Onko täällä muita, jotka pitävät siitä että oma nainen heräättä huomiota seksuaalisesti provosoivalla pukeutumisella. Kyseessä ei kuitenkaan aisan kannatus tai kolmannen pyörän etsimistä. Vain pariskunnan omaksi iloksi iltaan.
Kertokaa kokemuksia.
Nainen katseiden kohteena
12
322
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa monen miehen itsetunto ei välttis kestä edes tuota vaikka sitä harrastavatkin kompensoidakseen yleensä käyvät si vieraissa kun eivät muutoin koe olevansa tasoissa
- Anonyymi
Osa niitäkin mitä luultavammin
- Anonyymi
Sairasta paskaa
- Anonyymi
Se on seksuaalisesti kiihottava leikki, kummatkin saavat siinä omanlaisensa hormonaalisen koktailin joka suuresti kohottaa suorituskykyä sekä nautintoa. Kaunotar kiihottuu enemmän kuin mies koska hänen saamassa koktailissa on hormoneja jotka metabolisoituvat naissukuhormoneiksi sekä rakkaushormoneiksi.
- Anonyymi
Nainen saa hormonaalisen koktailin myös silloin kun hän pukeutuu paljastelevasti omasta päätöksestään, mutta se on koostumukseltaan heikompitehoinen verrattuna siihen kun miehensä käskyttää häntä paljastelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen saa hormonaalisen koktailin myös silloin kun hän pukeutuu paljastelevasti omasta päätöksestään, mutta se on koostumukseltaan heikompitehoinen verrattuna siihen kun miehensä käskyttää häntä paljastelemaan.
On myös kiihottavaa kummallekin kun mies ihan vaan makkarissa käskyttää naisensa esiintymään nakuna kameralleen. Ensin kokovartalokuvia ja sitten kun niiden tuottaman hormonikoktailin teho heikkenee, voi siirtyä yksityiskohtaisempiin otoksiin josta voi vielä edetä videoihin.
- Anonyymi
Pitäisin kyllä sellaisesta naisesta
M43 - Anonyymi
Tämä sopii meihin, vaimoon ja minuun. Sen verran ujoja joskus nuorempina oltiin, että nakurannalla ensi kertaa vieraillessamme, Italiassa, hiiviimme alueen takimmaiselle rajalle, jotta vähän totuttaisiin tilanteeseen. Mutta kuinka olla, siihen rajan toiselle puolelle pölähti neljän murrosikäisen pojan ryhmä ilmiselvästi vakoilemaan. Vaimo sitä ensin hätkähti ja katsoi minuun että lähdetäänkö pois. Mutta minä sanoin, että sehän se vasta noloa olisi, antaisi pojille väärän viestin. Että kun alastomuus on täällä luonnollista, niin näytetään että se sitä tosiaan on. Niin jäätiin, ja niin jäivät pojatkin siksi aikaa että saivat pahimman uteliaisuutensa tyydytettyä.
- Anonyymi
Erittäin mukavaa yhteistä ajanviettoa
- Anonyymi
Omalla paikkakunnalla harrastamme tuollaista, mutta matkoilla nostamme leikkiin lisää vilauttelua, koskettelua ja naisen hyväilyä käsin. Vanhemmat miehet osaavat ottaa katselusta nautinnon.
- Anonyymi
Kyllä meitä on!
Naiseni oli pukeutunut erittäin lyhyeen ja antavaan kesämekkoon. Rinnat olivat näkyvillä hyvin. Mekko vilautti naiseni pikkuhousuja toistuvasti. Saavuimme pubiin, jossa miesten päät kääntyivät katsomaan naistani. Vietimme aikaa toisiamme kosketellen ja hyväillen. Erään miehen katse oli naulautuneena meihin koko ajan. Nostin naiseni hametta ja puristelin rintoja. Naiseni levitti jalkoja ja hyväilin litimärkää pillua pikkuhousujen läpi. Naiseni alkoi jo lähestymään orgasmia, niin päätimme poistua läheiseen puistoon nussimaan kunnolla. Mutta sitä ennen naiseni riisui pillun kastelemat pikkuhousut näkyvästi ja ojensi ne minulle. Poistuessamme pubista jätin pillulta tuoksuvat pikkuhousut pöydälle. Ovelta vilkaisin taakseni ja huomasin meitä katselleen miehen kiiruhtavan pöytää kohti. - Anonyymi
Vaimoni ei kotioloissa pitänyt rintaliivejä juuri koskaan, rinnat heilui paidan alla kivan näköisesti,eikä hän kyllä pitänyt rintaliivejä topin tai t-paidan alla esim.hän lähti kauppaan. Etelän matkalla vaimon olisi tehnyt mieli riisua uikkarin yläosa pois mutta kun työkaverin vaimokaan ei riisunut yläosaa pois niin ei sitten vaimokaan kehdannut, olisihan se ollut kiihoittavaa näky vaimo altaalla ilman rintaliivejä, olisi työkaverikin nähnyt vsimon pystytissit, ja minä olisin saanut ihailla työkaverin muijan upeita rintoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842