Tuottaako ateismi iloa harjoittajalleen?

Anonyymi-ap

Moni teismi tuottaa iloa harjoittajalleen. Miten on ateismin laita? Saatteko riemunväläyksiä ja tuottaako iloa pilkata ripulivajakkeja?

18

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä iloa ateismin pitäisi tuottaa?

      Mitä iloa tuottaa se, että tietää, että "Maa kiertää Aurinkoa"?
      Mitä iloa tuottaa se, että tietää. että "Aurinko on tavallinen tähti"?
      Mitä iloa tuottaa se, että tietää, että "Australia sijaitsee eteläisellä pallonpuoliskolla"?

      Ei kai siinä ole mitään muuta kuin tietämisen ilo ja ilo ymmärtää jotain todellisuudesta.

    • Anonyymi

      >>>Tuottaako ateismi iloa harjoittajalleen?

      Ei.
      Ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän.

      • Anonyymi

        Millä tavalla ateismi muka ankeuttaa elämää? Ei joudu osallistumaan hauskaan virrenveisaamiseen?


    • Ihminen unohtaa usein kiittää terveydestä. Vähän sama pätee ateismiin. Sitä pitää itsestäänselvyytenä eikä siitä muista olla iloinen.

      • Anonyymi

        On niin paljon muita ilon aiheita, että mitä sitä omaa ateismiaan miettimään.
        Itsestään selvää on se, että keskittyy asioihin, jotka tuovat hyvän mielen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On niin paljon muita ilon aiheita, että mitä sitä omaa ateismiaan miettimään.
        Itsestään selvää on se, että keskittyy asioihin, jotka tuovat hyvän mielen.

        Näinpä, mutta kyllä ne uskomukset jumaliin, tonttuihin ja keijukaisiin on sen verran harhaista, että siinä mielessä pitää olla iloinen terveestä mielestä.


      • Anonyymi
        The_Raven kirjoitti:

        Näinpä, mutta kyllä ne uskomukset jumaliin, tonttuihin ja keijukaisiin on sen verran harhaista, että siinä mielessä pitää olla iloinen terveestä mielestä.

        Juurikin näin.
        Minua itseäni ei haittaa, uskokoon kuka uskoo, mihin uskoo, on se sitten jumala, puutarhatonttu, rupisammakko, keijukainen, tai ihan mikä tahansa.
        Pääasia kun tietää oman tilanteensa.


    • Anonyymi

      Kun luen viikottain uskovaisten helvettifantasioista, niin tiedän tehneeni oikean ratkaisun kun en koskaan kääntynyt uskoon.

    • Anonyymi

      Pilkka kirkko ensi sunnuntaina hake. Hakeen ihmisiä paikalle. 1200 ihmistä. Pilkataan jumalaa yhdessä. Jeesusta. Kaikkia uskontoja . Valtava yhteishenki.
      Virsi ; käyn aina kohti kuolemaa.

      Kyllä laulattaa

      Saatanan palvonta on nn.

      Ja kääntykää kaikki samaan

      No

      Jumala rakastaa kaikkia
      Myös saatanaa.ja hulluja

    • Anonyymi

      Ateismi tuottaa valtavaa iloa. Ei joudu helvettiin.

    • Anonyymi

      Näihin kirjoituksiin osallistuminen on lähinnä ajankulua. Harvoin näistä nyt juuri iloa tai kiitosta saa. Ihmisten ohjaaminen tieteelliseen skeptiseen ajatteluun on kuitenkin asia, mitä on hyvä edistää.

    • Anonyymi

      Ateistina en ymmärrä, miksi ateismia pitäisi jotenkin harjoittaa.

    • Anonyymi

      Ateistina sain sellaisen riemunväläyksen että totean tästä(kin) aloituksesta että EVVK!

      • Anonyymi

        Tuo on tärkeä ilmoitus. Kiitos siitä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on tärkeä ilmoitus. Kiitos siitä!

        Juuri näin pitää vastata näille anonyymeille lumihiutaleille ja maailman navoille, jotka luulee, että muita kiinnostaa heidän kiinnostumattomuutensa.

        Toinen hyvä kommentti on: "Varo, ettei ovi lyö takaraivoon kun poistut."


    • Anonyymi

      Eihän ateismia harjoiteta. Varsin outo oletus aloittajalle.

      Elämässä ja ympäröivässä maailmassa on paljon ilon ja surun aiheita. Kannattaa ammentaa ilo ihan vaan elämästä. Surut pitää vaan elää läpi, ja mennä eteenpäin kohti uusia ilon aiheita.

    • Anonyymi

      sätkin maassa ja 🤣🤣🤣🤣🤣 sitäkö tarkoitat ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe