Izevskissä iskettiin dronitehtaaseen ja kuolleitakin tuli.
Ukraina iski yli tuhannen kilometrin päähän Izevskiin
9
95
Vastaukset
- Anonyymi
Pelko alkaa nousta Moskovassa.
- Anonyymi
Iskussa kuoli kolme " ihmistä " ja loukkaantuneita 35 joista kymmenen kriittisessä tilassa. ILtalehti
- Anonyymi
Minkähän maan kansalaisia olivat jos kerran ihmisiä kuollut??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän maan kansalaisia olivat jos kerran ihmisiä kuollut??
Varmaan jotain siviilejä siis, Ukraina alentunut myös tappamaan siviilejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan jotain siviilejä siis, Ukraina alentunut myös tappamaan siviilejä
Droonitehtaan työntekijät eivät ole siviilejä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Droonitehtaan työntekijät eivät ole siviilejä!
Selvä, eli Venäjä saa iskeä Ukrainan kerrostaloihin entistä enemmän koska Ukrainassa tavan kansalaisetkin valmistaa lennokkeja, ovat siis droonitehtaan työntekijöitä.
"Yle vieraili kiovalaisella droonityöpajalla, joka sijaitsee tavallisen asuintalon kellarissa."
https://yle.fi/a/74-20167999
- Anonyymi
Hieno juttu! Slava Ukrainie!
- Anonyymi
Ukraina antaa tasaisesti pikku jabeja ruskin naamaan. Ja välillä vähän kovempiakin koukkuja.
Mutta Putte ei välitä, kun ei ole itse kehässä, vielä.- Anonyymi
Ja Venäjä iskee sitten kahta kovemmin siviileihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123916Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632485Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136