Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias.
Minun harrastuksiin kuuluu esimerkiksi.
Lenkkeily.
Uimassa käyminen.
Talvella luistelu.
Tuossa on muutama jotka kuuluu mun harrastuksiin.
Toivottavasti sinua ei haittaa ku satun olemaan eläkkeellä ja muutama muu juttu.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA NEITOSIA JOTKA ON KIINNOSTUNU SUHTEESTA JOSSA ON SEKSIÄ JOKA PÄIVÄ
21
131
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Se on suuri haitta, kun olet eläkkeellä. Ei kukaan nuori nainen halua vanhaa eläkeläistä.
- AnonyymiUUSI
Eikö?
Minä olen eläkkeellä eikä tunnu menoa haittaavan. Se mikä haittaa on että oli niin mahdottoman raju orgasmi että nivuset revähti ja nyt täytyy kärvistellä jonkin aikaa mutta sormen työnnän sinun perseeseen jos tahdot olit mies tai nainen
- AnonyymiUUSI
Ei taida olla, mutta ehkä Yritysjohtaja ÄO 127 antaa sinun tuikata rusinareikäänsä, jos pyydät kauniisti. Hänhän on viihtynyt seuranhauissasi jo pitkään ja kiertänyt sinua kuin kissa kuumaa puuroa.
- AnonyymiUUSI
KYLLÄ HÖNÖ YRITYSJOHTAJA RANE SETÄÄ PERSEESEEN MIELELLÄÄN 😄 VOIPA LIPASTA KIELELLÄ VÄHÄN RANEN PYLLYKKÄÄ PANON JÄLKEEN 😁😄
- AnonyymiUUSI
Muutama muu juttu noin auki kirjoitettuna(onnittelut muuten siitä, että olet hiukan rehellisemmäksi muuttunut! Se on jo iso juttu.):
Ei ammattia, koulutusta, osaamista, sivistystä, rahaa, autoa eikä omaa asuntoa.
Ehkä oletat seksitaitojesikin olevan siis sen verran tyrmäävät, että opiskelemassa (ikätoiveesi ovat ennen olleet aika alhaiset) oleva neitonen kustantaa yhdessäolonne? Vai mitä neitonen vaihtokaupassa saa?
Joko kykenet (jos joku maksaisi matkasi) lähtemään Heinolasta jonnekin muualle vai onko kumppanisi Heinolan vanki ollessaan kanssasi?- AnonyymiUUSI
Eihän tuo Heinolan völkkäsijä uskalla nousta edes bussiin, eikös sellaista joskus kertonut? Ja sillat taisivat olla toinen pelon paikka.
- AnonyymiUUSI
Etsi sopivaa seuraa sieltä laitoksesta, jossa asut.
- AnonyymiUUSI
48VUOTIASRAUNOITSEÄIJÄ kirjoitti:
KATO KU TAJUSIT PIIPTTÄÄ ITESTÄS KUSIPÄÄ
Pösilö!
Etkö tajua edellä avuksesi herätti HYVIÄ KOMMENTTEJA JA SUORASTAAN HYVIÄ NEUVOJA - SIIS TÄYDELLISTÄ ASIAA JOPA KEHUJA, ETTÄ KERROT SUORAAN NYT MYÖS VAJAVUUTESI- JA MUUT MAHDOLLISET ESTEET TIEDOKSI - JONKIN SUKUPUOLEN
HAKEMASI EHKÄ KIINNOSTUTTUA VAJAAVALTAISESTA HENKILÖSTÄSI!
JA DINÄ ONNETON PIIPITTÄJÄ ET KYKENE KOMMENTOIMAAN NÄIHIN MUUTA KUIN TUOTA SAMAA "PIIPITYKSEN" AVULLA KOMMENTOIMISTASU!
ÄLYISIT EDES OLLA JOSKUS KOMMENTOIMATTA JOKAISEEN "NARAHDUKSEEN" JOSSA SUN PÖSILÖN ILMOITTELUA JA TURHIA AIVOPIERUJA KRITIDOIDAAN!
