asialle on myös kokoomuksessa reilusti naurettu.
Aika noloa demareille.
Tampereella Ilmari antaa potkuja reilusti
19
178
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmari antaa kysyvälle
- sdp -
Kaikki väärää puoluetta kannattavat saavat monoa/ moloa- Anonyymi
Se antaa sitä........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se antaa sitä........
In Tampere we have "reilu meininki".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
In Tampere we have "reilu meininki".
Sitten vaan reilusti bilettään, sanoo Ilmari.
- Anonyymi
Aina voi antaa monoa reilummin.
- Anonyymi
Voiks munaa antaa reilummin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voiks munaa antaa reilummin?
Ilmarilta voi kysyä.
- Anonyymi
Monessa muussa kunnassa ja kaupungissa on tämä tehty jo vuosia sitten.
Virastotaloissa vain kaiku vastaa asiakkaalle. - Anonyymi
Kokkare Kummola Tampereen pormestarina ollessaan velkaannutti kaupungintalouden.
- Anonyymi
Siksikö demarit antaa kenkää duunareille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksikö demarit antaa kenkää duunareille?
Kokoomus Orpon hallitus on kasvattanut työttömyyden ennätykselliseksi.
- Anonyymi
Onko Ilmari ottava vai antava osapuoli?
- AnonyymiUUSI
Vai onko molempia??
- Anonyymi
Ei kokoomuslaisia naurata. kun totuus selkenee. Potkuja tulee vain ei-sosialisteille. Yksikään Ilmarin aatetoveri ei lähde Tampereelta kilometritehtaalle.
Nyt on vain menossa heterokokkareiden ulostus Tampereen kaupungin palkkalistoilta. - Anonyymi
Meidän Ilmarilla ei ole työkokemusta mistään muusta, kuin demarpolitiikasta. Hän ei tajua, että työttömyys on eriasia, kuin puoluekokouksesta pois jääminen.
- Anonyymi
Bile-Illu....
- Anonyymi
Ilmari on ottanut tosissaan Orpon hallituksen säästötoimet ja pistänyt suurimman vaihteen päälle ulospotkittujen työläisten määrässä. Ilmari on ottanut ilmeissti mallia myös Trumpista ja Muskista eli kaikki kaupungin työläiset saa lähteä mieron tielle.
Ei olisi tavallinen porvari tähän pystynyt eli ulkoistamaan kaikki kaupungin toiminat ilman yleislakkoa.- AnonyymiUUSI
hah minäkin osaan irtisanoa
enemmän
- Anonyymi
Reilusti kenkää jos on eri mieltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273583- 412429
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362244Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72027Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381469
- 1271292
- 131249
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451245Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591240