Kretionismia om kohdannut vaikea eksytys!

Anonyymi-ap

Onko Raamatun mukaan maailmamme syntynyt vain YKSI luomisviikko sitten?
Juu, ei varmana ole, milloin paranette? "Jumalalle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä". "
"Teidän ei tule tietää määrähetkiä ja päiviä, jotka Isä on omalla valtasuurudellaan asettanut"(Ylösnoussut Jeesus apostolien teoissa 1).

4

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sori - otsikossa kirjoitusvirhe! Kreationismi... Silti maailmankestoaika pitää ja voi todistaa tieteellä, mutta Jeesuksen opetuslapsissa EI OLE montaa tiedemiestä. Koska maailman tiede tietoonsa ponnistaa Kosmologiasta, Olemattomuudesta - jopa Ateismista. Maailman tiede on hulluutta, Jumalan mielestä(Paavalin), mutta SILTI, maailmankestoaika pitää todistaa tieteellä, vaikka kuinka hullulla! Voimme nähdä ja laskea sen kuinka kauan ympäristömme syntymiseen on mennyt, mutta virhemarginaali on järkyttävän suuri.

• Anonyymi

Kuulostako se silti sekin hullulta, että maailmankestoaika on vasta 3-4 luomisviikkoa, MUTTA yksi Galaktinen vuosiviikko kestää 4 miljardia vuotta! Se on laskettavissa tiedolla että Galaksissamme on 200 miljardia tähteä, ja jokaisessa Jumala kävi luomassa sen 7 päivää => 4 miljardia vuotta per luomisviikko...

Voitte olla varma silti, että tämä nykyinen maailmankaikkeus on melko uusi: Aiemmat Universumit hajosivat siihen, ettei kaikkea tapahtunutta ei voitu todistaa fysiikalla -edes Jumalan. Muistatteko itse tapausta? Vain Buddha uskaltaisi valehdella - että muistaa...

• Anonyymi

Jos ette usko jotakin, teidän tulee ymmärtää, että se on todellakin mahdotonta. Mutta teidän on oltava uskossa kaikkeen siihen mikä on mahdollista ja mikä olisi toteutuessaan hyvää...

Ilman Jumalaa kaikki on mahdotonta, ei ihminenkään olisi tehnyt keksintöjään, jos ei olisi pongannut itseensä Jumalalta ominaisuutta olla LUOJA ja olla TIETÄJÄ!

Ympäristömme on silti syntynyt eri periaatteella kuin elävät olennot. Ympäristömme Luojaa .- knostilaisuudessa ALUSSA - ennen Ateismin voittoa - kutsuttiin nimellä KAAOSJUMALA - SAKLAS, ja he hyväksyvät sen, että persoonallisten(MINÄ OLEN) elävien olentojen Luojaa kutsutaan Israelin Jumalan takia - nimellä Jehova tms. Jahve.. Hän osaa rakentaa, järjellään kaiken mitä ikinä kykenemme määrittelemään... EI ateismi muuta siitä Kaaos-Jumaluudesta voittanut poies, kuin että kyseistä kaaosilmiötä ei saa - tai pikemminkin - ei tarvitse - jumaloida... Vain siitä syystä, ettei Saklas välitä siitä kuitenkaan, että kenen ruumiissa Hän vaikuttaa. EI tarvitsekaan - Saklas ei itse välitä persoonallisuuden määrittelystä kovinkaan tarkasti, mutta Jehova välittää, koska ilman sitä ominaisuutta, luotu objekti ei ole elävä olento. Siitä joku saattaa tajuta, että kaikki elolliset eivät olleet edes elossa, koska henki oli jäänyt kaaoksen valtaan, vaikka heidän ruumiinsa oli samanlainen kuin muilla - se KUOLEMANSA on totta. Jos ihminen rikkoo vapaaehtoisesti esim. Mooseksen Lakia, kyseinen olento on Jumalan silmissä vasta kuollut. Eikä sellainen saa itselleen ikuista elämää... Mutta vaikka noudattaisi itse Mooseksen lakia, sekään ei riitä pitämään ketään elossa, jos kyseinen Ihminen ei ymmärrä ARMOA! Jonka Jeesus toi maailmaan... Jumala voi kenet hyvänsä tappaa hulluksi, jos SE luulee itse vasta ruumiissaan olevansa ITSE HENGEN VALTIAS?! Se on hyvin yleistä, ihmisillä, jotka ovat älykkäämpiä kuin muut, ja pian heidät löydetään mielisairaalasta. Uskotteko - olen itse kokenut sen?!

• Anonyymi

Hulluus maailmantieteessä, ei ole se, että olisivat kaiken tahallaan laskeneet väärin, mutta he eivät anna kunniaa Jumalalle -edes tuolle olentokategorialle, siksi heidän kaikkien laskelmansa ovat vielä kesken, koska rupesivat työn teon loppuun saattamisen sijaan hekumoimaan liian aikaisin palkintojaan, ja itsensä korottaessaan koko ilmiön parhaaksi havaitsijaksi, mikä on luokkaa Majesteettirikos, tavallisille Jumalan enkeleille, ihmiselle ei vielä ole, koska olemme eläimien kaltaisia ruumiimme raaka-aineen osalta, ei materia kykenee kuulemaan Jumalaansa edes nopeasti, että kuulisi vihastuneen Jumalansa silloin, ja sitä että Isä ei hyväksy kuitenkaan edes pahoissa enkeleissä sitä, että ottavat kunnian itselleen tiedoissa, jotka Isä-Jumala - tässä tapauksessa jopa Taivaan Kuningas ainoana tietää oikein ja läpikotaisin. Nörtit eivät ole vielä hirvittävästi langenneet, ei moni täälläkään sitä tiedä, ketkä ovat esim. suomi24-softan keksineet, ja vaikka se joitakin kiinnostaisi, älkää langetko vielä nörtit kertomaan keitä ootte, tai jäätte palkintojenne nauttimisen mukavuuden takia työelämästä kokonaan pian poies. Ja kaikki jää täysin kesken, ja murrutte myös jumalattomiksi, jos ette tee vaikeaakin työtänne loppuun. Urheilijat ovat vielä seonneet aikoja sitten monetkin liian suuriin palkintoihinsa, mutta koska suoritteensa ovat teoriassa täysin turhia, ei sillä ole liikaa väliä. Hehän vain vertailevat tuloksiaan, mutta mitä väliä koko suorituksellaan ylipäänsä muuten oli? Mitalitilastot maiden tai seurojenkin välillä vertailtuna ovat tietysti kiinnostavia, Suomi on suhteessa väkilukuunsa niissä tilastoissa tosi korkealla vieläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      215
      4178
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2685
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2401
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2333
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1561
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      532
      1350
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1316
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1300
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      75
      1273
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1176
    Aihe