Seurakuntia kehoitetaan tekemään tasaus missä otetaan huomioon vähäosaiset srk:n jäsenet.
- "Sillä ei ole tarkoitus, että muilla olisi huojennus, teillä rasitus, vaan tasauksen vuoksi tulkoon tätä nykyä teidän yltäkylläisyytenne heidän puutteensa hyväksi,"
Oikea paimen (pastori) kehoittaa keräämään tasausuhrin
13
119
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sokeat palvelijat ja sanansaattajat
Jes 42:19: "Kuka on sokea, ellei minun palvelijani, ja kuka niin kuuro kuin minun sanansaattajani, jonka minä lähetän? Kuka on niin sokea kuin minun palkkalaiseni, niin sokea kuin Herran palvelija?"
Joka ei ole paimen sen lauma hajoitetaan
Joh 10:12: "Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne." - AnonyymiUUSI
Matt.13:12 Sillä sille, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Matt.25:29. Mark.4:25. Luuk.8:18. 19:26
- AnonyymiUUSI
tasaa sinä vaan siitä, että olisit siellä vähäosaisia auttamassa, käyttämässä kaupassa, kantamassa ruokatavarat kotiin, siivoat, tamppaat matot. Peset pykkiä, jne.
Siinä aloittajalle on sitä tasaamista-
Kyllä vähäosaiset kiittää.
Käyt vanhainkodissa, tarjoat kahvit, vaikka kerran viikossa hänelle, jota ei käydä katsomassa. Hänkin kiittää.
Eli et sinä rahalla selviä - tekemättömistä hommistasi. älä yritäkään leikkiä fariseusta- AnonyymiUUSI
Lahkofariseus kitisee eikä usko Jeesukseen.
- AnonyymiUUSI
Oikealla pastorilla on Jumalan kutsu paimenen tehtävään.
Pastorin pitäisi todistaa tämän.- AnonyymiUUSI
Pakkovauvakastettujen piispa on kolmannen kerran naimisissa. Pakkovauvakastettujen pastorit ovat leipäpappeja!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastettujen piispa on kolmannen kerran naimisissa. Pakkovauvakastettujen pastorit ovat leipäpappeja!
Tämä piispa hakee tuomiorovastin virkaa!
Näin pakkovauvakastetut palkitsevat synnintekijän!
- AnonyymiUUSI
Mitä mieltä helluntailai$et ovat ta$auksesta ?
- AnonyymiUUSI
Niin, olisihan se varmaan tietty ihan kiva että ne varakkaammat ihmiset heittäisi sulle säännöllisesti vähän käteistä.
- AnonyymiUUSI
Matt.19:21 Sanoi Jesus hänelle: jos sinä tahdot olla täydellinen, niin mene ja myy mitä sinulla on, ja anna vaivaisille: ja sinun pitää saaman tavaran taivaassa; ja tule ja seuraa minua. Biblia (1776) Matt.6:20. Luuk.12:33. 1Tim.6:19
- AnonyymiUUSI
1Tim.3:8 Niin pitää myös seurakunnan palveliat toimelliset oleman, ei kaksikieliset, ei juomarit, ei häpiällisen voiton pyytäjät. Biblia (1776) Ap.t.6:3
- AnonyymiUUSI
Jaak.2:3-4 Sillä jos teidän seurakuntaanne tulis joku mies, kantain kultasormusta, ja kiiltävällä vaatteella puettu, tulis myös köyhä ryysyllä. Ja te katsoisitte sitä, joka kiiltävissä vaatteissa on, ja sanoisitte hänelle: istu tässä hyvästi; ja sille koyhälle sanoisitte: seiso sinä siellä, taikka istu tässä minun jaloissani. Biblia.
- AnonyymiUUSI
Matt.24:40 Silloin on kaksi kedolla: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Matt.24:41 Kaksi jauhavat myllyssä: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Luuk.17:34 Minä sanon teille: sinä yönä ovat kaksi yhdellä vuoteella, yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Luuk.17:35 Kaksi ynnä jauhavat: yksi otetaan ylös, ja toinen jätetään. Biblia (1776)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1963611Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii572257Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762220- 432092
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321501Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4781223- 541213
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211073- 621043