Jumalan armoa ei voi varastaa

Anonyymi-ap

Kukaan ei ole pelastunut sillä olemme vielä matkalla.
Pyhä Henki ilmoitti että vain harvat valitut pelastuvat.

11

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

He joutuivat häpeään, kun niihin luottivat, pettyivät perille tullessansa.

• Anonyymi

Kelle nalli napsahtaa, kun sielut marssitetaan tuomiolle?

• Anonyymi

Tie on kaita ja pelastuksen portti ahdas.

Jobin kirja 11:7

Sinäkö käsittäisit Jumalan tutkimattomuuden tahi pääsisit Kaikkivaltiaan täydellisyydestä perille?

• Anonyymi

Ovi on Jeesuksen Kristuksen kokoinen. Ei väljempi eikä tiukempi.

”Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭5‬-‭6‬ ‭FB38‬‬

”Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.”
        ‭‭Johannes‬ ‭10‬:‭9‬ ‭FB38‬‬

”Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään, jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta,”
        ‭‭Heprealaiskirje‬ ‭10‬:‭19‬-‭20‬ ‭FB38‬‬

”Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".”
        ‭‭Johannes‬ ‭3‬:‭3‬ ‭FB38‬‬

”Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.”
        ‭‭Johannes‬ ‭3‬:‭5‬ ‭FB38‬‬

”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
        ‭‭Kirje efesolaisille‬ ‭1‬:‭13‬-‭14‬ ‭FINRK‬‬

”Tehän olette uudestisyntyneet, ette katoavasta siemenestä vaan katoamattomasta, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta. Sillä kaikki liha on kuin ruoho ja kaikki sen loisto kuin ruohon kukka. Ruoho kuihtuu ja kukka varisee, mutta Herran sana pysyy iäti. Tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.”
        ‭‭1. Pietarin kirje‬ ‭1‬:‭23‬-‭25‬ ‭FINRK‬‬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovi on Jeesuksen Kristuksen kokoinen. Ei väljempi eikä tiukempi.

”Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭5‬-‭6‬ ‭FB38‬‬

”Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.”
        ‭‭Johannes‬ ‭10‬:‭9‬ ‭FB38‬‬

”Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään, jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta,”
        ‭‭Heprealaiskirje‬ ‭10‬:‭19‬-‭20‬ ‭FB38‬‬

”Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".”
        ‭‭Johannes‬ ‭3‬:‭3‬ ‭FB38‬‬

”Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.”
        ‭‭Johannes‬ ‭3‬:‭5‬ ‭FB38‬‬

”Hänessä on teihinkin, sitten kun olitte kuulleet totuuden sanan, pelastuksenne evankeliumin, ja uskoneet sen, pantu sinetiksi luvattu Pyhä Henki, joka on meidän perintömme vakuutena hänen omaisuutensa lunastamiseksi, hänen kirkkautensa ylistykseksi.”
        ‭‭Kirje efesolaisille‬ ‭1‬:‭13‬-‭14‬ ‭FINRK‬‬

”Tehän olette uudestisyntyneet, ette katoavasta siemenestä vaan katoamattomasta, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta. Sillä kaikki liha on kuin ruoho ja kaikki sen loisto kuin ruohon kukka. Ruoho kuihtuu ja kukka varisee, mutta Herran sana pysyy iäti. Tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.”
        ‭‭1. Pietarin kirje‬ ‭1‬:‭23‬-‭25‬ ‭FINRK‬‬

"”Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.”
        ‭‭Johannes‬ ‭10‬:‭9‬ ‭FB38‬‬"

Noinhan sitä uskotellaan, mutta todellisuudessa Katolisuuden aivopesemä kristikansa kuvittelee pelastuvansa, kun astuvat "ainoan oikeaoppisen" kirkkonsa tai lahkonsa ovesta sisään.

• Anonyymi

Eivät varkaat, ja eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

• Anonyymi

Jeesus on kuitannut jo kaikki rikokset.

• Anonyymi

Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, jotta Hän armahtaisi kaikkia.

Aamen.

• Anonyymi

Otsikko on suurin piirtein yhtä osuva kuin väite: "Maan vetovoimaa ei voi varastaa".

• >>> Pyhä Henki ilmoitti että vain harvat valitut pelastuvat...

Lähdetään siitä, ettei Pyhä Henki ole Raamatussa sellaista ilmoittanut. Sen sijaan ilmoitettu on, että ahdas on portti josta mennään sisälle, mikä on täysin eri asia.

Kun lahkolaiset sanovat, että "vain harvat valitut pelastuvat", he muuttavat pelastussanoman kauppatavaraksi ja vievät siltä pohjan ja tarkoituksen.

Jos pelastusta ei olisi, kenenkään ei edes kannataisi yrittää uskoa mihinkään, sillä Jumalan armo olisi jo silloin jaettu "harvoille valituille". Todellisuudessa näin ei kuitenkaan ole, vaan kaikilla on yhtenäinen mahdollisuus osallistua tuleviin kekkereihin.

• Anonyymi

Pelastusvarmuus ei kuulu Peruskallioon jota kristinusko edustaa vaan se on islamin ja hindulaisuuden esittelemää korkeamman kerroksen uskoa.

Kuitenkin myös Rooman kirkko joka tunsi tien Johanneksen evankeliumiin asti eikä vain Matteusta tai Markusta omasi voimaa omata, välittää ja antaa PELASTUSVARMUUTTA.

jos tukeutuu pelkkään Raamattuun on vaikea saada pelastusvarmuus. Sakramentit ovat myös hyvin tärkeitä.

Jehovan todistajilla on pelkkä Raamattu puhdistettuna kultana. He ei ymmärrä Kristuksen Jumaluutta. Helluntaikirkko omaa valkoisen puvun sekä KASTEEN sakramentin ja on lisäksi 1950 luvulla päässyt Rooman kanssa jonkinlaiseen sopuun josta tosin on myöhemmin livetty. Sakramentti on väkevämpi kuin pelkkä sana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      261
      4736
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      80
      3187
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2513
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      36
      2423
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1797
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      97
      1580
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      94
      1348
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      985
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      978
    10. Laita vielä yksi viesti

Saisin rohkeutta☺️ Naiselta
      Ikävä
      99