Näin sähköpakettiauton. Kyllä niissä pitäisi olla subwoofer, mistä kuuluisi pörinää.
Ei ihmisiä saa säikytellä hiljaa lipuen naaman eteen!
>simiti<
Sähkövehkeisiin subwoofer pakolliseksi!
10
120
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköautoissa kun väitetään olevan varta vasten lisättyjä ääniä niin olisi mielenkiintoista verrata niiden desibelilukemia polttomoottoriautoihin. Ovatko ne oikeasti riittävän äänekkäitä menopelejä? Lisäksi jos ne äänet ovat jotenkin keinotekoisesti lisättyjä niin epäilen sitä voivatko ne systeemit hajota? Tällöin sähköautoista tulee äänettömiä eli stealthyja mikä alentaa liikenneturvallisuutta, vaikka se onkin mukavaa että liikenteen melu vastaavasti vähenee.
- Anonyymi
Jos lanseeraittaisiin sähköauto josta kuuluu nonstoppina ysäriä, niin ostaisin heti!
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lanseeraittaisiin sähköauto josta kuuluu nonstoppina ysäriä, niin ostaisin heti!
>simiti<Muskin suolistokaasupaukut olisivat varmaan kovaäänisiä. Mun mielestä Teslan logon tilalla pitäisi olla Muskin ilmeetön pärstä, ihan vain siksi jotta se häiritsisi ihmisiä :D. Ps. Eiväthän kuuluisuudet saatika naiset voi koskaan pöräytellä. Eivät käy isolla hädällä eivätkä pienelläkään. Eihän ne käykään mikäli ne on botteja. Onhan Schwarzeneggerkin terminaattori niin sehän k*see korkeintaan öljyä ja p*skoo kettinkiä :).
- Anonyymi
Totta. Nuo on karmivia kun ilmestyy tyhjästä.
Toista on kunnon subbarilla varustettu auto. Sen kuulee useamman korttelin päähän. Kyllä miehen autosta pitää ääntä kuulua.
Ellei kuulu, avataan ikkuna ja pöristellään oraalisesti niin että räkä lentää.
kaasu sanoo: WRUUMMWRUM !!!
kumi vinkuu: ihihi-iih- Anonyymi
Huuliharppu jokaisen sähköpirssin keulille, edullinen ratkaisu. Hiljempaa mennään matalilla äänillä ja kun nopeus kasvaa niin lähtee soimaan kuin rivi tuomiopäivän pasuunoita 😁
- Anonyymi
kuin radio-kasettinauhuri polkupyötän tarakalla.
- Anonyymi
joku erikoinen musiikki mikä on vähän pyörinyt mielessä erikoisine sanoituksineen, koko levykin tuo: Twisted Sister - Under The Blade - Shoot 'em Down, "now, where the f*ckis gun?"
- Anonyymi
jos jostain levyjä tilaa niin tuo ehkä samalla huvitukseksi:
https://en.wikipedia.org/wiki/Under_the_Blade Pelkän otsikon perusteella herää kysymys, että tarkoititko esim:
-Partakonetta
-Sähkövatkainta
-Hieromasauvaa
-Iskuporakonetta
ja niin edelleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752