Tuntemattomasta numerosta. Minä en vastaa jos ei voi nimeään näyttää.
Laittakoot tekstiviestin jos on tärkeää asiaa. Kauppiaat ja kaikenlaiset kerjääjät soittelevat häiriöksi asti.
Miksi ihmiset soittavat
6
89
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi minun pitäisi näyttää sinulle puh.nroni, joka on salainen? On oma ongelmasi jos et jaksa vasta puhelimeen. Joillekin tämä on elämää suurempi ongelma. Hirveetä päivittelyä. Yleensä en sitten enää pirauttelekkaan.
- Anonyymi
Vanhuksia on varoitettu kaikenlaisista huijareista niin eivät uskalla vastata.
Lehtikauppiaat varsinkin myyvät lehtitilauksia vaikka sokeille.
Meillä kävi tällainen moka kun vanha äitini ei vastannut puhelimeen vaikka se oli soinut useasti.
Meni lääkäri aika käyttämättä ja tuli 50€ lasku käyttämättömästä ajasta. Aikaa oli odotettu jo pitkään.
Miksi ei voi näyttää tallaisessa puhelussa mistä soitto tulee. Esim terveyskeskus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhuksia on varoitettu kaikenlaisista huijareista niin eivät uskalla vastata.
Lehtikauppiaat varsinkin myyvät lehtitilauksia vaikka sokeille.
Meillä kävi tällainen moka kun vanha äitini ei vastannut puhelimeen vaikka se oli soinut useasti.
Meni lääkäri aika käyttämättä ja tuli 50€ lasku käyttämättömästä ajasta. Aikaa oli odotettu jo pitkään.
Miksi ei voi näyttää tallaisessa puhelussa mistä soitto tulee. Esim terveyskeskus.Miksi ei laiteta sähköpostia tai tekstiviestiä varmistukseksi?
- Anonyymi
Minullakin on salainen n:ro 040-xxxxxxxx - MUTTA niin paljon minusta pitää kunnoittaaa vastaajaa, että asetin numeroni NÄKYMÄÄN vastaajalle.
Se on minusta fiksua ja oikeaa avoimuutta.
Aloittaja on ihan oikeassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin on salainen n:ro 040-xxxxxxxx - MUTTA niin paljon minusta pitää kunnoittaaa vastaajaa, että asetin numeroni NÄKYMÄÄN vastaajalle.
Se on minusta fiksua ja oikeaa avoimuutta.
Aloittaja on ihan oikeassa.Sama, tutuille näkyy numero ja nimi, kun soitan👍
- Anonyymi
Poliisi se sulle soittaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029