Ketkä ovat ateismin suurimmat viholliset? Miten asiat nähdään?
Ateismin viholliset
9
106
Vastaukset
- Anonyymi
Ateismilla on vain yksi vihollinen: kristinusko. Ateistit sotivat vain kristittyjä vastaan. Muita teistejä he pitävät harmittomina.
- Anonyymi
Voi voi, ihanko itse tuon keksit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, ihanko itse tuon keksit?
Tästä on näyttöä tällä palstalla. Muut teismit eivät saa ateistien huomiota. Vain kristinuskoa arvostellaan ja vain kristittyjä pilkataan. Ihan kuin muita uskontoja ei olisi olemassakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tästä on näyttöä tällä palstalla. Muut teismit eivät saa ateistien huomiota. Vain kristinuskoa arvostellaan ja vain kristittyjä pilkataan. Ihan kuin muita uskontoja ei olisi olemassakaan.
”Vain kristinuskoa arvostellaan ja vain kristittyjä pilkataan.”
Totta kai arvostellaan ja pilkataan sitä, mitä teistit pitävät totena. Minä olen yrittänyt pilkata Mulukua tällä palstalla, mutta se ei ole saanut vastakaikua eikä mitään muutosta aikaan. Päin vastoin, palstan kristityt ovat liittyneet mukaan pilkkaamaan Mulukua. Miksi ette johdonmukaisesti puolusta Mulukua, jos minä sitä pilkkaan?
PS. Muluku ei ole miehen sukuelin vaan mosambikilainen luojajumala, aivan samanlainen kuin Jumalakin on.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tästä on näyttöä tällä palstalla. Muut teismit eivät saa ateistien huomiota. Vain kristinuskoa arvostellaan ja vain kristittyjä pilkataan. Ihan kuin muita uskontoja ei olisi olemassakaan."
Voisiko sillä olla jotain tekemistä asian kanssa että kyseinen teismi on ujuttautunut vieläkin Suomen hallintoon asti ja laikipykäliin? Laista ei löydy muiden kun kristinuskon teismin kytköksiä. Onneksi. - Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
”Vain kristinuskoa arvostellaan ja vain kristittyjä pilkataan.”
Totta kai arvostellaan ja pilkataan sitä, mitä teistit pitävät totena. Minä olen yrittänyt pilkata Mulukua tällä palstalla, mutta se ei ole saanut vastakaikua eikä mitään muutosta aikaan. Päin vastoin, palstan kristityt ovat liittyneet mukaan pilkkaamaan Mulukua. Miksi ette johdonmukaisesti puolusta Mulukua, jos minä sitä pilkkaan?
PS. Muluku ei ole miehen sukuelin vaan mosambikilainen luojajumala, aivan samanlainen kuin Jumalakin on.En ole havainnut sinun koskaan pilkanneen Mulukua. Päinvastoin. Olet kehunut sitä paljon fiksummaksi jumalaksi kuin Jahve - ja uskottavammaksi.
Anonyymi kirjoitti:
En ole havainnut sinun koskaan pilkanneen Mulukua. Päinvastoin. Olet kehunut sitä paljon fiksummaksi jumalaksi kuin Jahve - ja uskottavammaksi.
Sinä et tunnistaisi ironiaa, vaikka se lentäisi sikari persposkien välissä sinua kohti ja löisi lapiolla naamaan.
- Anonyymi
Itsensäpaljastelijat itseään vihaavat.
- Anonyymi
uskonnolliset johtohahmot eli piispat, papit ,imaamit ynnä muut
rivi uskovaiset ovat vain mainosmielessä mukana , eivät niin tosissaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125468Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413665Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523495Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 161189