Vapaa Ajattelija täyttää 80 vuotta. Juhlan kunniaksi lehti ei enää tule postiluukusta tai -laatikkoon.
Kun on vuosikymmeniä tottunut saamaan lehden paperisena, tällä on vanhoja jäseniä karkottava vaikutus. Vapaa-ajattelijoiden jäsenkunta on ikääntynyttä.
Ehkä liiton johdon tarkoitus on ajaa liitto alas ja purkaa se.
Onko Vapaa-ajattelijain liiton johdon tarkoitus ajaa liitto alas ja purkaa se?
10
106
Vastaukset
- Anonyymi
Täältä lukemaan: vapaa-ajattelijat.fi/va-lehti
Nro 2/25 on pdf-muodossa kokonaan ja yksittäisiä juttuja julkaistaan yhä lisää heinäkuussa.
Numero 3/2025 tulee syyskuun alkupuolella postissa.- Anonyymi
Hekoheko. Lehti on vain lopettamista vailla. Ihan turha aviisi.
- Anonyymi
Uhista uhkiin, en tiedä mieltääkö Msalo uhat ja voiko Valiiton johto edes keskustella niistä, vaan pitää piilossa
Piilottelussa on uhka, sosialistien Tradeka (suuntaan Saramo - Ykoski - kytkentä) voi jollain järjestelyllä napata liiton sijoitukset siipiensä suojaan turvaan punapääomaan antamalla sopivia lupauksia https://keskustelu.suomi24.fi/t/18996886/#comment-136291813- Anonyymi
Salailu ja harhauttaminen propagandan taakse oli menettelytapa jo Neuvostoliitossa. Siihen se maa kaatui ja niin tulee käymään myös Vapariliitolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salailu ja harhauttaminen propagandan taakse oli menettelytapa jo Neuvostoliitossa. Siihen se maa kaatui ja niin tulee käymään myös Vapariliitolle.
Liitto heikentyykoko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liitto heikentyykoko ajan.
Jäsenhakemusten määrä tuplaantui alkuvuodesta viime vuoden vastaavaan aikaan verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäsenhakemusten määrä tuplaantui alkuvuodesta viime vuoden vastaavaan aikaan verrattuna.
Paljonko on ollut poistumaa? Kirkon tilastoissa aina vaanitte tätä. Mites teillä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko on ollut poistumaa? Kirkon tilastoissa aina vaanitte tätä. Mites teillä?
😂🤣😂
- Anonyymi
Hanki oma elämä.
- AnonyymiUUSI
Sehän on jo, koska en kuulu vapareihin. 🥂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772