Viimeisimmät uutiset Israelista ja Palestiinasta. Tiistaina Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on kehottanut Hamasia hyväksymään lopullisen tarjouksen väliaikaisesta tulitauosta Gazassa, Egyptin ja Qatarin välittämänä.
Trump ilmoitti, että Israel on hyväksynyt ehdot 60 päivän tulitauon toteuttamiseksi, "jonka aikana työskentelemme kaikkien osapuolten kanssa sodan lopettamiseksi". Hän sanoi, että Qatarin ja Egyptin edustajat toimittavat "tämän lopullisen ehdotuksen" Hamasille.
"Toivon Lähi-idän hyväksi, että Hamas ottaa tämän sopimuksen, koska se ei parane. SE VAIN PAHENEE. Kiitos huomiostanne tähän asiaan!" Yhdysvaltain presidentti Donald Trump sanoi valmistautuessaan tapaamaan Netanjahua Washingtonissa.
Keskustassa kannattamme tulitaukoa, tuumaamiseen
Anonyymi-ap
2
70
Vastaukset
Kannattaako tässä vaiheessa. Eikö Hamas ja Pahuuden Pesä Iran kannattaisi nyt laittaa lopullisesti järjestykseen.
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893