2024 vuoden liikevaihto 225M€, mutta liikevoitto silti pakkasella -1,4M€!!
Talo on täynnä Puretech -romuja, ja niitä pitää myydä Outletissa.
Auto-Bassadone -turvaa tietysti tarjotaan, jotta saadaan vähän lisää rahaa kassaan.
Vaihtotarjouksen kysyminen on niin monimutkaista, ettei edes viitsi vaivautua, joten todellinen vuosikorko jää mysteeriksi. Oletan sen kuitenkin olevan tyypilliset 10-15%
Lisään tämän yrityksen listalle, jolla tulee olemaan kesän jälkeen todella vaikeaa, sillä myyntivalttina on vain nuo Puretech -romut, jopa hybridinä.
Auto Bassadone kyntää.
13
1111
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ihme, kun huoltotoiminta ja asiakaspalvelu täysin ala-arvoista.
- Anonyymi
Aivan käsittämätöntä toimintaa. Tarjouspyyntö lähetetty ja mitään vastauksia ei ole tullut huollon puollelta. Nytten lähtee kaksi autoa muualle huoltoon.
- Anonyymi
huu haa firma
myyjät täysiä uunoja - Anonyymi
bvb
- Anonyymi
Just
- Anonyymi
Just
- Anonyymi
Just juu
- Anonyymi
Bassadone Automotive Nordic Oy on osa Bassadone Automotive Group -yhtiöryhmää, joka toimii useiden automerkkien maahantuojana ja vähittäismyyjänä maailmanlaajuisesti. Bassadone Automotive Group on perheyhtiö, joka on perustettu jo vuonna 1904. Suomessa ja Baltiassa Bassadone Automotive Nordic on toiminut vuodesta 1997, eli jo 27 vuoden ajan.
- Anonyymi
Kasvukipuja, tuollaisen firman kuuluukin näyttää miinusmerkkistä tulosta muutaman vuoden.
- AnonyymiUUSI
Ei pieni tappio tuollaisessa isoon yhtymään kuuluvassa yrityksessä merkitse mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pieni tappio tuollaisessa isoon yhtymään kuuluvassa yrityksessä merkitse mitään.
Jaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ei vai
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ei vai
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161