestä

nii elikkä ite oon koht vetäny kaks levyä noita diane novia ja muuten juuri sopivia pillereitä minulle, mutta rinnat opvat useasti arat ja hankin nämä pillerit aknen hoitoon mutta naamassa ei näy mitään muutoksia? minkä ajan kuluttua on ruvennut tehoamaan akneen? kiitos vastauksia!

Äänestä
  • Minulla oli kolme ensimmäistä levyä Diane Novan kanssa rintojen arkuutta (ja taisivat vielä kasvaakin, en olisi halunnut) ja muita oireita. Sen jälkeen oireet hävisivät. Paino ei niiden takia ole noussut ja finnit ovat kadonneet (ehkä joskus kolmen liuskan jälkeen), nyt olen käyttänyt melkein vuoden. Kokemukseni ovat hyviä mutta e-pillerit taitavat olla aika ykilöllinen juttu.

    Äänestä

  • Oon syöny Dianeja jotain 4 ja puol vuotta, eikä oo tullu mitään oireita. Aloitin aikoinaan joskus ennen joulua syömään niitä, ja kyllä ainakin muutaman laatan jälkeen oli selvä ero vanhaan ihoon, kesään mennessä oli naama ja selkä jo lähes kokonaan parantunut.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


vastauksia mahd. pian kirjoitti:

Olen syönyt kohta 3 levyä diane novaa ja paino on noussu ja nousee vaikken syö juuri mitään. Lääkäri sanoi että näin pieni painon nousu ole mitään, mutta kuitenkin ajattelin yrittää vaihtaa johonkin. kyseessä on 3 kiloa. Tietääkö kukaan jotain muuta merkkiä mikä auttaa akneen, muttei aiheuta paino ongelmia. Tai eri tavalla toimivaa, mitä voisi kokeilla jos sopisi paremmin mulle.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu