Vai alkavatko muut dissaamaan?
Taivaassahan on kaikki maailmassa elelleet ihmiset pl. helvettiin joutuneet, joita vain pieni osa maalättänällä eläneistä, Aatu ja Jooseppi ainakin tulee mieleen.
Epäilen nimittäin, että minua varmaan pierettää sielläkin, jos nyt edes hyväksytään.
Saako Taivaassa pierrä turautella?
20
128
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö sinä tiedä, taivaassa hernaripierutkin tuoksuvat taivaallisilta ruusuilta!!!
- Anonyymi
Totta Mooses, taivaassa saa pierrä ja HUUTAA!
- Anonyymi
Ei sillä tiedolla mitään tee. Aloittaja joutuu hiilikellariin.
- Anonyymi
Toisella palstalla eräs helluntailainen sanoi ettei taivassa piereskellä. Ruumiintoimintoja ei ole. Eikä ole sukupuoliakaan. Kaikki ovat vain olentoja ilman mielipiteitä tai tunteita.
- Anonyymi
Mistä siellä sitten puhutaan? Vai puhutaanko ollenkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylistetään Jeesusta 24/7. Ikuisesti. Ei mistään muusta puhuta eikä ajatella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere, jos pierettää!!!
Kaikki pieree ja korvaankin voi pierrä!
- Anonyymi
Meillä on ylösnousemusruumis.
- Anonyymi
Kaasunaamari voisi olla taivaassa tarpeen, kun keski-ikä on siellä jo tulijoissa 70-80v ja anaalin kontrolli on aika heikko.
- Anonyymi
Soita balalaikkaa ja huuda samalla.
- Anonyymi
Koko tuonpuoleinen on pelkkä uskovien illuusio, mutta jos ja kun se antaa virtaa, niin antaa mennä.
ps tuonpuoleisesta ei kukaan ole tullut valittamaan tai kehumaan sikäläisiä olosuhteita ;-) - Anonyymi
Viisaana ihmisenä pieruongelmainen henkilö menee itse, omin avuin, selvittämään kuinka pieru toimii taivaassa.
- Anonyymi
Onko piereminen jossain muka kielletty?
- Anonyymi
Vois säästellä kunnon tuhnut vassareiden vaalivalvojaisiin 😭😭😭😭
Käydä vapauttamassa henget ja poistua vähin äänin - Anonyymi
Saa, Chanel 5:sta tulee takatuupparista.
Mutta varo, muut syöksyy nuuhkimaan chaneliasi. - Anonyymi
Tämä aloituksessa esitetty probleema tulee nostaa seuraavan kirkolliskokouksen yhdeksi pääaiheeksi tai ainakin kysyä asiaan valaisua Päivi Maria Räsäseltä (kd.), Timo Tapio Puolimatkalta (kd.) sekä Mika Ilari Niikolta (ent. kansanedustaja).
Oli miten oli, asiasta on lopultakin saatava selvyys jo pelkästään niiden taivaskortteeripaikkaa hakevien tosihurskaitten oikeudellisen tilanteen vuoksi, joilla on laktoosi-intoleranssi tmv. ikävä suolistovaiva.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/etko-pysty-lopettamaan-piereskelya-6-syyta-paastoongelmiin-nain-ratkaiset-kiusalliset-hajuhaitat/7636890 - Anonyymi
Piereminen on ok, mutta persujen aivopierut on jo eri asia.
- Anonyymi
Me Persut ollaan Jumalan valittuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me Persut ollaan Jumalan valittuja.
Epäilemättä. Olin siis oikeassa erotessani kirkosta jo 1980-luvulla.
- Anonyymi
Johna oot ollu hultomiäs tai muu vastaava miäs...ja on tullu katteltua sinne taloyhtiön asukkaan kaapistoon...oisko sieltä tarttunu housunlahkeeseen vaikka 4 purkkia ärtsoppaa, 2 kiloo sokuria, 2 kg pussi vehnäjauhoi kilon kahveepaketti...kyl sitä sitten taas jakselee...kuka ny täydel vattal....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842