Mitenhän tuo lienee sopusoinnussa sen kanssa, että Kremlin herrat haukkuvat ja pelottelevat kansaansa lännellä, mutta heidän kersansa kuitenkin ovat opiskelleet, ostelleet hulppeita asuntoja ja muutenkin viettäneet aikaansa länsimaissa? Miksi ne lapsukaiset eivät opiskele ja asu siellä niin ihmeellisessä paratiisimaisessa kotimaassaan?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011296726.html
Kremlin jälkikasvun hulppea elämä
5
69
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjän eliitti tietää erittäin hyvin ettei Venäjällä saa kunnollista koulutusta, paitsi jos haluaa lapsensa lähtevän Ukrainan rintamalle sotimaan, eivätkä halua.
Niinpä he lähettävät lapsensa opiskelemaan länsimaihin, jossa saa kunnollista opetusta, eikä pelkästään militarististista vouhotusta ja sotakiimaista opetusta sotilaaksi.- Anonyymi
Venäjän kouluissa uusnatsit käyvät opettamassa koululaisille, miten vankeja kidutetaan ja tehdään seksuaalista väkivaltaa ja murhataan. Että osaavat sitten täysi-ikäisinä nämä venäläisille sotilaille niin tärkeät olennaiset taidot, kun lähtevät itse sotaan murhaamaan naapurimaiden asukkaita.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d0ec9c3b-260a-49eb-9a05-6707ec4f08d0 - Anonyymi
Suomalaisia vasemmistolaisia opiskeli paljon mm. Moskovan yliopistossa. Vaatimustaso olikin kovempi, kuin Suomen yliopistoissa, jopa venäjänkieli oli osattava nopeasti! Mutta sehä oli hyvää Neuvostoliitto aikaa se!
Nyt johtajien lapset opiskelevat USAssa ja EU maissa. Se hienoa, kielitaitokin kehittyy. MM. presidenttien tyttäret opiskeli tutkintonsa ulkomailla, Koiviston tytär Tukholmassa ja Halosen tytär Englannissa. Voi tässä olla kyse siitäkin, että Suomen yliopistossa opiskelua olisi koko ajan ruodittu ja väitetty, että ei ne mitään osaa, mutta saavat hyviä arvosanoja koska ovat eliittiperheestä!
Nykyisen pressan poikakin sai metelin aikaan pelkästään siitä, että pääsi harjoittelijaksi työpaikkaan, jonne olisi pitänytkin ottee harjoittelijaksi vanha opiskelija!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839