Tonnikala öljyssä maksaa 1,39€ ja samanpainoinen salaattitonnikala öljyssä 0,79€?
Toki otin halvempaa, enkä huomannut mitään eroa.
Tjaa nyt katsoin tarkemmin. Salaattitonnikalassa on 70% tonnikalaa ja toisessa 80%. Mutta aika suolainen hinta sille 10,5 grammalle.
>simiti<
Mitä eroa tonnikalalla ja salaattitonnikalalla?
12
355
Vastaukset
- Anonyymi
AAAGGRH! Taas erehdyin! Molemmissa on 150/105g. Mistä hemmetistä ne prosentit on vedetty.
Onneksi on Chilen punkkua 4 pulloa. Ei muuten jaksaisi tuollaisia tuumailla.
>simiti< - Anonyymi
Oliko varmasti sinkku tonnikala
- Anonyymi
Ainakin nyt on yksin, hyvin yksin. Olen kirjoitellut tänne yli 20 vuotta, joten älä lähde tuohon.
Mutta vielä, niissähän voi olla eritiheyksistä öljyä.
Moolimassoja en nyt lähde laskemaan, ei se niin tärkeä asia ole.
>simiti<
- Anonyymi
Salaattitonnikala on hiutaleina ja se kalliimpi paloina.
- Anonyymi
Molemmat hiutaleina, mutta eri öljy. Toisessa auringonkukkaöljyä ja toisessa...
En nyt muista, varmaan jotain täyssynteettistä moottoriöljyä.
>simiti<
En muista oliko nimellä 'salaattitonnikala' silloin, mut jotain tällaista "halvintamitärahallasaa"-tonnikalaa oon yhen kerran erehtynyt ostamaan,
Se ei kelvannut edes kissoille,
Mistälie teurasjätteestä ja jämäpalasista sekin tehty🤔- Anonyymi
Pizzoissa on sitä tonnikalaa,
Olisikin aika pienoinen purkki jos vain 10 grammaa tonnikalaa.
Kavin 2 tunnin pyöräilylenkillä keskustassa, en muistanutkaan että täältä mäeltä onkin niin suuri nousu tulla takaisin kotiin.
Sandels olutta janojuomaksi.
sisälämpö 23,1 ulko auringossa 34,6, asteet celsiuksena ATM eli At The Moment. - Anonyymi
Jooh niin tuo pyöräilylenkki-juttuni liittyi toiseen asiaasn, piti käydä katsomassa väyliä mistä minnekin pääsee kun koko kaupungin keskusta rempassa katuja auki kaikkialla...
Seuraava pyörälenkkini kohdistuu ehkä uimarannalle joka on lähistöllä.
Joillain pyöräilijöillä on laakerit heikossa kunnossa kun joutuvat polkemaan, ei pysty vain rullaamaan jos tuuleekin takaa niin tuuli työntää jo, tuulen voimallakin etenee. Salaattitonnikala on laitoskalaa, jota on ruokittu salaatilla -> energiasisältö pienempi -> sahanpurua kalaöljyssä -> halvempi hinta.
Tai sitten se on vain myyntinimike 🤣- Anonyymi
nyt kokeilin laittaa lisäproteiinia soija-rouheen muodossa, toki meksikonpadassa on myöskin jauhelihat, pussitavaraa, merkillä "coop" ja vielä lisänä ruskeita papujakin pataan ekstrana hieman lisää...
- Anonyymi
Soija on pahaa ja ruskeilla pavuilla tarkoittanet cayenne papuja. Ne on hyvejä. Muu vebapissa on muuten hirmuna protskua, enemmän kuin lihassa. Eikä ole huonoja rasvoja ollenkaan.
Vain juntit syövät punaista lihaa. Nyt persujen vähät ja sitäkin tyhmemmät äänestäjät kiljuu juntteilessaan. Miksi junttipersut eivät suosiolla ryhdy Amisseiksi?
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589