😂 Ateistit yrittää taas väenväkisin vääntää juttua Päivi Räsäsestä. Teki Päivi jotain tai tekemättä, ateisteja se hiertää.
Vähän taas naurattaa !
57
208
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Todista, että ovat ateisteja?
- AnonyymiUUSI
Väitätkö olevasi kristitty?
- AnonyymiUUSI
Ateismi käsitteenä on vähintäinkin yhtä mielenkiintoinen kuin antisemitismi - molemmat on luotu saman tahon toimesta propagandan käyttöön. Jos et usko, että Saatana on Jumala, olet ateisti kuten Jeesuskin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö olevasi kristitty?
Kysymys ei ole minusta, joten todista, että aloituksessa mainitut ateistit ovat ateisteja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys ei ole minusta, joten todista, että aloituksessa mainitut ateistit ovat ateisteja?
Sinä itse juuri todistit. 😆
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun en ole ateisti, joten todista, että aloituksessa mainitut ateistit ovat ateisteja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän on nero. Pakko myöntää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän on nero. Pakko myöntää.
Kyllä on vuosisadan nero uusi ainstein! 😆😆
Ei tässä muuta kuin Päivin puheet homoseksuaalisista. Sitä kuultiin ikävässä sävyssä varsinkin eduskunnan käsittelyssä ennen uuden avioliittolain päätöstä.
- AnonyymiUUSI
Miksi Suomen valtion pitäisi maksaa sinun asumistasi Espanjassa?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Suomen valtion pitäisi maksaa sinun asumistasi Espanjassa?
Eläkkeellä vaan. Kansaneläkkettä kunnes sen Purra lopetti.
- AnonyymiUUSI
torre3 kirjoitti:
Eläkkeellä vaan. Kansaneläkkettä kunnes sen Purra lopetti.
Miksi sinulle pitäisi maksaa kun et edes asu Suomessa?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinulle pitäisi maksaa kun et edes asu Suomessa?
Se oli 11 vuotta maksettu Espanjaan. En miettinyt pitääkö maksaa.
- AnonyymiUUSI
torre3 kirjoitti:
Se oli 11 vuotta maksettu Espanjaan. En miettinyt pitääkö maksaa.
Etkö ymmärrä kysymystä?
Miksi sinulle pitäisi maksaa kun et edes asu Suomessa? Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä kysymystä?
Miksi sinulle pitäisi maksaa kun et edes asu Suomessa?En ole sitä miettinyt. Sitä on maksettu vaan.
- AnonyymiUUSI
torre3 kirjoitti:
En ole sitä miettinyt. Sitä on maksettu vaan.
Muut suomalaiset maksoivat nettoveroistaan sinunkin kansaneläkkeesi.
Anonyymi kirjoitti:
Muut suomalaiset maksoivat nettoveroistaan sinunkin kansaneläkkeesi.
Niin se Suomessa on.
- AnonyymiUUSI
torre3 kirjoitti:
Niin se Suomessa on.
Hyvä, ettei sinulle makseta!
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kyllä muillekaan samassa asemassa oleville. Purra pilasi monen elämän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuot hyvin taas kristilliset arvot esiin! 😆
- AnonyymiUUSI
Ehkä pitäisi kysyä neuvoa Jeesukselta, kun hänet surmattiin kristinuskon juutalaisuuden vastustamisesta maailman kuuluisimpana ateistina jumalanpilkkasyytteellä?
Onko kenelläkään puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta?- AnonyymiUUSI
Oletko kännissä vai muuten vaan et saa loogista lausetta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kännissä vai muuten vaan et saa loogista lausetta?
Oletko varma, että ongelma ei ole omien korviesi välissä, kun logiikka on täysin selvä itselleni, kun kirjoitan.
Miten joku voi luulla, että hänen oma ymmärryskyky on jonkun toisen korvien välissä?! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, että ongelma ei ole omien korviesi välissä, kun logiikka on täysin selvä itselleni, kun kirjoitan.
Miten joku voi luulla, että hänen oma ymmärryskyky on jonkun toisen korvien välissä?!Höh, minä olen kännissä, kun hän ei ymmärrä?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höh, minä olen kännissä, kun hän ei ymmärrä?!
Tämä on maailman uskomattomin tyhmien ihmisten logiikka! Sama on pätenyt täällä ihan ydinfysiikkaan asti - palstan etevimpänä fyysikkona itseään pitävä, päivääkään mitään opiskelematon, arvio ydinfyysikon päätelmiä oikeiksi tai vääriksi, tai mielipuoleksi, jos ei ymmärrä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on maailman uskomattomin tyhmien ihmisten logiikka! Sama on pätenyt täällä ihan ydinfysiikkaan asti - palstan etevimpänä fyysikkona itseään pitävä, päivääkään mitään opiskelematon, arvio ydinfyysikon päätelmiä oikeiksi tai vääriksi, tai mielipuoleksi, jos ei ymmärrä.
Et sinä tällö ketään hämää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä tällö ketään hämää.
Ketä minun pitäisi hämätä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä minun pitäisi hämätä?
Ja hämätä missä?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja hämätä missä?!
Missä kuvittelet kirjoittavasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä kuvittelet kirjoittavasi?
Mikä saa sinut kuvittelemaan, heh, että missä kuvittelen kirjoittavani?! On tämä nerokasta.
- AnonyymiUUSI
Vähemmästäkin naurattaa.
- AnonyymiUUSI
Vähän kuule taas naurattaa uskovaisuuden idiotismi.
