Vastaus kenen puolesta on rukoiltava.
Moni ei edes halua tietää mitkä ovat kuoleman syntiä.
Kukaan ei opeta tästä asiasta.
1Joh 5:16:
"Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei ole kuolemaksi, niin rukoilkoon, ja hän on antava hänelle elämän, niille nimittäin, jotka eivät tee syntiä kuolemaksi. On syntiä, joka on kuolemaksi; siitä minä en sano, että olisi rukoiltava."
Kuoleman synnit
8
76
Vastaukset
- Anonyymi
Luopio ei voi pelastua
- Anonyymi
Kuolemansynnit löytyvät netistä. Niitä on seitsemän lueteltu. Kun luet huomaat, että ne kattavat aika hyvin ihmisen pahuudet. Niistä luopuminen onnistuu vain silloin, kun haluaa itse muuttua. Eikä se muuttuminen ole ollenkaan helppoa, ainoastaan erakko voi elää ilman mitään pahuutta, luulisin.
- Anonyymi
1Joh.5:17 Kaikki vääryys on synti; on myös muutama synti ei kuolemaa. Bilbia (1776)= 1Joh.3:4
- Anonyymi
Onko murhaajat tehneet syntiä. Miksi sitten elävät pitkään.
Minunkin tuttava 88 vuotiaaksi ja koko elämä aivan terveenä. - Anonyymi
Seitsemän vakavan luokan syntiä Raamatussa:
1. YLPEYS, joka oli maailmankaikkeuden ensimmäinen synti. Jes. 14:12-17 ja Hes. 28:12-17. ”Ylvästelijät eivät kestä minun silmieni edessä.” Ps. 5:6. 2 Sam.22:28, Snl.21:4. ”Jumala on ylpeitä vastaan!” Jaak. 4:6.
2. TOTTELEMATTOMUUS Jumalan Sanaa kohtaan. ”Sillä tottelemattomuus on taikuuden syntiä, ja niskoittelu on valhetta ja kuin kotijumalain palvelusta. Koska sinä olet hyljännyt Herran sanan, on myös Hän hyljännyt sinut.” 1 Sam. 15:23. Joh. 3:36. Ilm. 22:18,19.
3. HAUREUS. ”Avioliitto pidettäköön kunniassa kaikkien kesken, ja aviovuode saastuttamatonna; sillä haureelliset ja avionrikkojat Jumala tuomitsee.” Hebr. 13:4. Efes.5:3. ”Mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä.” 1 Kor. 7:1-2.
”Ettekö tiedä, etteivät vääryydentekijät peri Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät haureelliset eivätkä epäjumalanpalvelijat, eivät avionrikkojat, irstailijat eivätkä homoseksuaalisuuden harjoittajat, eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät peri Jumalan valtakuntaa.” 1 Kor. 6:9-11. RK.
4. EPÄJUMALANPALVELUS. ”Kuolettakaa siis maalliset jäsenenne: haureus, saastaisuus, kiihko, paha himo ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta, sillä niiden tähden tulee Jumalan viha.” Kol. 3:5-6. Gal. 5:20-21.
5. VARKAUS. ”Eivät varkaat … saa periä Jumalan valtakuntaa.” 1 Kor. 6:9,10.
6. AHNEUS. ”… ei ahneet … saa periä Jumalan valtakuntaa.” 1 Kor.6:10.
7. VIHA, josta johtuvat sodat ja väkivaltaiset terrorismit yms. ”Olimme luonnostamme vihan lapsia…” Efes. 2:3. Gal. 5:20. Tiitus 3:3-5. - Anonyymi
Kuoleman synti on paatumus, niin että nimi pyyhitään pois Elämän Kirjasta.
- Anonyymi
Raamatun jae ?
- Anonyymi
Sodaman ja Gomorran lapsetkin kuolivat, kun Jumala antoi sataa tulta ja tulikiveä näiden luonottottomiin lihanhimoihin eksyneiden kaupunkien päälle.
Ylpeydestä alkoi tuhon tie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901