KATSO PEILIIN JOS OLISIT "HAKENASI NEITO" (tai poika) VASTAISITKO TOSISSASI TÄMÄN TYYPPISIIN ULOS TULOIHIN JOITA SUOLLAT KAIKKIEN HARMINA PALSTALLA!? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pösilö!
Etkö tajua edellä avuksesi herätti HYVIÄ KOMMENTTEJA JA SUORASTAAN HYVIÄ NEUVOJA - SIIS TÄYDELLISTÄ ASIAA JOPA KEHUJA, ETTÄ KERROT SUORAAN NYT MYÖS VAJAVUUTESI- JA MUUT MAHDOLLISET ESTEET TIEDOKSI - JONKIN SUKUPUOLEN
JA DINÄ ONNETON PIIPITTÄJÄ ET KYKENE KOMMENTOIMAAN NÄIHIN MUUTA KUIN TUOTA SAMAA "PIIPITYKSEN" AVULLA KOMMENTOIMISTASU!
ÄLYISIT EDES OLLA JOSKUS KOMMENTOIMATTA JOKAISEEN "NARAHDUKSEEN" JOSSA SUN PÖSILÖN ILMOITTELUA JA TURHIA AIVOPIERUJA KRITIDOIDAAN!
KATSO PEILIIN JOS OLISIT "HAKENASI NEITO" (tai poika) VASTAISITKO TOSISSASI TÄMÄN TYYPPISIIN ULOS TULOIHIN JOITA SUOLLAT KAIKKIEN HARMINA PALSTALLA!?Kriti doidaa kriti doidaa hakenasi neito
äo sinulla on enintään 50. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pösilö!
KATSO PEILIIN JOS OLISIT "HAKENASI NEITO" (tai poika) VASTAISITKO TOSISSASI TÄMÄN TYYPPISIIN ULOS TULOIHIN JOITA SUOLLAT KAIKKIEN HARMINA PALSTALLA!?YRITYSJOHTAJA KILAHTI 🤡 ÄO 127 OSAA KYTÄTÄ RANE SETÄN KIRJOITUKSIA 🤡 NYT HOITUU HYVIN YRITYKSEN ASIAT 😁 AAMUSTA ILTAAN KYTTÄÄ SETÄÄ
- AnonyymiUUSI
Onko setä eläkkeellä pienen kullinsa vuoksi?
- AnonyymiUUSI
Sedän pippeli tuoli tuollaiseksi kun yritti teroittaa piikkimunaa ja hiomakone haukkasi hiomakivet väliin pippelin.
- AnonyymiUUSI
Näin kertoi Heinolan John Holmes 😁
- AnonyymiUUSI
Tuoli... vai mikä puoli?
Näppäinvirheet sallittu jos asia selviää muutenkin, mutta pilkunnussijat ei saa selvää kun "älykkyys" ei sitä salli!
- AnonyymiUUSI
Aloittaja, oletko ikinä pysähtynyt miettimään miksei jatkuva ilmoittelusi tuota tulosta?
- AnonyymiUUSI
Palauurakaa mieliin tämä IL.n uutinen
Lukekaa linkistä.
Heinolalaismies ehdotteli torilla sukupuoliyhteyttä koulutytöille ja masturboi tultuaan torjutuksi https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/05ec3b08-2f89-4672-9661-93e51ce0e01c __ !!!Kyllä susta huomaa että kuulut laitokseen kuten moni muukin.
Onneks mä tervejärkisenä tiedän että mikä on totta kerta en elä missään mikä mikä mielenvikaisten satumaa kuten sä ja moni muu- AnonyymiUUSI
No, mites tuo juttu Raneen liittyy?
Joku pistänyt asian käytäntöön🤔
- AnonyymiUUSI
Saatko kulkea ilman hippulihäkkiä julkisilla paikoilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752