Mitä eroa tonnikalalla ja salaattitonnikalalla?

Anonyymi-ap

Tonnikala öljyssä maksaa 1,39€ ja samanpainoinen salaattitonnikala öljyssä 0,79€?
Toki otin halvempaa, enkä huomannut mitään eroa.
Tjaa nyt katsoin tarkemmin. Salaattitonnikalassa on 70% tonnikalaa ja toisessa 80%. Mutta aika suolainen hinta sille 10,5 grammalle.

>simiti<

12

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AAAGGRH! Taas erehdyin! Molemmissa on 150/105g. Mistä hemmetistä ne prosentit on vedetty.

      Onneksi on Chilen punkkua 4 pulloa. Ei muuten jaksaisi tuollaisia tuumailla.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Oliko varmasti sinkku tonnikala

      • Anonyymi

        Ainakin nyt on yksin, hyvin yksin. Olen kirjoitellut tänne yli 20 vuotta, joten älä lähde tuohon.
        Mutta vielä, niissähän voi olla eritiheyksistä öljyä.

        Moolimassoja en nyt lähde laskemaan, ei se niin tärkeä asia ole.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Salaattitonnikala on hiutaleina ja se kalliimpi paloina.

      • Anonyymi

        Molemmat hiutaleina, mutta eri öljy. Toisessa auringonkukkaöljyä ja toisessa...
        En nyt muista, varmaan jotain täyssynteettistä moottoriöljyä.

        >simiti<


    • En muista oliko nimellä 'salaattitonnikala' silloin, mut jotain tällaista "halvintamitärahallasaa"-tonnikalaa oon yhen kerran erehtynyt ostamaan,

      Se ei kelvannut edes kissoille,

      Mistälie teurasjätteestä ja jämäpalasista sekin tehty🤔

    • Anonyymi

      Pizzoissa on sitä tonnikalaa,
      Olisikin aika pienoinen purkki jos vain 10 grammaa tonnikalaa.

      Kavin 2 tunnin pyöräilylenkillä keskustassa, en muistanutkaan että täältä mäeltä onkin niin suuri nousu tulla takaisin kotiin.

      Sandels olutta janojuomaksi.

      sisälämpö 23,1 ulko auringossa 34,6, asteet celsiuksena ATM eli At The Moment.

    • Anonyymi

      Jooh niin tuo pyöräilylenkki-juttuni liittyi toiseen asiaasn, piti käydä katsomassa väyliä mistä minnekin pääsee kun koko kaupungin keskusta rempassa katuja auki kaikkialla...

      Seuraava pyörälenkkini kohdistuu ehkä uimarannalle joka on lähistöllä.

      Joillain pyöräilijöillä on laakerit heikossa kunnossa kun joutuvat polkemaan, ei pysty vain rullaamaan jos tuuleekin takaa niin tuuli työntää jo, tuulen voimallakin etenee.

    • Salaattitonnikala on laitoskalaa, jota on ruokittu salaatilla -> energiasisältö pienempi -> sahanpurua kalaöljyssä -> halvempi hinta.

      Tai sitten se on vain myyntinimike 🤣

    • Anonyymi

      nyt kokeilin laittaa lisäproteiinia soija-rouheen muodossa, toki meksikonpadassa on myöskin jauhelihat, pussitavaraa, merkillä "coop" ja vielä lisänä ruskeita papujakin pataan ekstrana hieman lisää...

      • Anonyymi

        Soija on pahaa ja ruskeilla pavuilla tarkoittanet cayenne papuja. Ne on hyvejä. Muu vebapissa on muuten hirmuna protskua, enemmän kuin lihassa. Eikä ole huonoja rasvoja ollenkaan.

        Vain juntit syövät punaista lihaa. Nyt persujen vähät ja sitäkin tyhmemmät äänestäjät kiljuu juntteilessaan. Miksi junttipersut eivät suosiolla ryhdy Amisseiksi?

        >simiti<


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe