Sellaista luin ja jäin sitä pohdiskelemaan .
Onko muka totta: "Perussuomalaiset häiriköivät internetissä!"
27
176
Vastaukset
- Anonyymi
Jas punapropagandaa voidaan pitää totena, niin sitten.
- Anonyymi
Missäs sitä sellaista, punapropagandaa, olet väittämäsi mukaan nähnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkottikohan just vihavasemmiston kirjotuksia, joissa syyttelevät kaikkia erimieltä olevia persuiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punikkeja vituttaa, kun perussuomalaiset lähti nousuun, ihmiset havahtuivat mitä hyvää ne ovat saaneet aikaan, punapropagandasta huolimatta.
- Anonyymi
Totta se ikävä kyllä on, näkyy lehtien kommenttiosioissa hyvin.
- Anonyymi
On se, tosiaankin!
Perussuomalaiset työntävät ihan aiheeseen liittymiäkin viestejä urakalla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se, tosiaankin!
Perussuomalaiset työntävät ihan aiheeseen liittymiäkin viestejä urakalla!Ai niitä olet persu?
Oletan että ne on jonkun sekopää äärivassun😂
- Anonyymi
No ainakin tuore tutkimus niin sanoo.
Miksipäs se niin ei sitten olisikaan!- Anonyymi
Riippuu tietysti tutkimuksen tekijän puoluekannasta. Puolueellinen tutkimus, on yhtä arvokas kuin 💩
- Anonyymi
Mikä lasketaan häiriköinniksi?
- Anonyymi
Se että tehtailee muita syyllistäviä alotuksia.
Syyttää muita erimieltä olevia kaikkia persuiksi.
Tai yrittää hiljentää, estää muiden sanan ja mielipiteen ilmaisua/ vapautta leimaamalla kirjoittelijan " persuksi, putinistiksi, natsiksi, ryssäksi, trolliksi" jne.
Tuollaisia kirjoituksia on paljon täällä. - Anonyymi
Halla-ahon opeilla trolliarmeija toimii. Skriptan ajoista lähtien.
Ja skriptansa halla-aho copy-pastasi sanakirjan kanssa ulkomaalaiselta "gates of vienna" sivustolta.
- Anonyymi
Persut häiriköi joka paikassa
- Anonyymi
Esimerkki?
Minä olen käynyt heidän teltoillaan, ja muualkakin nähnyt. Rauhallista, hyväntahtoista sakkia.
Olen jopa suunnitellut että äänestän heitä.
- Anonyymi
Jos lukee kirjoituksia. Ni minusta kaikista eniten on kirjoituksia joissa syytetään muita persuiksi, tai haukutaan heitä.
Siitä vois päätellä, että kyseessä vihervasemmistolainen muita ihmisiä vihaava henkilö/ t tehtailee niitä.- Anonyymi
Tuo on kyllä totta, minäkin olen keskustalainen ja ikäni äänestänyt, kun kirjoittelen täällä niin järkijään haukutaan persuksi, jostain syystä tietyt tahot eivät pidä niistä.
- Anonyymi
Oletan että koko uutinen on vasemmistolaidan tekosia, nehän lietsoo vihaa ja vastakkainasettelua.
- Anonyymi
Mistä moinen ennakkoasenne?
- Anonyymi
Itse en ole FB:ssä koskaan ottanut kantaan kenekään PS-edustajan ajatuksiin.
Tänään kun aukaisin, oli syötettä Purralta, Tynkkyseltä,Aittakummulta, Halla-ahon närkästyksestä fasistiksi haukkumisesta ( ei edes pikkumulkeroksi, taparikolliseksi, huoripukiksi vrt. edellisen kauden pääministerin nimittelyt),Purralta toinen,persut on palanneet työväenpuolueen linjoille -uutinen....
On siinä huomattava nousu, mulle tulee yleensä vain kavereitten päivityksiä, kissavideoita ja ruokateseptejä!
Niillä on pelko persuuksissa paikan menetyksestä! Mutta ne teot, ne teot, ei suuret sanat suuta halkaise!- Anonyymi
Demarihan halkovat vaikka kissoja ja tekevät surutta NATSITERVEYDYKSIÄ
ja kaikki oli vaan demarihuumroia!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demarihan halkovat vaikka kissoja ja tekevät surutta NATSITERVEYDYKSIÄ
ja kaikki oli vaan demarihuumroia!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mutta ne teot, ne teot, ei suuret sanat lapiollahan ne demarit kissoja tappaa huvikseeen!
- Anonyymi
Kukapa opposition edustaja on koskaan hallitusta puolustanut?
Se kai kuuluu demokratiaan.
Mutta alatyylistä on maalittaa asusteita, ulkonäköä tai esim sukupuolta.
Mutta kun ei ole asiaa, jotain on pakko mölistä! Eikö? - Anonyymi
Osaako ne edes tehdä jotain muuta netissä?
- Anonyymi
Niin kun samaa persut tekee turuilla, toreilla ja asunnoissaan.
- Anonyymi
Miten niiden riehuminen saataisiin vähemmäksi?
- Anonyymi
Eivät tietenkään häiriköi, vaan kirjoittavat ihanaa ja kaunista rakkauden sanomaa. Lue vaikka miten kauniisti persut puhuvat täällä Nasima Razmyarista. Niin suloista tekstiä harvoin saa lukea, silkkaa kauneutta.
- Anonyymi
Rahoitus pois Tynkkysen trolliarmeijalta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15210997
- 525250
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452463- 302153
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311270Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351196Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317902