Kesähelteet tulevat. Viinamiehet juovat viinaa terassilla ja juttelevat naisten kanssa.
Raittiit miehet ovat yksin kotona.
t. viinamies
Kesähelteet
18
197
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ihmeessä se viinamies sitten aina vaan
on palstalla jos niin kovasti nais seuraa löytyy? Eipä tulis,
Kyllä kolee kesä on cool👍
Sitäpaitsi helteellä ei pahemmin kannata viinaa juua☝️Näillä ilmoilla naiset kastuu, mutta väärällä tavalla.
- Anonyymi
Viinamies on varustautunut tähänkin ja siksi hänellä on aina kupoliteltta mukanansa jonne saa naisen sateensuojaan.
Tuliskin. Näyttää vaan, että on taas pari päivää lämmintä ja sitten viilenee. Ei oo kivaa kesää tää. Kun täytyy saada akutkin ladattua talvee varten. Kuitenkin on tulossa 9 kuukautta synkkää ja kylmää taas.
- Anonyymi
Viinamies saa keuhkokuumeen tällaisilla terassikeleillä.
- Anonyymi
Kun juo viinaa niin keuhkokuume paranee.
- Anonyymi
Olen ollut ihan aamusta asti raittina Hietsussa, tällä on parhaillaan monta kaunotarta paljaine tisuleineen, paljaspakarapöksyissä, kyllä hengästyttää. Vaikuttaa, että tänä vuonna tulee olemaan selvästi parempi saanto kuin koskaan korona-pölvästelyn jälkeen, katseita on luotu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko rantalentopalloilijat paikalla ?
https://www.youtube.com/watch?v=SGCGj7EYa5kTuo lounainen nukka on ollut homojen valloittama iänkaiken, paistattelen aina täälä koillisnurkassa (jossa on hieman ruohoakin, siis sellaista ruohoa jota ajellaan ruohonleikkurilakin) täältä ei ole edes riittävää näkyvyyttä homonurkaan, niin että voisi erottaa onko siellä tisulillisia.
- Anonyymi
Ei kukaan täysjärkinen tuhlaa kesäänsä terasseilla
- Anonyymi
Kallis 1 kuutio vesi hinta 0.333 x tekee 15 000€
- Anonyymi
H2 oota saa juoda vain kaksi litraa vuorokaudessa, muuten menee nitrot laimeaksi.
- Anonyymi
Otan tuplanitron yhden sijaan. Pysyy seokset jiirissä.
Mies 65
- Anonyymi
Terassilla voi olla yhtä lämmintä kuin täälläkin kun asun ylimmässä kerroksessa ja kun aurinko paistaa niin ylkomittasi nyt on 41,8 astetta auringossa.
onkohan jo kohta ennätyksiä kun tietokoneeni tallentaa tunneittain noita lämpötilojakin, on vuosien tilastot heh. - Anonyymi
Mikähän olikaan janojuomani... se oli... camparia+vodkaa+sprite-limsaa korkeaan lasiin jäillä
- Anonyymi
Toisaalta on ihan hyvä, jos ei tule helteitä ja rantakelejä, ehkä sitten hukkuu ihmisiä vähän vähemmän. Etenkin humala uimarit saattaa viihtyä sisällä juomassa, eikä könyä järviin ja veneisiin.
Jasu - Anonyymi
Helle voi tehdä ihmisiä hulluiksikin, kuin jotkut tappavat, puukottavat toisiaan jonkin kaljapurkinkin takia, tai sätkätupakan.
Olin kerran huvikseni istuksimassa, missä oli eräällä rannalla, tätä "alan miehiä", eli siis alkoholia ja tupakkaa... niin menin juttelemaan kun tulin kauppareissulta.... jotain juttujaan mitä ei saanut minulle kertoa, mutta niin..
..no sitten vaihtokauppa, vaihdoin yhden itse käärityn sätkän, käärin toki itse, vaihdoin yhteen koffin 3-olut purkkiin, tämä äijä sanoi: teet huonon vaihtokaupan kyllä, sätkän käärit kalja tölkistä..
Sanoin että kun tupakat kotona niin, matkan varrella... vaihtokauppaa..
musiikki: Dio - Last In Line.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2644760Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803207- 362603
- 472513
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971580
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941368PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441005- 69978
- 99938