Koira on mahtavin eläin maailmassa ja älykkäin ja paras. Muut elukat kuolkoot sukupuuttoon mutta koiria pitäisi olla enemmänkin. Jokaiselle omat koirat ja hermot lepää!
Jokaisella pitäisi olla koira tai koiria!
12
95
Vastaukset
- Anonyymi
On niitä räksyttäjiä siellä persulehterillä jo muutenkin.
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Persujen huonot käytöstavat on kyllä huomattu, ne olisi pitänyt laittaa aikoinaan koirakouluun.
- Anonyymi
Vahtaavat vaan hermostuneina montakertaa päivässä koska lähdetään ulos paskalle.
- Anonyymi
Kissa on parasta seuraa rauhaa rakastavalle ihmiselle. Me ihmiset olemme niin erilaisia. Minusta varovainen ja aidosti uskollinen kissa on paras valinta.
- Anonyymi
Kissa ei koskaan kiinny ihmiseen vaan paikkaan.
Koirissakin on eroja, etenkin älykkyydessä. Jotkut ovat ihan tampiota ja jotkut ymmärtävät kaiken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissa ei koskaan kiinny ihmiseen vaan paikkaan.
Koirissakin on eroja, etenkin älykkyydessä. Jotkut ovat ihan tampiota ja jotkut ymmärtävät kaiken.Höpönhöpö. On ihmisestä kiinni, kiintyykö kissa taloon vai ihmiseen. Pitää olla herkkä kuin kissa, että saa yhteyden.
Käskemiseen ja arvojärjestykseen lukkiutuneet koiraihmiskoneilla ei ole herkkyyttä puolivillin eläimen kohtaamiseen. Toki on paljon koiraihmisiä, joilla on hyvä suhde myös kissoihin.
Kissoja kohdataan herkkyydellä, antamalla tilaa ja kuuntelemalla. Minun kissani kulkevat vapaana ja tulevat kotiin muutamass minuutissa, kun kutsun. Ne myös kokevat minun sairauteni. Siksi minun pitää elää terveesti, etteivät kissani koe sairuksiani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpönhöpö. On ihmisestä kiinni, kiintyykö kissa taloon vai ihmiseen. Pitää olla herkkä kuin kissa, että saa yhteyden.
Käskemiseen ja arvojärjestykseen lukkiutuneet koiraihmiskoneilla ei ole herkkyyttä puolivillin eläimen kohtaamiseen. Toki on paljon koiraihmisiä, joilla on hyvä suhde myös kissoihin.
Kissoja kohdataan herkkyydellä, antamalla tilaa ja kuuntelemalla. Minun kissani kulkevat vapaana ja tulevat kotiin muutamass minuutissa, kun kutsun. Ne myös kokevat minun sairauteni. Siksi minun pitää elää terveesti, etteivät kissani koe sairuksiani.Totta!
- Anonyymi
Monta kertaa jo todistettu asia on että varislintuihin verrattuna koira on tyhmä kuin saapas,,,
Pahasti domestikoituneen koiran halu miellyttää ihmistä, eri tavoin, tulkitaan useasti väärin älykkyydeksi! - Anonyymi
"RAKKIKOIRIA ON EDUSKUNNASSA LIIKAA"!!!
- Anonyymi
LÄRÄYTÄ YLITSE PYÖRÄLLÄ JA LÄHITAPIOLA ITÄ MAKSAA PESUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!q
- Anonyymi
Koirat hsukuu, ja karavaani kulkee, maailman edettä .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k293770- 412559
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422498Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82265- 201839
- 381709
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461613Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3001460- 1411457
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461398