- AnonyymiUUSI
Sinulle tässä nauretaan. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle tässä nauretaan. 😂
Kokeilisit välillä vaikka vappunaamaria, vakuuttaisi paremmin tuon itsesi peukuttamisen. Voi hyvä Luoja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilisit välillä vaikka vappunaamaria, vakuuttaisi paremmin tuon itsesi peukuttamisen. Voi hyvä Luoja.
Sinä et tarvitse naamaria. 🤡
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tarvitse naamaria. 🤡
Juu, minulla ei olisi hymiöille käyttöä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, minulla ei olisi hymiöille käyttöä.
Sekö sinua nyppii?
Anonyymi kirjoitti:
No ei se vanha alkoholisti ja palstan tunnetuin pyllykyselyistä tuttu kaappihomo aitolainen osaa oikein muuta kuin jankata samoja tekstejä päivästä toiseen. Sinänsä SETAn tulisi myöntää hänelle mitali kun hän on niin aktiivisesti tuo koko ajan homoutta esille. Siitä puhe mistä puute.
- AnonyymiUUSI
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
No ei se vanha alkoholisti ja palstan tunnetuin pyllykyselyistä tuttu kaappihomo aitolainen osaa oikein muuta kuin jankata samoja tekstejä päivästä toiseen. Sinänsä SETAn tulisi myöntää hänelle mitali kun hän on niin aktiivisesti tuo koko ajan homoutta esille. Siitä puhe mistä puute.
Juuri näin, aivan uskomaton jänkkä ilman päätä tai häntää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, aivan uskomaton jänkkä ilman päätä tai häntää.
"aito_Iainen
2025-05-10 17:06:22
torre3 kirjoitti:
Luvut muuttuvat tunneittain. On liian epäuskottavaa.
Pyllyysi pökitään siis koko ajan."
- AnonyymiUUSI
En ole ateisti. Mutta, naurattaa kun uskovaiset vääntävät väkisin juttua jostain satuolennosta.
- AnonyymiUUSI
Mihin sinä sitten uskot?
- AnonyymiUUSI
Juu, ja itkettää, kun vielä sen satunsakin valrhtelevat satuolentoineen.
- AnonyymiUUSI
Edellä on hyvä esimerkki ajattelusta:
"Ehkä pitäisi kysyä neuvoa Jeesukselta, kun hänet surmattiin kristinuskon juutalaisuuden vastustamisesta maailman kuuluisimpana ateistina jumalanpilkkasyytteellä?"
"Oletko kännissä vai muuten vaan et saa loogista lausetta?"
Häneltä puuttuu tieto, joten lauseen logiikka jää hänellä aukeamatta. Tällaisessa tapauksessa ei kuulu tehdä sanojasta päätelmää "olla kännissä", vaan kuuluu tietysti kysyä, että mihin perustaa ajatuksensa. Tässä on se älykkyysero ajattelussa - tyhmä tekee logiikasta johtopäätöksen jopa känniin asti, kun viisaampi olisi osannut kysyä, että mihin tietoon tuo asia perustuu.
Se perustuu Raamatusta Stefanoksen puolustuspuheeseen, joka kivitettiin kuoliaaksi myös Paavalin toimesta jumalanpilkkasyytteellä, kuten Jeesuskin, kun opetti Jeesuksen opetuksia Jerusalemin aukkaille vastustaen juualaisuuden jumaluutta, Jahven temppeliä, Mooseksen lakia ja uhraamista.
Löytyy wikipedia Pyhä Stefanos. - AnonyymiUUSI
Pelikentällä tässä esiintyy nyt kirjautumattomana nimimerkki usko_vainen, hänen järjenjuoksunsa on niin mykistävän uniikkia, ettei sitä pysty edes sotkemaan kehenkään muuhun.
- AnonyymiUUSI
Mitä sinä siinä taas repetät? Onko nenusi vielä kipeä? 😹🦆
- AnonyymiUUSI
Tässä tapauksessa ei ole laisinkaan järkeä saatika sen juoksua 😹🦆
- AnonyymiUUSI
Räsäsen on hiukan surkuhupainen hahmo, käy taisteluaan vuodesta toiseen. Turhaan. Mikähän on se poliittinen perintö jonka Räsäsen jättää? Homous. Muistokirjoituksenkin siitä saisi aikaan, on se sen verran tarmokas asian suhteen ollut.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se edelleen olet sinä itse. 🥲😂
- AnonyymiUUSI
Se on tätä nykyaikaa, kun sukupuoliroolit on sekaisin.
- AnonyymiUUSI
Räsänen on vastustamisillaan osoittanut monen lain tarpeellisuuden ja siten nopeuttanut niiden läpimenoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Räsänen on vastustamisillaan osoittanut monen lain tarpeellisuuden ja siten nopeuttanut niiden läpimenoa.
Perustele lapsellinen väitteesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on tätä nykyaikaa, kun sukupuoliroolit on sekaisin.
Niin, Päivi on osa sitä nykyaikaa. Hänen olisi sukupuolinroolinsa mukaisesti pitänyt jäädä kotirouvaksi lapsiaan hoitamaan.
- AnonyymiUUSI
Ei hänen jutuista perusta kuin genitaaliuskovat.
- AnonyymiUUSI
Sinäkö olet sellainen? Minä en.
- AnonyymiUUSI
Sinäki väen väkisin väännät yhtä ja samaa paskaa Räsäsen ämmästä. Se on jo tasoa muumio, joten lopeta toi länjytys.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se edelleen sinä itse olet! Vihasi on epänormaalia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763407Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732171Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542117- 421998
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4091114Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 47903