Onko jollain tietoa mikä oikein on tämä firma joka mainostaa Ilkassa ja Eparissa?
Firmalla ei ole osoitetta eikä löydy kaupparekisteristä.
Väittää että niiden lankanumeroon soittaminen on ilmaista jonka
pitäisi olla mahdotonta koska 06-suunnan lankanumero eikä mikään ilmaisnumero..
Uusi taksiyhtiö TAKSI X Seinäjoella
7
723
Vastaukset
- Anonyymi
nykyään saa yritys oman numeron niin että se kaiketi laskutetaan asiakkaan palvelusta eikä tuo nimi taxi-x ole välttämättä "pääfirman" nimi
- Anonyymi
Hesa ei enää päästä taxi tolpalle mamuja, eikä mitään ns, asiattomia kuskeja.
Kun tekivät sen tappelunujakan tässä taannoi.
Nyt vain: Helsinki taxi ja oliko joku Kovanen taxi saa tolppa paikat.
Jotain edistystä, tietää ainaskin, että pääsee määränpäähän hengissä ja sielun ja ruumin voimissa. - Anonyymi
Mimmoista on palvelu, ovatko hinnat kilpailukykyisiä?
- Anonyymi
Niiden mainostama "ilmainen" puhelinnumero on kallis lisämaksullinen sillä kännyoperaattorit alkaneet laskutaa lisämaksua lankanumeroihi soittamisesta,
Huijaavat tuossakin joten miten kyydeissä huijaavat? - Anonyymi
Mä oon Seinäjoella nähnyt yhden mamu taksikuskin
- Anonyymi
Firmalla ei ole osoitetta eikä löydy kaupparekisteristä.
Huijari saasta,älkää menkö kyytiin. Tiedot ei ole ok. - Anonyymi
Mimmoisia kokemuksia on kyseisestä firmasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel374394Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1452610Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1032206Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221704Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781686Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276141440Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma651426- 731388
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791341- 781336