Kukaan ei ole pelastunut sillä olemme vielä matkalla.
Pyhä Henki ilmoitti että vain harvat valitut pelastuvat.
Jumalan armoa ei voi varastaa
11
84
Vastaukset
- Anonyymi
He joutuivat häpeään, kun niihin luottivat, pettyivät perille tullessansa.
- Anonyymi
Kelle nalli napsahtaa, kun sielut marssitetaan tuomiolle?
- Anonyymi
Tie on kaita ja pelastuksen portti ahdas.
Jobin kirja 11:7
Sinäkö käsittäisit Jumalan tutkimattomuuden tahi pääsisit Kaikkivaltiaan täydellisyydestä perille?- Anonyymi
Ovi on Jeesuksen Kristuksen kokoinen. Ei väljempi eikä tiukempi.
”Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Johannes 14:5-6 FB38
”Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.”
Johannes 10:9 FB38
”Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään, jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta,”
Heprealaiskirje 10:19-20 FB38
”Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".”
Johannes 3:3 FB38
”Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.”
Johannes 3:5 FB38
”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
Kirje efesolaisille 1:13-14 FINRK
”Tehän olette uudestisyntyneet, ette katoavasta siemenestä vaan katoamattomasta, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta. Sillä kaikki liha on kuin ruoho ja kaikki sen loisto kuin ruohon kukka. Ruoho kuihtuu ja kukka varisee, mutta Herran sana pysyy iäti. Tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.”
1. Pietarin kirje 1:23-25 FINRK - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovi on Jeesuksen Kristuksen kokoinen. Ei väljempi eikä tiukempi.
”Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Johannes 14:5-6 FB38
”Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.”
Johannes 10:9 FB38
”Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään, jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta,”
Heprealaiskirje 10:19-20 FB38
”Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".”
Johannes 3:3 FB38
”Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.”
Johannes 3:5 FB38
”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
Kirje efesolaisille 1:13-14 FINRK
”Tehän olette uudestisyntyneet, ette katoavasta siemenestä vaan katoamattomasta, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta. Sillä kaikki liha on kuin ruoho ja kaikki sen loisto kuin ruohon kukka. Ruoho kuihtuu ja kukka varisee, mutta Herran sana pysyy iäti. Tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.”
1. Pietarin kirje 1:23-25 FINRK"”Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.”
Johannes 10:9 FB38"
Noinhan sitä uskotellaan, mutta todellisuudessa Katolisuuden aivopesemä kristikansa kuvittelee pelastuvansa, kun astuvat "ainoan oikeaoppisen" kirkkonsa tai lahkonsa ovesta sisään.
- Anonyymi
Eivät varkaat, ja eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
- Anonyymi
Jeesus on kuitannut jo kaikki rikokset.
- Anonyymi
Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, jotta Hän armahtaisi kaikkia.
Aamen. - Anonyymi
Otsikko on suurin piirtein yhtä osuva kuin väite: "Maan vetovoimaa ei voi varastaa".
>>> Pyhä Henki ilmoitti että vain harvat valitut pelastuvat...
Lähdetään siitä, ettei Pyhä Henki ole Raamatussa sellaista ilmoittanut. Sen sijaan ilmoitettu on, että ahdas on portti josta mennään sisälle, mikä on täysin eri asia.
Kun lahkolaiset sanovat, että "vain harvat valitut pelastuvat", he muuttavat pelastussanoman kauppatavaraksi ja vievät siltä pohjan ja tarkoituksen.
Jos pelastusta ei olisi, kenenkään ei edes kannataisi yrittää uskoa mihinkään, sillä Jumalan armo olisi jo silloin jaettu "harvoille valituille". Todellisuudessa näin ei kuitenkaan ole, vaan kaikilla on yhtenäinen mahdollisuus osallistua tuleviin kekkereihin.- Anonyymi
Pelastusvarmuus ei kuulu Peruskallioon jota kristinusko edustaa vaan se on islamin ja hindulaisuuden esittelemää korkeamman kerroksen uskoa.
Kuitenkin myös Rooman kirkko joka tunsi tien Johanneksen evankeliumiin asti eikä vain Matteusta tai Markusta omasi voimaa omata, välittää ja antaa PELASTUSVARMUUTTA.
jos tukeutuu pelkkään Raamattuun on vaikea saada pelastusvarmuus. Sakramentit ovat myös hyvin tärkeitä.
Jehovan todistajilla on pelkkä Raamattu puhdistettuna kultana. He ei ymmärrä Kristuksen Jumaluutta. Helluntaikirkko omaa valkoisen puvun sekä KASTEEN sakramentin ja on lisäksi 1950 luvulla päässyt Rooman kanssa jonkinlaiseen sopuun josta tosin on myöhemmin livetty. Sakramentti on väkevämpi kuin pelkkä sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2614736Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii803187- 472513
- 362423
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451797- 971580
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941348PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143985- 69978
- 99928