Mitäs tämä itse laukoi mediaan maaseudusta?
Dirra huolissaan kun läskeys on uusi normi
11
127
Vastaukset
- Anonyymi
Outoa on näiden elämä.
- Anonyymi
Tollakaan paska-aivolla ei ole koskaan ollut mitään sanottavaa. Painukoon perkele sinne, mistä on tullutkin!
- Anonyymi
Ei voi kun muut maksaa veroilla unelmaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi kun muut maksaa veroilla unelmaa.
Perusesimerkki eliittipummista, joka hyväksikäyttää muita.
- Anonyymi
Fatim menee usein persuilla tunteisiin. Se kertoo vaan siitä että hän tekee paljon asioita oikein.
- Anonyymi
Se on totta että vihervassu vatipäät käy tunteisiin.
- Anonyymi
Diarrhea on lääkittävissä!
- AnonyymiUUSI
Entä korruptiofillaria polkemalla ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä korruptiofillaria polkemalla ?
Se varmaan hajos alla
- Anonyymi
Fatima on koko eduskunnan kehopositiivisin ihminen. Edes Krista Kiuru ei ole niin kehopositiivinen mitä Fatima on.
- Anonyymi
Että ainut syy muuttaa maalle on insesti.
Hänellä ilmeisesti on seksisuhde sukulaisiinsa?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922017Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671490YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 721127
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2301112Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.148991Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237938Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881