Mulla vähän menojalkaa vipattaa. Olisi kiva löytää joku lyyli. Vaikka jo Lapualta seuraksi. 💃🕺
Meinaatteko mennä tangomarkkinoille?
11
110
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä voin tulla, toivon, että herrasmiehenä maksat liput, ruoat ja ja juomat.
Ede,löytänyt myös, ettet yöllä alkaa vonkaamaan mitään, vaan saatat minut turvallisesti kotiovelleni, ja sitten häivyt. - AnonyymiUUSI
Korjaus, edellytän myös, ettet alkaa vonkaamaan...jne.
- AnonyymiUUSI
Seura kannattaa etsi Seinäjoelta, kun lapualaiset tuppaavat olemaan pihtareita. Seinäjoella ei olla niin tarkkoja tavarastaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dac2b5ac-9e5a-4f3e-8600-fdcde73a218e- AnonyymiUUSI
Kameramies olisi saanut mennä parempaan kuvakulmaan ihan luvan perästä.
"Iltalehti tavoitti parvekeseksiä harrastaneen miehen ja naisen.
He kertoivat olevansa hyvillään siitä, että heidän rakastelutuokionsa tallentui kameralle. Miehen mukaan kyse oli ”fetissihommista”."
- AnonyymiUUSI
Onko iällä väliä. Olen oikiasti nimeltäni Lyyli,ikää on 74v ja olen hyvä tannssimaan. Lähtisin mielelläni. Mies on sopivasti intervallihoidossa pari viikkoa. Palataan asiaan jooko.....
- AnonyymiUUSI
Joo kunhan et näytä ihan osuuskaupan hevoselta..
- AnonyymiUUSI
assjoelle vai ? emme tue assjoen toimintaa
- AnonyymiUUSI
Viihdytätkö sinä minua koko kesäloman? Täällä kun ei oikein tapahdu mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viihdytätkö sinä minua koko kesäloman? Täällä kun ei oikein tapahdu mitään.
iliman muuta ja muut iliman,sano hilma
- AnonyymiUUSI
Jos et lyyliä löyä, niin yks jorppe täällä olisi. Voitaisiin vaikka käydä uimassa samalla.
- AnonyymiUUSI
Minäkin tykkään uimisesta ja maitoperunoosta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1362390Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451875- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752