Kallista on OP:llä kun jos haluaa että virkailija antaa vaikka viiskymppisten sijaan satasia niin siitä peritään 48e palvelumaksua
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011335874.html
OP perii 48e palvelumaksua nostosta
12
367
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihtakaa omasp asiakkaaksi
- Anonyymi
suomalaisten on hyvä huomioida, että kyse on äärimmäisestä helteestä.
- Anonyymi
Omituista.
- Anonyymi
Muistan ajan kun pankit maksoivat siitä että saivat säilyttää asiakkaiden rahoja. Nyt ne verenimijät tarjoaa vain murto-osan palveluista enää ja veloittavat melkeen kaikesta.
Voisitteko hieman muistuttaa mua että miksi me säilytetäänkään rahoja pankissa?- Anonyymi
Ihmiset hyväksyy tämän riiston. Sama, kun seistä pönöttävät itsepalvelukassoilla tehden itse kaupan työn, tyytyväisinä.
- Anonyymi
Köyhälle lapualaiselle kaikki on kallista
- Anonyymi
Kyllä jokainen yritys saa hinnoitella palvelunsa just niinku haluaa, asiakkaat sitten ihan itse päättävät, käyttävätkö palveluja!
- Anonyymi
Muistatteko ajat jolloin pankki maksoi asiakkaalle hänen rahojensa säilyttämisestä? Nyt pankki ryövää rahaa asiakkaalta jos hänellä on rahat pankissa :D
- Anonyymi
"Kyllä jokainen yritys saa hinnoitella palvelunsa just niinku haluaa, asiakkaat sitten ihan itse päättävät, käyttävätkö palveluja!"
Ja jos firma uhkaa mennä konkkaan idioottien johtajiensa vuoksi niin veronmaksajien kuuluu se pelastaa ja meno jatkuu taas? - Anonyymi
OP onkin hunttajussien pankki ja tukirahat menee purralle,jostakin on saatava rahat uusiin haalareihin?
- Anonyymi
Osuuspankin Espoon Leppävaaran konttorissa. Mistä päin tämä täältä Seinäjoelta löytyy???
- Anonyymi
Ei tuo nyt paha hinta ole, kyllähän osa ihmisistä jopa lakkoilee, jotta saisivat enemmän rahaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1375798
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962609- 1352541
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 121483
- 641180
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52938
- 80856
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101855