Edellinen, Sannan hallitus sai nimekseen katastrofihallitus ja ihan syystä. Niin hurjaan syöksyyn vei tuo hallitus Suomen talouden, että yksi hallituskausi ei riitä läheskään korjaamaan sen aiheuttamaa tuhoa.
Ei siis ihme, että moni on huolestunut siitä, jos seuraava hallitus on taas vassuhallitus, sillä se voi ajaa Suomen vielä syvempään ojaan.
SDP:n sisällä on ollut kinastelua venäjämielisyydestä, mutta sielläkin on selviä Venäjän pussiin pelaajia. Samaan aikaan Vasemmistoliitto ja Vihreät ovat aivan avoimesti Venäjän asialla, kuten rajalakiin liittyvät äänestykset sen näyttivät.
SDP on nyt suunnittelemassa maataloustukien leikkaamista, mikä heikentäisi kotimaista ruoantuotantoa ja tekisi kotimaisesta ruoasta kalliimpaa. Tämä on selvä silmänisku Venäjän suuntaan. SDP haluaa ajaa kotimaisen ruoantuotannon alas.
Myös puolustusmenoista haluaa SDP leikata. Toinen selvä flirttaus Venäjän suuntaan.
SDP leikkaisi myös Kela-korvauksista. Nykyhallitus sai Kela-korvausten piiriin muun muassa fysioterapian ja myös hammashoidon, hedelmöityshoitojen ja gynekologin hoitojen saatavuutta ja 65+ lääkärille pääsyä helpotettiin Kela-korvauksin. Nyt demarien ja NaZima Razmyarin sakset ovat valmiita leikkaamaan niistä.
https://www.verkkouutiset.fi/a/veromoukari-on-jo-liikkeella-kansanedustaja-kummastelee-sdpn-leikkauslistaa/
SDP suunnittelee jo leikkauksia
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
`
Kaikista surkein mitä SDP/ Vasemmistoliitto ja Vihreät ja KEPU suunnittelee
- on Duunarien Palkka-Veron -KIRISTÄMINEN - !
Koloomus ja PerusSuomalaiset on -LASKENEET - Duunarin Palkka-Veroa - !
`- Anonyymi
SDP:stä on ihan Peestä , siis ihan Perseestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782